بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان -بهترین بک لینک

بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان

بک لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید می‌توانند در بالا بردن و پایین آوردن اعتبار وب سایت شما دخیل باشند. بالا رفتن و پایین آمدن اعتبار هم به اعتبار سایتی که به شما لینک می‌دهد بستگی دارد. همانطور که گفتیم، زمانی که یک وب سایت در بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری اشاره می‌کند (همراه با لینک آن وب سایت)، این عمل اصطلاحا بک لینک نامیده می‌شود. این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند.

  • در دریافت بک لینک می بایست نکات بسیار زیادی رعایت شود و نهایت دقت انجام شود چرا که اگر این کار بدرستی انجام نشود، اسیب های فراوانی به سایت وارد می شود.
  • برای مشاهده جزئیات هر سرویس کافیه روی عنوان سرویس کلیک کنید.
  • اگر از دو صفحه با اعتبار کاملا یکسان بک‌لینک داشته باشید که یکی از آن‌ها لینک‌های خارجی بیشتری دارد، اعتباری که از صفحه‌ی دیگر (با لینک‌های کمتر) به سایت شما داده می‌شود بیشتر خواهد بود.
  • گوگل همچنین کیفیت بک لینک ها را به عنوان یک فاکتور در رتبه بندی صفحه نتیجه در نظر می گیرد.
  • همچنین می‌توانید از طریق پشتیبانی تلگرام سوال‌های خود را در رابطه با خرید بک لینک تضمینی مطرح نمایید.
  • این موضوع هم جدای از مزایای مختلفش، باعث میشود فعالان حوزه شما به دلایل مختلف از سایت شان به صفحه سایت شما لینک بدهند.

محتواهای لایه اول با فاصله از یک‌دیگر و به صورت اتوماتیک درج می‌شوند. به روند افزایش تعداد لینک های یک وب سایت به طور مستمر همراه با یک هدف کلی، کمپین لینک بیلدینگ گفته می شود. لینک سازی داخلی یکی از روش های سئو است که بیشتر سئوکاران به آن بی توجهی میکنند در صورتی که این روش سئو نه تنها برای شما هزینه ای نخواهد داشت بلکه اعتبار… یکی از قابلیت هایی که بیش از 14 سال پیش به گوگل اضافه شد، امکان نوفالو کردن لینک ها به وسیله دستور nofollow بود. این کار به دارندگان وب سایت کمک کرد که لینک های خارجی خود را از دسترس…

تعیین ارزش بک لینک توسط گوگل

برای مثال یکی از سایت هایی که EAT بالایی دارد ، ویکی پدیا است. این سایت تخصص های زیادی در خود ارائه کرده از طرفی اعتبار و اعتماد بالایی نزد وبسایت های دیگری دارند به طوری که لینک های زیادی از سایت های دیگر دریافت می کند. با توجه به اینکه شما درک کلی در مورد بک لینک دارید به صورت کلی سه نوع حالت کلی برای سفارش بک لینک وجود دارد که در این بخش به معرفی آنها پرداخته ایم. یا مثلا وقتی تامین کننده ای خودش سایت داره و از ما میخواد براش در سایتمون جنسش رو بفروش میشه در اغلب مواقع اطمینان داشت اعتبار سایتش از سایت ما کمتره و گرفتن بک لینک ازش به درد خاصی نمی خوره. با استفاده از این ابزار می‌توانید این فرصت را تبلیغ به یک موقعیت خوب برای گرفتن بک لینک کنید. با زدن ایمیل یا پیام دادن در سوشال مدیا، می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و علاوه بر تشکر از آنها برای استفاده از نام برند شما به عنوان “الگو” یا “منبع”، بخواهید که به سایت شما بک لینک بدهند.

  • معرفی این لینک ها تنها زمانی منطقی است که سایت شما به دلیل لینک سازی مخرب جریمه شده باشد و شاهد تغییر شدید و ناگهانی در نتایج جستجو باشید.
  • خیر تاثیر منفی نداره به شرطی که زیاده روی نکنید در مواردی حتی تاثیر به شدت مثبتی هم خودمان دیدیم.
  • اگرچه این مدل بک لینک ها همچنان تاثیر خود را دارند، اما ریسک بالایی دارند.
  • در این ویدیو کوتاه، با اهمیت بک لینک و بک لینک bestbacklink.top دائمی آشنا بشید.

هرچه وب سایت اعتبار بالاتر و محتوای قوی تری داشته باشد، سریعتر ایندکس خواهد شد. اگر یک لینک شما ایندکس نشود، هیچ ارزشی نخواهد داشت.گوگل معمولا بک لینک های ضعیف و یا دارای محتوای ضعیف را ایندکس نمی کند. پس زمان و هزینه خود را صرف دریافت بک لینک های قدرتمند کنید. یکی دیگر از اشتباهات رایج مخصوصا وقتی بودجه برای خرید بک لینک کم باشد، این است که سئوکار یا صاحب وب سایت، تصمیم به خرید رپورتاژ میگیرد.

انتشار محتوای ویروسی در سایت

اگر می خواهید بک لینک های با کیفیت بالا خریداری کنید، می توانید این کار را در seotolu.com انجام دهید. شما می توانید بک لینک های معتبر را در وب سایت ما خریداری کنید. گرفتن بک لینک های با کیفیت برای وب سایت شما یک کار پر زحمت و زمانبر است. همچنین باید تخصص لازم را داشته باشید و بصورت دقیق این کارها را انجام دهید. در غیر این صورت، بک لینک هایی که می گیرید ممکن است بیشتر از اینکه مفید باشد به وب سایت شما آسیب برساند.

بک لینک

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج