تمرکز سرمایه گذاران و معامله گران بر گزارش تورم CPI ایالات متحده است

بلومبرگ گزارش داد که رئیس NBS به اعضای کنگره ملی خلق گفت که داده های اقتصادی ژانویه و فوریه، از جمله تولید صنعتی و خرده فروشی، بهبود قابل توجهی را نشان داده است.

وبینارهای تجاری رایگان

ابزار FedWatch گروه CME در روز دوشنبه احتمال 72 درصد افزایش 25 واحد پایه را در جلسه آتی هیئت مدیره فدرال رزرو نشان داد و نرخ معیار را به 4.75٪ -5.00٪ رساند. با این حال، تحلیلگران بازار شاهد یک چرخش به میزان 75 واحد پایه کاهش تا دسامبر 2023 نسبت به اوج مارس هستند.

گلدمن ساکس: انتظار افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه مارس را نداشته باشید

جو بایدن در گفتگو با خبرنگاران در واشنگتن گفت که سپرده ها و سیستم بانکی ایالات متحده امن هستند. رئیس‌جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: از کنگره و تنظیم‌کننده‌های بانکی می‌خواهم قوانین بانک‌ها را تقویت کنند تا احتمال تکرار این نوع ورشکستگی بانک‌ها کمتر شود. وی همچنین تاکید کرد که بسته نجات SVB بر مودیان مالیاتی تاثیری نخواهد داشت و افزود که مدیریت بانک برکنار می شود در حالی که از سرمایه گذاران محافظت نمی شود.

گزارش خرده فروشی چین در روز چهارشنبه منتشر می شود

داده های منتشر شده توسط دفتر آمار ملی (ONS) اوایل امروز نشان داد که نرخ بیکاری در بریتانیا در سه ماه منتهی به ژانویه به 3.7 درصد کاهش یافته است. اقتصاددانان خاطرنشان کردند که فرصت‌های شغلی برای هشتمین ماه متوالی کاهش یافت زیرا شرکت‌ها فشارهای اقتصادی را عامل جلوگیری از استخدام کارکنان جدید دانستند.

گزارش تورم CPI ایالات متحده برای ارائه بینشی به اقتصاد

سقوط بانک های SVB و Signature در ایالات متحده و گزارش تورم CPI ایالات متحده که قرار است اواخر امروز منتشر شود توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند. برخی از تحلیلگران بازار پیشنهاد می کنند که فدرال رزرو ایالات متحده می تواند برنامه تشدید سیاست پولی خود را برای جلوگیری از شروع یک بحران جدید بانکی متوقف کند.

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

انتظار می رود اداره ملی آمار چین (NBS) اطلاعات مربوط به خرده فروشی های ژانویه و فوریه را منتشر کند. تحلیلگران بازار نشان می‌دهند که فروش خرده‌فروشی در دو ماه اول سال 2023 به میزان 3.5 درصد به صورت سالانه افزایش یافته است.

این مواد ندارد حاوی و نباید به این صورت تعبیر شود حاوی مشاوره سرمایه گذاری، توصیه های سرمایه گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هر گونه تراکنش در ابزارهای مالی. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که این موضوع را درک می کنید خطرات.


منبع: https://admiralmarkets.com/analytics/traders-blog/all-eyes-on-us-cpi-inflation-report

تحلیلگران گلدمن ساکس (GS) در گزارشی به مشتریان گفتند که انتظار ندارند فدرال رزرو در جلسه هیئت مدیره آتی خود در 22 مارس به افزایش نرخ بهره ادامه دهد. با توجه به استرس موجود در سیستم بانکی، دیگر انتظار نداریم که FOMC در جلسه بعدی خود در 22 مارس افزایش نرخ را ارائه دهد. با این حال، آنها خاطرنشان کردند که همچنان انتظار دارند در ماه می، ژوئن و جولای شاهد افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره باشند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا وعده داد که ترس‌ها را آرام کند

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) گزارش تورم CPI فوریه را اواخر امروز منتشر خواهد کرد. اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که تورم سرفصل CPI به صورت سالانه 6 درصد و به صورت ماهانه 0.4 درصد باشد. لازم به ذکر است که تورم در ژانویه به 6.4 درصد رسید که از انتظارات تحلیلگران فراتر رفت.

ابزار CME FedWatch نشان دهنده افزایش نرخ توسط فدرال رزرو است

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج