برای توقف ضرر یا عدم توقف ضرر

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، در خبرنامه ما ثبت نام کنید.

این تکنیک استاپ ضرر برای معامله‌گران با تجربه‌تر آشناتر خواهد بود، زیرا برای پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز آن به تمرین و تمرین زیادی نیاز دارد.

نتیجه

که در The5ers در این برنامه، تعداد زیادی معامله‌گر دریافت می‌کنیم که از هیچ روش توقف ضرر استفاده نمی‌کنند. با بررسی عملکرد آن‌ها، می‌توانیم از نزدیک به شما بگوییم که آن‌ها اغلب بسیار عمیق هستند، گاهی اوقات برای روزها یا هفته‌ها، قبل از اینکه بهبود یابند یا به هم بخورند.

آرم 5ers

این یک روش اطمینان‌بخش برای بسیاری از معامله‌گران است، زیرا تضمین می‌کند که اگر قیمت به یک سقوط غیرمنتظره یا طولانی‌مدت برسد، موقعیت شما به طور خودکار متوقف می‌شود و قبل از سقوط در سطح مشخصی مهار می‌شود.

شرایط بازار غیر فانتزی که ما در آن معامله می کنیم، مملو از زیان و در مواقعی ویرانگر است. یک بار ما قبول ضرر به عنوان پایه اصلی بازار فارکس، می‌توانیم به کاهش این ضررها نگاه کنیم. با این حال، به جای حذف ضرر (که غیرممکن است)، نیاز داریم مدیریت ضرر و تخریب احتمالی آن را محدود کنید.

هنگامی که یک طرف را ببندید، طبق طرف مقابل شروع به کسب درآمد یا ضرر خواهید کرد. بنابراین شما باید تحلیل و درک خود از قیمت را تقویت کنید تا بدانید چگونه از پرچین خارج شوید. اگر ابزار مناسبی برای تصمیم گیری ندارید، احتمالاً پوشش ریسک بهترین گزینه نیست.

توقف سخت




منبع: https://the5ers.com/to-stop-loss-or-not-to-stop-loss-that-is-the-question/

معامله‌گرانی که استاپ‌های ذهنی را به کار می‌گیرند، به جای استاپ ضرر در سیستم بازار، استاپ‌ها را به‌صورت دستی اجرا می‌کنند، زمانی که قیمت به جایی که باید باشد رسید.

برای جلوگیری از ضرر و زیان از هیچ یک از این روش ها استفاده نکنید. شما در نهایت از روش توقف ضرر استفاده نادرست خواهید کرد زیرا هدف آن کاهش ضرر است نه اجتناب از آنها.

نقطه ضعف این نوع استاپ ضرر این است که نیاز به نظارت مداوم بر بازار دارد. از آنجایی که هیچ چیز به اتوماسیون باقی نمی ماند، معامله گر باید همیشه در صدر معاملات خود باشد.
این تکنیک نیز کمی مشکل است و تنها باید توسط باتجربه ترین و آموخته ترین معامله گران انجام شود. بدون دانش مناسب، رویدادهای بازار می‌توانند معامله را به سمت یک کاهش شدید سوق دهند. این امر به ویژه زمانی صادق است که معامله گر نمی داند چگونه زیان را کاهش دهد.

به عنوان مثال، اگر یک مقدار یورو دلار را در خرید دریافت کنید، سپس آن را برای فروش یک لات EURUSD پوشش می دهید. بدیهی است که شما در بازار صاف خواهید بود. با این حال، چند عوارض جانبی منفی وجود دارد. این عمدتا به دلیل تغییرات اسپرد و تغییرات نرخ سوآپ است.

آنچه واضح است این است که هر روشی را که انتخاب می کنید باید به آن پایبند باشید و تمرین کنید. شما باید آگاه باشید که چگونه از نظر عاطفی بر شما تأثیر می گذارد. با توجه به واکنش های ذهنی مربوط به ضرر، روی برنامه معاملاتی و برنامه عمل خود کار کنید. باخت بخشی از بازی است و شما باید آن را بپذیرید.

بسیاری از معامله‌گرانی که از استاپ ضرر استفاده نمی‌کنند، ادعا می‌کنند که همیشه دوره‌ای برای ریکاوری وجود خواهد داشت، زیرا قیمت به بالا و پایین در نوسان است. این معامله گران در حالی که از کاهش سرمایه رنج می برند، با صبری باورنکردنی پیش بینی می کنند و معامله می کنند.

توقف زیان ذهنی

اگرچه ساده به نظر می رسد، اما در واقع یک فرآیند گیج کننده است که شامل بسیاری از موارد است تمرین. تمرکز زیادی روی تایید بازار می‌طلبد، زیرا زمانی که وارد یک وضعیت پوشش ریسک می‌شوید، تصمیم‌گیری در مورد کدام طرف معامله و بازگشت به سمت سوگیری در بازار می‌تواند دشوار باشد.

از سوی دیگر، دستورات توقف ضرر برای محدود کردن ضرر در یک معامله استفاده می شود. دستور توقف ضرر دستورالعملی است برای فروش یک جفت ارز در صورتی که به یک سطح قیمتی معین سقوط کند. به عنوان مثال، اگر یک معامله گر یک جفت ارز را در 1.2000 خریداری کند و یک دستور توقف ضرر را در 1.1950 تعیین کند، در صورت کاهش قیمت به 1.1950، موقعیت به طور خودکار بسته می شود. این تضمین می کند که ضرر معامله گر به مقدار از پیش تعیین شده محدود می شود.

تکنیک های توقف ضرر

پوشش به عنوان توقف ضرر

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

این متداول ترین روشی است که برای توقف ضرر استفاده می شود. این یک راه‌اندازی ساده است که با رسیدن قیمت به یک سطح مشخص، موقعیت شما را به‌طور خودکار می‌بندد.

هر چهار نوع توقف ضرر که بالاتر از همه قرار داده شده است، جوانب مثبت و منفی دارد. این شما هستید که در پایان روز تصمیم می گیرید که با توجه به شخصیت شما چه چیزی بهتر است. برخی از روش ها به سختی ذهنی بیشتری نیاز دارند، در حالی که برخی به صبر و تمرین بیشتری نیاز دارند.

👉 ما را از دست ندهید ایده های معاملاتی فارکس

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 Instوزن 👉 توییتر 👉 TradingView

پوشش ریسک زمانی است که معامله شما در حال کاهش است و شما موضع مخالفی را برای خنثی کردن قرار گرفتن در معرض یک طرف اتخاذ می کنید.

مزیت این نوع راه اندازی این است که معامله گر کنترل مطلق بر استاپ دارد. اگر قیمت به طور متقاعدکننده ای به سمت یک توقف از پیش تعیین شده حرکت نکند، معامله گر کهنه کار می تواند تصمیم بگیرد تا زمانی که تاییدیه قوی تری دریافت نکند، توقف را انجام ندهد. این منجر به کاهش قیمت شناور و معاملات بدون قطع می شود. معامله گر در بازی می ماند و این شانس را دارد بهبود می یابند بازگشت به سودآوری

تکنیک های توقف ضرر - پوشش ریسک به عنوان توقف ضرر

این چهار نوع تکنیک توقف ضرر در دسترس معامله گران فارکس است:

در بازار فارکس، پوشش ریسک و توقف ضرر هر دو هستند مدیریت ریسک تکنیک های مورد استفاده برای به حداقل رساندن تلفات احتمالی با این حال، آنها به روش های مختلف عمل می کنند.

ارزش هج شما اندکی تغییر خواهد کرد، اما این راه خوبی است که اجازه ندهید معامله شما دچار افت شدید شود، زیرا توقف ضرر خود را قفل می کنید و آن را برای بازیابی می دهید. بنابراین پوشش ریسک برای محدود کردن ریسک و عدم نیاز به ترک بازار بسیار مفید است.

چیز دیگری که باید بدانید این است که چگونه زیان را کاهش دهید. هنگامی که شما را پوشش می دهید، معمولاً فقط جنبه منفی سودآور است. بنابراین اگر به دلیل اینکه می‌خواهید هر دو طرف را ببرید، هدینگ می‌کنید، ذهنیت درستی نیست، زیرا در نهایت باید یک طرف را قطع کنید.

تکنیک های توقف ضرر - توقف ضرر سخت

نقطه ضعف این است که اغلب قیمت پس از رسیدن به حد ضرر به نفع شما باز می گردد. از سوی دیگر، توقف ضرر شدید ممکن است به این معنی باشد که در نهایت ضرری بیهوده خواهید داشت.

پوشش ریسک در فارکس شامل باز کردن دو موقعیت در یک جفت ارز برای کاهش ریسک ضرر در یکی از موقعیت ها است. به عنوان مثال، یک معامله گر ممکن است روی یک جفت ارز به مدت طولانی روی بیاورد و همزمان یک پوزیشن کوتاه روی همان جفت ارز باز کند. این بدان معناست که اگر بازار در یک جهت حرکت کند، معامله گر در یک موقعیت سودآور خواهد بود و در سمت دیگر ضرر خواهد کرد. نتیجه خالص کاهش در معرض خطر کلی است.

برای کار بدون توقف ضرر، باید یک راهنمای سفت و سخت برای مدیریت ریسک جایگزین داشته باشید تا کمبود توقف ضرر را جبران کنید. این معمولاً شامل اهرم بسیار کم (کمتر از 1 به 1 یا حتی اهرم منفی) است. این طرح جایگزین همچنین شامل شرایط اقدام قیمت برای کاهش تجارت شما، شکل دیگری از توقف ضرر ذهنی است.

فقط تاجران آموزش دیده و منظم باید حتی برای انجام این کار تلاش کنند.

بدون توقف ضرر

پوشش ریسک در مقابل ضرر توقف

توقف افت ذهنی

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج