درس هایی که لری ویلیامز در معاملات آتی در سال 2022 آموخت


با نزدیک شدن به پایان سال 2022، تاجر و نویسنده افسانه ای لری ویلیامز به NinjaTrader در کارگاه معامله گر پیوست تا درباره عملکرد بازارهای آتی در سال 2022 و مقایسه واقعیت با انتظارات خودش برای سال بحث کند.

از سال 1962، لری ابزارهای مختلفی را که برای پیش بینی چرخه های بلندمدت بازار به همراه نوسانات احتمالی قیمت استفاده می کند، معرفی می کند. او همچنین به نمودارها، نقاط داده و فرآیندهایی که تحلیل بازار او را برای پیش‌بینی روندهای بالقوه و نقاط عطف اطلاع می‌دهند، می‌پردازد. لری علاوه بر خلاصه کردن سال 2022، نکات کلیدی را نیز برای خرده فروشان ارائه می کند تا در هنگام توسعه برنامه های خود برای سال 2022 در نظر بگیرند.

در سال 2023 از روانشناسی معامله گر، الگوهای چرخه ای و موارد دیگر استفاده کنید

  • چگونه روانشناسی معامله گر می تواند به نفع یا علیه یک معامله گر کار کند
  • استفاده از الگوهای چرخه ای برای پیش بینی روند قیمت
  • چگونه مدیریت ریسک نقش کلیدی در موفقیت بلند مدت دارد
  • استفاده از تعهد معامله گران برای سنجش احساسات تجاری
  • ردیابی “منحنی های بازده” و آنچه که آنها برای شاخص های اصلی بازار نشان می دهند

درباره لری ویلیامز

این 60 لری ویلیامز است. سال در بازار آتی به عنوان یک معامله گر، مربی و نویسنده با یازده کتاب معاملاتی به اعتبار خود. کار پیشگام او در تجزیه و تحلیل فصلی و بسیاری از ابزارهای تحلیل تکنیکال که او ایجاد کرد، به معامله گران در سراسر جهان قدرت بخشیده است.

هر هفته با کارگاه معامله گر هماهنگ شوید

هر سه شنبه ساعت 12:00 عصر به وقت شرقی به نسخه دیگری از کارگاه معامله گران بپیوندید. می‌توانید رویدادهای قبلی Trader’s Workshop را مشاهده کنید که در صورت تقاضا در دسترس هستند:

با NinjaTrader شروع کنید

NinjaTrader بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان را با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، کارگزاری معاملات آتی تخفیف و پشتیبانی در سطح جهانی قدرت می دهد. NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک شبیه ساز معاملاتی همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و تست بک تست استراتژی استفاده کنید.

پلتفرم تجاری برنده جایزه NinjaTrader را دانلود کنید و امروز با یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/lessons-larry-williams-learned-trading-futures-in-2022/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج