گلدمن ساکس پیش بینی کرد بانک کانادا نرخ بهره را در ماه ژوئن ثابت نگه دارد و اواخر سال جاری افزایش یابد.

این از طریق مردمی در eFX است.

چرخه افزایش نرخ تا کنون:


منبع: https://www.forexlive.com/centralbank/goldman-sachs-forecasts-bank-of-canada-to-hold-rates-steady-in-june-hike-later-this-year-20230601/

برای ایده های تجارت بانکی، eFX Plus را بررسی کنید. برای مدت زمان محدود، یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه، پایه 79 دلار در ماه و حق بیمه با 109 دلار در ماه دریافت کنید. بیار اینجا.

  • گلدمن ساکس افزایش نرخ های بیشتری را از سوی بانک مرکزی کانادا (BoC) در سال جاری به دلیل افزایش تورم پیش بینی می کند. تحلیل آنها به گزارش‌های تورمی اخیر وابسته است که نشان می‌دهد افزایش مداوم قیمت کالاهای اصلی و افزایش غیرمنتظره قیمت‌های سرپناه را نشان می‌دهد. بازارها تا اکتبر حدود 34 واحد در ثانیه افزایش قیمت می‌دهند، اما گلدمن ساکس استدلال می‌کند که در صورت تداوم نگرانی‌های تورمی، افزایش‌های متعدد یا آن‌هایی که از 25 واحد در ثانیه فراتر می‌رود، قابل قبول است.
  • با وجود این، گلدمن ساکس با استناد به تاکید بانک بر جمع آوری شواهد، افزایشی را در نشست ژوئن بانک مرکزی آمریکا پیش بینی نمی کند. اگر ریسک‌ها ادامه داشته باشند، آنها پیش‌بینی می‌کنند که بازار بازدهی محصولات جلویی را در ایالات متحده و کانادا افزایش دهد و برخی از عملکرد CAD را در متقاطع تقویت کند.

جلسه بعدی BoC چهارشنبه 7 ژوئن است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج