تمرکز بر شاخص مدیران خرید و ISM به عنوان شاخص های اقتصادی

به رویدادهای پخش زنده روزانه NinjaTrader بپیوندید، زیرا ما بازارهای آتی را در زمان واقعی آماده، تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم. مشاهده رویدادهای آینده

با NinjaTrader شروع کنید

دانلود نرم افزار برنده جایزه NinjaTrader پلتفرم تجارت و امروز یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان را با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/focus-on-purchasing-managers-index-ism-as-economic-gauges/

اگر تعجب می کردید: ” شاخص مدیران خرید چیست؟ یا تعجب کرده اید که چگونه شاخص مدیران خرید (PMI) و شاخص موسسه مدیریت تامین (ISM) شاخص های اقتصادی مهمی هستند، بیشتر بخوانید.

چه چیزی را از گزارش های PMI و ISM حذف کنیم

NinjaTrader از بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان با یک پلت فرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، تخفیف پشتیبانی می کند. کارگزاری آتی و پشتیبانی درجه یک NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک ابزار همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و آزمون بک تست استراتژی استفاده کنید Trading-Simulator.

PMI و ISM راهنمایی در مورد عوامل مؤثر بر کالاهای بادوام، از جمله ورودی های دیگر، ارائه می دهند. آیا این گزارش ها می توانند بینشی از اثربخشی اقدامات فدرال رزرو در افزایش نرخ بهره ارائه دهند؟

سایر موضوعاتی که در پخش زنده پوشش داده می شود عبارتند از:

  • توضیحی در مورد چگونگی استفاده از ابزار CME FedWatch در یک افق زمانی طولانی تر
  • ارزیابی اعضای جدید فدرال رزرو
  • نگاهی به معنای پیام رئیس پاول پس از این تصمیم
  • بحث در مورد اینکه چگونه تصمیم FOMC می تواند بر بازارهای سهام و فارکس تأثیر بگذارد
  • نمودار و تحلیل قیمت قراردادهای آتی نفت خام

دوست دارید بیشتر بدانید؟

با تصمیم دیروز نرخ بهره FOMC، ما در حال بحث در مورد نتایج احتمالی در بازارهای مختلف نه تنها بر اساس خود تصمیم، بلکه بر اساس پیام های بعدی هستیم.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج