به وبینار مسترکلاس ما بپیوندید: “رفتار تجاری و مدیریت ریسک” | 16-06-2023

دوره های Orbex Trading Masterclass از ماه می تا ژوئن 2023 برگزار می شود و به شما این فرصت را می دهد که یک گواهی رایگان در تجارت آنلاین کسب کنید، مشروط بر اینکه کل مجموعه و آزمون های مربوطه را تکمیل کرده باشید.

✅ تسلط بر نظم و کنترل عاطفی

به Masterclass تجارت Orbex بپیوندید


منبع: https://www.orbex.com/blog/en/2023/06/masterclass-webinar-7

در طول این وبینار یک ساعته، دانیل به شما معرفی کاملی با ریسک و مدیریت پول می دهد و به شما یاد می دهد که چگونه نظم و انضباط معاملاتی را توسعه دهید و ذهنیت برنده بسازید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه بر تعصبات عاطفی که می توانند بر عملکرد معاملاتی شما تأثیر بگذارند، غلبه کنید، و همچنین رایج ترین تله های روانشناسی معاملاتی که باید به آنها توجه کنید. دانیل شما را از طریق استراتژی های اثبات شده مدیریت ریسک، از جمله نحوه شناسایی بهترین مناطق ورود و خروج برای معاملات خود با استفاده از ابزارها و شاخص های اسکن بازار انحصاری Orbex راهنمایی می کند تا تجارت الگوی خود را به سطح بعدی برساند، و تکنیک های خود را به صورت زنده در MT4 نشان می دهد.

لینک زیر را دنبال کنید تا امروز در Masterclass تجارت Orbex ثبت نام کنید!

✅ محافظت از سرمایه ریسک شما

آنچه خواهید آموخت:

شانس خود را برای حضور در یکی دیگر از دست ندهید وبینار Orbex Trading Masterclass: “رفتار تجارت و مدیریت ریسک” با کارشناس برجسته صنعت و تحلیلگر باتجربه بازار دانیل جان گریدی.

مسترکلاس 90*728 [EN]

برای پیوستن به آخرین وبینار زنده مسترکلاس ما در جمعه 16 ژوئن ثبت نام کنیدهفتم، 2023، ساعت 12 بعد از ظهر به وقت گرینویچ و تماشای یک حرفه ای تجارت با تجربه که برخی از موفق ترین روانشناسی بازار و استراتژی های مدیریت ریسک را در زمان واقعی نشان می دهد.

✅ شناسایی بهترین مناطق ورودی و خروجی

آماده شوید تا یاد بگیرید که چگونه استراتژی های مدیریت پول خود را ایجاد کنید و چگونه آموخته های خود را در سناریوهای بازار بلادرنگ به کار ببرید، گام به گام با یک متخصص بازار! در طول وبینار، شما همچنین می توانید به صورت زنده سوالات دانیل را بپرسید و با سایر معامله گران تعامل داشته باشید.

این وبینار به طور انحصاری برای مشتریان Orbex با حساب های زنده در دسترس است و بخشی از سری Orbex Trading Masterclass است. شرکت Orbex Masterclass رایگان است و مهمترین اصول، تکنیک ها و استراتژی های معاملاتی برای معاملات CFD در فارکس، سهام، شاخص ها، ارزهای دیجیتال، کالاها و معاملات آتی را پوشش می دهد. Orbex Masterclass از یادگیری نحوه تأثیر رویدادهای بازار بر بازارهای مختلف گرفته تا تماشای استراتژی های معاملاتی انحصاری که در زمان واقعی اعمال می شوند و پاسخ به سؤالات شما، یک دوره جامع تجارت رایگان توسط برخی از مشهورترین تحلیلگران بازار و مربیان معاملاتی صنعت را به شما ارائه می دهد.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج