فعالیت‌های تجاری ایالات متحده در 8 ماه به بهترین‌ها رسید

در ژانویه، بانک مرکزی کانادا نرخ بهره خود را به 4.5 درصد افزایش داد که بالاترین سطح در 15 سال گذشته است. این اولین بانک مرکزی مهمی بود که اعلام کرد در صورت کاهش قیمت ها طبق پیش بینی ها، افزایش های اضافی را به تعویق می اندازد.

تحلیل قیمت USD/CAD امروز صعودی است. روز چهارشنبه، دلار حمایت شد زیرا افزایش غیرمنتظره فعالیت تجاری در ایالات متحده، احتمال نیاز فدرال رزرو برای افزایش بیشتر نرخ بهره را افزایش داد.

قبل از انتشار داده های تورم، بازارهای پول احتمال 100 درصدی افزایش مجدد نرخ در سال جاری را پیش بینی می کردند. آنها اکنون احتمال حدود 80 درصد را می بینند.

رویدادهای کلیدی USD/CAD امروز

شاخص خروجی مرکب PMI آمریکا که عملکرد صنایع تولیدی و خدماتی را اندازه گیری می کند، از امتیاز نهایی 46.8 در ژانویه به 50.2 در این ماه افزایش یافت.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب درآمد با فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران STP هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

بر اساس اطلاعات منتشر شده در روز سه شنبه، فعالیت تجاری ایالات متحده به طور غیرمنتظره ای در ماه فوریه افزایش یافت و به بالاترین سطح خود در هشت ماه گذشته رسید.

نمودار 4 ساعته معاملات USD/CAD را بسیار بالاتر از 30-SMA و RSI بالای 50 نشان می دهد که نشان دهنده روند صعودی است. قیمت در حال ایجاد اوج‌های بالاتر و پایین‌ترین قیمت‌ها است که نشان می‌دهد گاوها بسیار قوی هستند.

طبق آمار کانادا، شاخص قیمت مصرف کننده ماهانه 0.5 درصد افزایش یافته است که کمتر از رشد 0.7 درصدی پیش بینی شده توسط تحلیلگران است.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-cad-price-analysis-us-business-activity-hits-8-month-top/

در حال حاضر، قیمت در سطح کلیدی 1.3550 متوقف شده است، جایی که خرس ها بازگشته اند. این ممکن است منجر به عقب نشینی برای آزمایش مجدد سطح حمایت 1.3500 قبل از اینکه قیمت به دنبال یک اوج جدید باشد، شود.

سپس، طبق اطلاعات منتشر شده در اوایل این ماه، اقتصاد کانادا با ایجاد خالص 150000 شغل جدید در ژانویه، تحلیلگران را شوکه کرد.

تحلیل فنی قیمت USD/CAD

داده‌های منتشر شده در روز سه‌شنبه نشان داد که نرخ تورم سالانه کانادا در ژانویه بیش از حد انتظار کاهش یافت و به 5.9 درصد رسید که ممکن است به بانک کانادا اجازه دهد تا در جلسه بعدی خود نرخ‌ها را ثابت نگه دارد زیرا به افزایش نرخ‌های قبلی زمان می‌دهد تا اعمال شود.

  • نرخ تورم سالانه کانادا در ماه ژانویه بیش از حد انتظار کاهش یافت.
  • بانک کانادا ممکن است نرخ بهره را ثابت نگه دارد.
  • فدرال رزرو امسال سه بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

کارشناسان پیش بینی کرده بودند که تورم اندکی از 6.3 درصد در دسامبر به 6.1 درصد کاهش یابد.

تمام تمرکز روی صورتجلسه FOMC خواهد بود که بعداً امروز منتشر شد. این ممکن است سرنخ های بیشتری در مورد آنچه که فدرال رزرو در آینده انجام خواهد داد به دست دهد.

تحلیل فنی قیمت USD/CAD: قبل از ادامه روند صعودی مکث کنید

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج