دلار در شرایط ناآرام بازار ثابت ماند توسط رویترز

ری آتریل، رئیس استراتژی مبادلات خارجی در ملی استرالیا گفت: “نوسانات اوراق قرضه ایالات متحده بیشتر نوسانات دلار-ین را هدایت کرده است، بنابراین منطقی است که ما به 130 نزدیکتر از 140 هستیم زیرا بازدهی ایالات متحده بسیار پایین تر است.” بانک (OTC:).

به 3 درصد افزایش یافت و به 28,142 دلار رسید و متوجه شد که به دنبال مشکلات بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، Binance، که توسط کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) مورد شکایت قرار گرفته است، پاهایش افت کرده است.


منبع: https://www.investing.com/news/forex-news/dollar-on-the-defensive-as-banking-fears-ebb-yen-drops-3043354

توکیو/لندن (رویترز) – دلار در روز چهارشنبه در برابر اکثر همتایان اصلی افزایش یافت، پس از کاهش اخیر ثابت ماند و به شدت در برابر ین که با نزدیک شدن به پایان سال مالی ژاپن نوسان داشت، افزایش یافت.

یورو با 0.1% کاهش در روز به 1.0834 دلار رسید و استرلینگ با کاهش قیمت به 1.2316 دلار رسید که درست از بالاترین سطح روزانه نزدیک به 2 ماه گذشته یعنی 1.2348 دلار در روز گذشته.

در جای دیگر، دلار استرالیا 0.5٪ کاهش یافت و به 0.6674 دلار رسید، پس از قرائت تورم مصرف کننده استرالیا به پایین ترین حد در 8 ماه گذشته، که باعث شد بانک مرکزی کمپین افزایش نرخ خود را در هفته آینده متوقف کند.

دلار در روز گذشته 0.5 درصد در برابر ین کاهش یافته بود، زمانی که به طور غیر مشخصی در جهت مخالف با بازده بلندمدت خزانه داری ایالات متحده حرکت کرد، که با بازگشت آرامش به بازارها افزایش یافته است.

بازده معیار 10 ساله ایالات متحده در معاملات توکیو به اوج یک هفته ای 3.583% کاهش یافت، اما آخرین تغییرات اندکی در 3.556% بود. جمعه گذشته، بازدهی به پایین ترین سطح شش ماهه 3.285 درصد کاهش یافت.

هفته گذشته ین در برابر دلار و یورو به بالاترین حد خود در دو ماه اخیر رسید و از پرواز به سمت امن سود برد، اما فولی گفت که بازار ممکن است در این هفته نیاز کمتری به یک پناهگاه امن ببیند.

آتریل افزود: در مورد افزایش ین در روز سه‌شنبه، «آن‌طور که انتظار می‌رود از قوانین پیروی نمی‌کند، که شاید می‌گوید ورود جریان‌هایی که باید در پایان سال مالی انجام شود، تأثیر نامتناسبی دارند».

ما در حال حاضر به آرامش بازگشته‌ایم، اما فکر نمی‌کنم همه چیز تمام شده باشد، به این ترتیب که آب شکاف‌هایی را پیدا می‌کند که بازار در حال آزمایش نقاط ضعف است، و این است که چگونه و چه کسی با نرخ بالا به بهترین وجه کنار می‌آید. جین فولی، رئیس استراتژی FX در Rabobank گفت.


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر
توسط کوین باکلند و آلون جان

ین در آستانه پایان سال مالی ژاپن در روز جمعه بی ثبات باقی ماند. دلار به بالاترین سطح یک هفته ای رسید و آخرین بار با 0.8 درصد افزایش به 131.99 ین رسید، در حالی که یورو با 0.6 درصد افزایش در برابر ین به 142.9 رسید.

او افزود که بازارهای ارز در تلاش برای تثبیت روند خاصی در نوسانات اخیر بوده اند.

“اگر دلار را در نظر بگیرید، در بازارهای سطحی که فکر می کنند فدرال رزرو مجبور به کاهش نرخ بهره به دلیل بحران بانکی است، ممکن است منفی دلار باشد، اما اگر نرخ ها به دلیل خطر رکود کاهش می یابد، پول را به کجا منتقل می کنید. نه به بازارهای نوظهور.»

که ارز را در برابر شش همتای خود ردیابی می کند، با 0.15 درصد افزایش به 102.64 رسید. در دو جلسه گذشته کاهش یافته است و قرار است ماهانه 2.1 درصد سقوط کند، قربانی رکود بازار ناشی از مشکلات در صنعت بانکداری.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج