پخش روز FX: آیا AUD/CHF از یک منطقه مقاومت کلیدی عقب نشینی می کند؟

AUD/CHF، به ویژه، از محدوده خود نزدیک به 0.6000 جهش کرد تا به 0.6040 معامله شود.

لو، فرماندار RBA قرار است اواخر امروز سخنرانی کند و استرالیا داده های تولید ناخالص داخلی خود را در معاملات جلسه بعدی آسیایی چاپ خواهد کرد.

خریداران AUD/CHF می‌توانند مقاومت 0.6040 – 0.6050 را هدف قرار دهند، در حالی که استاپ‌ها را درست در زیر خط روند پشتیبانی قرار می‌دهند.

آیا این منجر به AUD/CHF خواهد شد که پس از یک نوسان شدید، عقب نشینی داشته باشد؟

AUD/CHF 15 دقیقه فارکس

از آنجایی که حداقل معامله گران زیادی وجود داشتند که قیمت RBA را ثابت نگه می دارد، افزایش نرخ “غافلگیرانه” باعث افزایش AUD در برابر همتایان خود شد.

نگاهی دقیق تر به نمودار 15 دقیقه ای نشان می دهد که منطقه 0.6000 – 0.6010 منطقه بسیار شلوغی است که می تواند دور جدیدی از خریداران را به خود جذب کند.

در حالی که فرماندار لو و تیمش دریافتند که تورم از اوج خود گذشته است، آنها احساس کردند که 7 درصد هنوز خیلی بالاست. آنها نرخ بهره RBA را 25 واحد پایه دیگر به 4.10 درصد افزایش دادند و تکرار کردند که “برای کمک به بازگرداندن تورم به اهداف RBA، ممکن است به تشدید بیشتر سیاست پولی نیاز باشد.

این منطقه نه تنها با محدوده این هفته مطابقت دارد، بلکه نزدیک به 100 و 200 SMA، پشتیبانی از خط روند و سطح Pivot Point نزدیک به 0.6000 است.

موفق باشید و حتما تماشا کنید نوسانات متوسط ​​روزانه AUD/CHF بنابراین می دانید که اهداف ورودی و خروجی خود را کجا قرار دهید!

اگر این رویدادها تصمیم جنگ طلبانه RBA را تقویت کند، AUD/CHF می تواند اوج های ماهانه جدیدی را ببیند.

AUD/CHF 15 دقیقه فارکس نمودار بر اساس تلویزیون

AUD/CHF 4 ساعته فارکس نمودار بر اساس تلویزیون

عقب نشینی به 0.6000 – 0.6010 می تواند در صورتی که AUD/CHF روند صعودی خود را در ژوئن ادامه دهد، AUD را برای ورود خوب تعیین می کند.

این محتوا صرفاً برای مقاصد اطلاعاتی است و به عنوان مشاوره سرمایه گذاری محسوب نمی شود. معامله در هر بازار مالی مستلزم ریسک است. لطفاً افشای ریسک ما را بخوانید تا مطمئن شوید که خطرات مربوط به آن را درک کرده اید.


منبع: https://www.babypips.com/trading/fx-play-of-the-day-audchf-trend-pullback-2023-06-06

بنابراین بانک مرکزی استرالیا (RBA) نرخ بهره خود را افزایش داد.

فقط نمودار 4 ساعته زیر را بررسی کنید!

نمودار 4 ساعته فارکس AUD/CHF

به طور تصادفی، اوج های امروز نیز با S2 (0.6040) از نقاط محوری استاندارد امروز در بازه زمانی 15 دقیقه ای مطابقت دارند.

اما AUD در افزایش سود خود با مشکل مواجه است. یکی از دلایل احتمالی این است که گاوهای نر استرالیایی از اواسط آوریل از مقاومت 0.6050 عبور نکرده اند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج