دانش لند خرید اینترنتی کتاب با 30 درصد تخفیف و ارسال رایگان | کتابکو

دانش لند خرید اینترنتی کتاب با 30 درصد تخفیف و ارسال رایگان | کتابکو

کتاب های گام به گام را که دیگر همه دانش آموزان، معلمان و والدین دانش آموزان می شناسند! این کتاب ها که دارای پاسخ تمامی سوال های کتاب درسی است کاربرد بسیار مثبتی دارد. از یک طرف دانش آموزان و والدین آن ها می توانند برای کنترل پاسخ هایشان به سوالات کتاب درسی از آن استفاده کنند و از طرف دیگر معلمان برای هماهنگ تر شدن با اهداف سوالات کتاب درسی از آن استفاده کنند. کتاب های گام به گام توسط ناشران معتبر زیر مجموعه های گام به گام دروس طلایی، گام به گام درس پک مهروماه، درس یار منتشران و گام به گام اخوان طراحی و تالیف شده اند. کتاب های کمک درسی نکات کتاب های درسی را برای دانش آموزان به بهترین روش توضیح می دهد و تمرین های کتاب درسی را به زبان ساده حل می کند . آنچه که سبب شاخص‌تر شدن خرید آنلاین از فروشگاه کتابانه نسبت به سایت‌های دیگر می‌باشد درصد تخفیف ارائه شده در فروش کتاب‌های کمک درسی می‌باشد یعنی کتاب‌ها با مبلغ 20 درصد کمتر نسبت به آنچه روی کتاب درج شده است به فروش می‌رسد.

یکی از ویژگی‎‌های ناشرانی که در یک رشته و یا درس فعالیت می‌کنند این است که به شکل جامع و تمام عیار می‌توانند مطالب و نکات آموزشی را پوشش دهند. برخی از این کتاب‌‌های کمک درسی با دسته بندی کردن تمرین‌ها از آسان به سخت دانش‌آموز را ترغیب می‌کنند تا از ذهن خود بیشتر استفاده نمایند. دسته‌ی دیگری از این کتاب‌ها نیز برای دانش‌آموزان مستعد طراحی و ارائه شده‌اند که دارای مطالب گسترده‌تر و تمرین‌های سخت‌تر هستند و به عبارتی می‌توان گفت که مناسب دانش آموزان تیزهوش فروشگاه آنلاین کتابکو می‌باشند. کتاب‌های کمک‌درسی انتشارات خیلی سبز بیشتر با عنوان کتاب‌های شب امتحانی محبوب هستند چراکه این انتشارات با دسته‌بندی کتاب‌های شب امتحانی در تمام مقاطع تحصیلی راهنمای مشخصی برای جمع‌بندی شب امتحان دانش‌آموز به‌حساب می‌آید. کتاب‌های کنکور معمولا بر یادگیری نکات، سرعت عمل در تست زنی و جمع بندی مطالب تمرکز دارند ولی کتاب‌های کمک درسی به درک عمیق مفاهیم درسی، حل تمرین و موفقیت در امتحان کمک می‌کنند. بسیاری از کتاب‌های کمک درسی به آمادگی ما برای کنکور نیز کمک می‌کنند.

خرید کتاب کمک درسی و تاثیر آن در یادگیری دانش‌آموزان

کتاب های دور دنیا برای تسلط و آشنایی هرچه بیشتر با مدل تست های کنکور ارائه شده اند. از طرف دیگر برای اینکه مبحثی را به صورت کامل یاد بگیرید و ایراداتتان از بین برود، باید بتوانید به سؤالات مختلفی درباره آن پاسخ دهید. تمرین ها و سؤالات موجود در کتاب های درسی بسیار محدود هستند، پس شما در این زمینه به یک منبع کمکی نیاز دارید. شرایط خاص بابت اپیدمی کرونا نیز به این مشکل اضافه شده تا مشکل دانش آموزان عزیز از بابت تهیه کتاب ها دو چندان شود. ✓ ارائه سوالات مربوط به هر مبحث برای سنجش کیفیت یادگیری دانش آموزان، آزمون‌های تالیفی انتهای هر فصل و آزمون‌های تالیفی میان ترم و پایان ترم هم بدون شک برای شما مفید خواهند بود.

مجموعه کنکور رشته انسانی جلد اول قلم چی

پس زمانی که می خواهید اقدام به تهیه یک کتاب کمک درسی مانند کتاب های گاج بکنید، باید توجه داشته باشید که آخرین نسخه چاپی را بگیرید تا دقیقا مطابق با تغییرات کتاب درسی باشد. اگر بخواهیم اصلی ترین دسته بندی کتاب های این انتشارات را مطابق با سایت انتشارات گاج نام ببریم، می توانیم به سری کتاب های میکرو طبقه بندی، کتاب های IQ، IQ+، دور دنیا در چهار ساعت، سیر تا پیاز، خط ویژه، EQ، پرسمان، کارپوچینو یا کتاب کار، امتحان یار، آس، 33 استان، میکرو طلایی و … اشاره کنیم. این کتاب ها هیچ محدودیتی در دروس نیز ندارند و برای انواع دروس اختصاصی و عمومی ارائه شده اند. گاج یکی از انتشارات بسیار خوبی است که در مسیر رسیدن به دانشگاه و موفقیت به شما کمک می کند. گروه آموزشی جوکار، علاوه بر کتاب های آموزشی، خدمات دیگری نظیر آزمون های جامع، اپلیکیشن های آموزشی، انواع ویدئوها و … را نیز در اختیار دانش آموزان داوطلب قرار می دهد. استفاده کردن از کتاب کمک درسی در کنار کتاب درسی بسیار مفید است زیرا برخی از مطالب کتاب درسی که برای دانش آموزان نامفهوم است با استفاده از مثال های متنوع کتاب کمک درسی قابل فهم می باشد .

  • این روزها کتاب کمک آموزشی به یکی از گزینه ها و بهتر است بگوییم دغدغه های دانش آموزان تبدیل شده تا با استفاده از آن بتوانند یادگیری مطالب و نکات درسی را برای خود راحت تر کنند.
  • هنگام خرید کتاب از بانک کتاب دانش لند شما می توانید انواع کتاب کمک درسی را به همراه مشخصات و توضیحات کامل آن مشاهده کنید و یک مقایسه کارساز داشته باشید.
  • آنچه که سبب شاخص‌تر شدن خرید آنلاین از فروشگاه کتابانه نسبت به سایت‌های دیگر می‌باشد درصد تخفیف ارائه شده در فروش کتاب‌های کمک درسی می‌باشد یعنی کتاب‌ها با مبلغ 20 درصد کمتر نسبت به آنچه روی کتاب درج شده است به فروش می‌رسد.
  • این کتاب مخصوص دانش آموزان قوی تر و سخت کوش تر است که حتی به سؤالات میکرو طبقه بندی نیز راضی نمی شوند.
  • در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظه‌ای بخرید.

همچنین انواع لوازم التحریر ، بازی های فکری و دی وی دی های آموزشی در عشق کتاب موجود و قابل خریداری است. این روزها کتاب کمک آموزشی به یکی از گزینه ها و بهتر است بگوییم دغدغه های دانش آموزان تبدیل شده تا با استفاده از آن بتوانند یادگیری مطالب و نکات درسی را برای خود راحت تر کنند. شاید یکی از بهترین ویژگی کتاب های کمک درسی را بتوان «راحتی در استفاده بودن آن» دانست؛ تمامی دانش آموزان با هر سطح علمی از جمله سطح ضعیف، متوسط و قوی می توانند برای موفقیت در امتحانات کلاسی و پایان ترم و یا کسب درصدهای بالا در کنکور سراسری از کتاب کمک درسی استفاده کنند. با افزایش قیمت کاغذ و بالا رفتن قیمت کتاب های کمک آموزشی به تبع آن، بسیاری از افراد در خرید کتاب های کمک آموزشی و عمومی دچار مشکل شدند و یکی از دغدغه های فکری دانش آموزان تخفیف کتاب های کمک آموزشی است.

هوش فرازمینی ET فرمول یک استعداد تحلیلی و هوش شهودی پنجم و ششم گامی تا فرزانگان

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج