افزایش قیمت AUD/USD پیش از داده های مصرف کننده UoM ایالات متحده

قیمت Aud/USD

بعداً، داده های ایالات متحده و کانادا می تواند تأثیر زیادی بر دلار داشته باشد. انتظار می رود احساسات مصرف کننده Prelim UoM ایالات متحده از 64.9 به 65.0 جهش کند، این می تواند برای USD خوب باشد. انتظارات تورمی اولیه UoM و Waller Speaks عضو FOMC نیز می توانند اقداماتی را انجام دهند.

من شخصاً یک چنگال صعودی کشیده ام. خط میانه پایین (lml) نشان دهنده یک حمایت پویا است، بنابراین تا زمانی که بالاتر از این سطح باقی بماند، جفت می تواند بالاتر برود. اولین هدف صعودی با نقطه محوری هفتگی 0.7000 نشان داده می شود.

از نظر فنی، تا زمانی که بالای خط میانه پایینی (ml) باقی بماند، نرخ می تواند توسط خط میانه (ml) جذب شود. سناریوی صعودی می تواند با یک پایین ترین سطح جدید باطل شود.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

  • جفت AUD/USD تا زمانی که بالای خط میانه پایین (lml) باقی بماند، صعودی است.
  • فقط یک پایین تر جدید سناریوی صعودی را باطل می کند.
  • داده های ایالات متحده باید در اواخر امروز تعیین کننده باشد.

این جفت همچنین نتوانسته است در زیر سطح 23.6% اصلاحی تثبیت شود که نشان می دهد حرکت نزولی ممکن است به پایان برسد.

-اگر به کارگزاران فارکس اسلامی علاقه دارید، راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

همانطور که در نمودار ساعتی مشاهده می کنید، قیمت در سطح تاریخی 0.6859 تقاضای قوی پیدا کرد. حالا به سمت بالا رفته است.

قیمت AUD/USD اندکی کاهش یافت، اما سوگیری همچنان صعودی است. دیروز، شاخص مطالبات بیکاری ایالات متحده در هفته گذشته در برابر 191 هزار برآورد و بالاتر از 183 هزار در دوره گزارش قبلی به 196 هزار رسید.

کانادا نیز قرار است ارقام پر تاثیرگذاری را منتشر کند. انتظار می‌رود نرخ بیکاری 5.1 درصد در مقابل 5.0 درصد در دوره گزارش قبلی باشد، در حالی که تغییر اشتغال ممکن است از 104.0 هزار به 15.0 هزار کاهش یابد.

تحلیل فنی قیمت AUD/USD: مناطق تقاضای قوی

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.


منبع: https://www.forexcrunch.com/aud-usd-price-gains-traction-ahead-of-us-uom-consumer-data/

-اگر به حساب های آزمایشی فارکس علاقه دارید، راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

علاوه بر این، CPI چین رشد 2.1 درصدی را در مقابل رشد 2.2 درصدی مورد انتظار گزارش کرد، در حالی که PPI کاهش 0.8 درصدی را در مقایسه با 0.5 درصد کاهش تخمینی ثبت کرد.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج