به نظر می رسد افزایش قیمت طلا تمام شده است، روی داده های مشاغل ایالات متحده تمرکز کنید

اساساً، XAU/USD در کوتاه‌مدت سقوط کرد زیرا فرصت‌های شغلی JOLTS ایالات متحده بهتر از حد انتظار بود، در 10.10 میلیون در مقابل 9.41 میلیون برآورد شده و بالاتر از 9.75 میلیون در دوره گزارش قبلی. علاوه بر این، تولید ناخالص داخلی کانادا نیز بهتر از حد انتظار بود.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فارکس تایلند هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

قیمت طلا روز گذشته پس از رسیدن به 1974 دلار کاهش یافت. این فلز گرانبها در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1961 دلار معامله می شود.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران ETF هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

همانطور که در نمودار ساعتی مشاهده می کنید، قیمت کمی کاهش یافت. با این حال، این فلز درست زیر نقطه محوری هفتگی 1956 دلار حمایت پیدا کرده است.

یک شکست معتبر از این مانع، رشد بیشتر را به سمت بالاترین رقم دیروز 1974 و تا R1 (1975) فعال می کند. تنها ماندن در زیر خط میانه (ml) و ایجاد یک پایین پایین جدید، یک افت مهم را فعال می کند.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

تا زمانی که بالاتر از این سطح باقی بماند، XAU/USD می تواند حداقل به خط میانه چنگال صعودی کوچک (ml) نزدیک شود. این به عنوان یک مقاومت پویا است.

امروز، CPI Flash Estimate 6.1% در مقابل 6.3% مورد انتظار افزایش یافت. Core CPI Flash Estimate رشد 5.3 درصدی را گزارش کرد که رشد 5.5 درصدی پیش بینی شده را پشت سر گذاشت، در حالی که نرخ بیکاری در 6.5 درصد ثابت ماند.

بعداً، داده های اقتصادی ایالات متحده باید نوسانات بالایی را در همه بازارها و اکنون فقط در XAU/USD ایجاد کند. انتظار می رود تغییر اشتغال غیرکشاورزی ADP در ماه می 173 هزار باشد در مقابل 296 هزار در آوریل. ادعای بیکاری می تواند در هفته گذشته از 229 هزار در دوره گزارش قبلی به 236 هزار افزایش یابد، در حالی که PMI تولید ISM می تواند از 47.1 به 47.0 واحد کاهش یابد.

علاوه بر این، قیمت‌های تولید ISM، هزینه‌های ساخت، فروش کل خودروهای بخش، PMI نهایی ساخت، هزینه‌های نیروی کار بازنگری‌شده، و داده‌های بازنگری شده بهره‌وری غیرکشاورزی نیز منتشر خواهند شد.

فردا، فلز زرد باید دوباره توسط داده های ایالات متحده هدایت شود زیرا NFP، میانگین درآمد ساعتی و نرخ بیکاری نشان دهنده رویدادهای تأثیرگذار هستند.

تحلیل تکنیکال قیمت طلا: فشار نزولی

قیمت طلا
نمودار ساعتی قیمت طلا

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.


منبع: https://www.forexcrunch.com/gold-price-rebound-seems-over-focus-on-us-jobs-data/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج