پخش روز FX: AUD/JPY بازگشت به پشتیبانی مثلث سابق

فقط فراموش نکنید که به لطف داده‌های PMI خوش‌بینانه شرکت چینی Caixin، Aussie در جلسه معاملاتی آسیا کمی تقویت شد. با این حال، بازگشت ریسک گریزی می تواند باعث افزایش دوباره ین امن شود.

با این حال، به نظر می‌رسد که فیب 38.2 درصد در حال حاضر به عنوان یک سقف باقی می‌ماند، زیرا با S1 شکسته (90.78) از مجموعه نقاط محوری امروزی مطابقت دارد.

Stochastic در حال حاضر در منطقه ای است که بیش از حد خرید شده است تا نشان دهد که خریداران خسته شده اند و ممکن است مایل باشند به زودی به فروشندگان اجازه دهند که مسئولیت را در دست بگیرند.

این را نیز در نظر داشته باشید AUD/JPY به طور متوسط ​​99.3 پیپ در روز حرکت می کند، بنابراین هنگام تنظیم ورودی و خروجی این رقم را در نظر بگیرید!

این محتوا صرفاً برای مقاصد اطلاعاتی است و به عنوان مشاوره سرمایه گذاری محسوب نمی شود. معامله در هر بازار مالی مستلزم ریسک است. لطفاً افشای ریسک ما را بخوانید تا مطمئن شوید که خطرات مربوط به آن را درک کرده اید.


منبع: https://www.babypips.com/trading/fx-play-of-the-day-audjpy-pullback-triangle-support-2023-06-01چند روز پیش داشتیم به این موضوع نگاه می کردیم شکست احتمالی مثلث در AUD/JPY، و به نظر می رسد فروشندگان برتر بودند.

آیا AUD/JPY می تواند از این ناحیه مقاومتی خارج شود؟

اگر این حرکت بزرگ را از دست دادید و همچنان در AUD نزولی هستید، ممکن است این شانس را داشته باشید که با قیمت بهتری در اطراف این سطوح وارد شوید.

AUD/JPY نمودار 1 ساعته فارکس

استفاده از ابزار اصلاح فیبوناچی در آخرین موج پایین نشان می دهد که سطوح 50٪ تا 61.8٪ درست در اطراف پایین مثلث سابق قرار دارند.

این همچنین با مقاومت دینامیکی در میانگین متحرک مطابقت دارد، با 100 SMA زیر 200 SMA برای انعکاس لرزه های نزولی. AUD/JPY 1 ساعته فارکس نمودار بر اساس تلویزیون

اگر نمی‌خواهید فروش بالقوه دیگری را تا پایین‌ترین سطح 90.24 از دست بدهید، افزایش در این سطوح می‌تواند یک استراتژی خوب برای امتحان باشد. حرکت نزولی پایدار حتی ممکن است AUD/JPY را به مناطق پشتیبانی بعدی در S2 (89.97) و سپس S3 (89.18) برساند.

این جفت ارز اخیراً از پایین مثلث خود سقوط کرد و اکنون در وسط یک اصلاح است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج