تجزیه و تحلیل هفتگی فارکس 5 تا 9 ژوئن

6 ژوئن 2023 | 9:02 صبح | وبلاگ 5%ers > اتاق تجارت

اتاق بازرگانی

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

طلا در محدوده تقاضا باقی مانده است که نشان دهنده بهره پایدار و فرصت های طولانی بالقوه است. این عملکرد انعطاف پذیر نشان می دهد که سرمایه گذاران همچنان ارزش فلز گرانبها را به عنوان یک دارایی امن می بینند. معامله گران باید مراقب حرکات قیمت طلا باشند و با توجه به تقاضای مداوم، موقعیت های خرید را در نظر بگیرند.

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

👉 فردا ساعت 9:00 صبح به وقت شرقی دوباره به صورت زنده پخش خواهیم کرد کانال یوتیوب The5ers

در اتاق‌های معاملات، همه ما تعامل خواهیم داشت، بازارها را اسکن و تجزیه و تحلیل می‌کنیم، معامله می‌کنیم، از یکدیگر سؤال می‌پرسیم و دیدگاه‌های بازار و فرصت‌های معاملاتی را به اشتراک می‌گذاریم.

👉به ما بپیوندید جشنواره تجارت سال 🔥 معامله گران برتر، مسابقات، بازی، ناهار و آبجو

EURUSD به ویژه در آخرین روز هفته های گذشته نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده است. این نوسانات افزایش یافته فرصت های معاملاتی را برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در نوسانات کوتاه مدت هستند ارائه می دهد. با این حال، احساسات کلی صعودی باقی می‌ماند، با پتانسیل مطلوب بودن موقعیت‌های خرید در شرایط فعلی بازار.

در تالار معاملات امروز، ما چندین بینش کلیدی بازار را که به اشتراک گذاشته شد، مورد بحث قرار می‌دهیم که وضعیت فعلی طلا، EURUSD، و شاخص‌های ایالات متحده را به همراه نشانه‌های اضافی بر اساس شرایط حاکم بر بازار برجسته می‌کند.

در نهایت، شاخص های ایالات متحده به طور مداوم بالاترین حد خود را حفظ کرده اند و قدرت و انعطاف پذیری خود را نشان می دهند. با این حال، احتیاط توصیه می شود زیرا برخی از واگرایی مشاهده شده است. معامله گران باید به این واگرایی توجه داشته باشند و هنگام در نظر گرفتن استراتژی های معاملاتی خود احتیاط کنند. اگرچه قیمت‌های جدید می‌توانند فرصت‌های فریبنده‌ای را ارائه دهند، اما ضروری است که مراقب باشید و برای فرصت‌های فروش بالقوه نیز آماده باشید.

6 ژوئن 2023 | 9:02 صبح
وبلاگ 5%ers > اتاق تجارت

تجزیه و تحلیل هفتگی فارکس 5 تا 9 ژوئن - تقاضای طلا، نوسانات EURUSD، احتیاط با شاخص های ایالات متحده

طلا در محدوده تقاضا باقی مانده است

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/gold-demand/اتاق ها چهار بار در هفته برای همه معامله گران در دسترس است.

اتاق های معاملات فرصتی برای تجارت با معامله گران ما هستند!

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج