جریان حذف اپلیکیشن اندروید صرافی کوینکس از گوگل پلی چیست؟ علی‌رغم اینکه کوینکس بیانیه‌ای رسمی در خصوص حذف اپلیکیشن اند .. انجمن بیت کوین

البته شایان ذکر است که کوکوین نیز در این باره چندان وضعیت ایده‌آلی ندارد. رتبه قبل از کوینکس از ۵۱۴ جفت ارز و بعد از آن نیز از ۱۷۶ جفت ارز پشتیبانی می‌نماید. کارمزد برداشت دیجی بایت ۰.۰۰۰۰۱ دلار یا ۰.۰۰۱ دیجی بایت است. برای کاهش کارمزدها و تشویق کاربران بهبود کردن توکن بومی این موضوع اهمیت پیدا می‌کنید. اگر به قسمت رفته و با یک صفحه خالی مواجه شدید، بدانید که احتمالا در تایم ورود شما پروژه در حال اجرا، موجود نیست. البته بعدا می توانید دوباره به این گزینه سر زده و اگر پروژه ای موجود شد، آن را بررسی کنید.

⚠️ صرافی Coinex تمام حساب‌های ثبت شده به نام چین و یا ثبت شده با شماره تلفن چین را در تاریخ 31 اکتبر مسدود خواهد کرد. بارکد نمایش داده شده در صفحه را با استفاده از گوگل آتنتیکیتور اسکن کنید. بله شما میتوانید در کوینکس ما اهرم معامله انجام دهید و وام بگیرید. خیر کوینکس به آی پی ایران حساس نیست اما پیشنهاد میکنیم در همه سرویس های مالی IP خود را عوض کنید. شما باید ابتدا در سمت چپ را انتخاب کرده و سپس را انتخاب کنید. در این مرحله Anti phishing code کد مورد نظر خود را به صورت انگلیسی تایپ کنید.

  • با این حال می توان گفت که در میزان کارمزد و که همان ضریب اهرم است، فرق هایی با قسمت «فیوچرز کوینکس» دارند.
  • پس از ورود به حساب کاربری بر روی گزینه “Account” موجود در گوشه بالا سمت راست صفحه بروید.
  • مراحل انجام معامله اسپات در صرافی Coinex را در اینجا بررسی می‌کنیم.
  • بین نمایش تمام اطلاعات مرتبط و تعداد زیاد کاربران با اعداد بسیار زیاد مرز باریکی وجود دارد، اما CoinEx آن را به صورت حرفه ای دنبال می کند.
  • تیم پینگی تلاش می‌کند تا اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار دهد و آن را به طور منظم به روز کند، اما ما اکیداً توصیه می‌کنیم برای هرگونه بروزرسانی که بعداً رخ می دهد به سایت coinex.com مراجعه کنید.

سلام دوست من ، صرافی کوینکس بعد از اینکه آپدیت جدید خودش رو انجام داد یسری آپشن به بخش سفارشات و یا همان خرید و فروش ارزها اضافه کرد. یکی از مزایای صرافی کوینکس این است که درصدی را برای کاربرانی که دوستان خود را دعوت کنند و کد دعوت بفرستند در نظر گرفته است. شما می توانید با دعوت از دوستان خود، معادل ۲۰ درصد از هزینه معاملات را دریافت نمایید. حالا صفحه دیگری برای شما باز می‌شود که باید در آن«نوع ارز دیجیتال»، «مقدار» و «آدرس کیف پول مقصد»را وارد نمایید.

بررسی و آشنایی با صرافی کوینکس

کوینکس مانند بسیاری صرافی‌های ارز دیجیتال دیگر، کیف پول مختص خود را دارد. البته نگهداری رمزارزها در کیف پول صرافی‌ها، دارای ریسک هک شدن صرافی است. به گفته‌ی موسسان، هدف از ایجاد کوینکس یک بستر مبادلاتی امن، کاربرپسند، کم‌هزینه و با سرعت بالا است.

  • به این معنی که می‌توانید با استفاده از اهرم صرافی، خریدهای طولانی مدت انجام دهید.
  • شما باید ابتدا در سمت چپ را انتخاب کرده و سپس را انتخاب کنید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این صرافی، ادامه مقاله صرافی Coinex را از دست ندهید.
  • کوینکس یکی از بزرگترین صرافی های رمز ارز در جهان است که خدمات مبتنی بر بلاک چین را نیز ارائه می کند.
  • توصیه می‌شود از این صرافی به هیچ وجه برای نگهداری رمزارزهای خود استفاده نکنید و اگر قصد ترید یا آموزش کار با صرافی را دارید از مبالغ کم استفاده کنید.
  • من موجودیم در کوینکس صفر شده ، رمز عبورم با ایمیلی که داشتم بازیابی کردم ولی کلا موجودی ندارم حدود ۲۰۰$ ارز داشتم ،میشه کاری کرد، یا به چوخ رفتیم.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این سایت در مورد صرافی کوکوین می باشد دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

جریان حذف اپلیکیشن اندروید صرافی کوینکس از گوگل پلی چیست؟ علی‌رغم اینکه کوینکس بیانیه‌ای رسمی در خصوص حذف اپلیکیشن اند .. انجمن بیت کوین

تاریخچه کوینکس تمامی معاملات رو نمایش میده حتی اونهایی که موفق به انجام نشده باشند. با لپ تاب با گوشی ، با اپراتورهای مختلف با فیتر شکن بدون فیلتر شکن اصلا نمیشه . کوینکس برای هر معامله انجام شده از حساب شما هزینه ای کسر می کند و ساختار هزینه آنها در زیر آورده شده است. در قسمت Actual مقداری را که میخواهید انتقال دهید را وارد کنید.

جریان حذف اپلیکیشن اندروید صرافی کوینکس از گوگل پلی چیست؟🔹 علی‌رغم اینکه کوینکس بیانیه‌ای رسمی در خصوص حذف اپلیکیشن اند…

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج