دکوراسیون منزل لاکچری تهران، چگونه خانه ای لوکس داشته باشیم؟

همانطور که میدانید آشپزخانه یکی از قطب های مهم در خانه است که باید به بهترین شکل ممکن از تمامی فضاهای آن استفاده شود، مثلا خیلی ها به خاطر نداشتن جای کافی اپن را از آشپزخانه خود حذف می کنند و از این کار ناخشنودند، اما با بکارگرفتن یک ایده خلاقانه می توان اپنی خارج از عرف و غیر معمول برای طراحی داخلی خانه ویلایی شیک خودتان بسازید. تجربه های طولانی نویسنده در زمینه های مشاوره و اجرایی آسیب شناسی و بهسازی سازه های بتنی در ایران و خارج از كشور این واقعیت ذهنی پایدار را در مفكره اش شكل بخشیده كه بسیاری از مهندسین رشته های راه و ساختمان به یك دلیل عمده و اساسی یعنی تدریس نشدن این رشته در دوران تحصیل در دانشكده و نیز جدید بودن مواد شیمیایی مورد مصرف در امور بهسازی سازه های بتنی آشنایی كافی با مطالب عنوان شده مندرج در این كتاب ندارند و اصولاً این رشته علمی در جهان و به عبارت اولی ایران، نوپا و ابتدایی می باشد. در این مقاله با عنوان دکوراسیون منزل و اصولی که بهتر است بدانید توضیح کاملی در مورد چیدمان منزل و سبکهای مختلف این کار داده شده است.

اجرای معماری و چیدمان داخلی باید به گونه ای باشد که یک فضای زیبا و دلنشین و همچنین استفاده بهینه از این فضا مهیا شود. بهره مندی از این شرکت ها باعث می شود طراحی داخلی ویلای شما اصولی و به مراتب زیبا تر انجام گیرد. دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین مواردی که ضمن طراحی داخلی شرکت باید اقدامات لازم را بر اساس آن انجام داد، نور و نورپردازی فضای شرکت است. آرزوی هر کسی داشتن یک ویلا یا آپارتمان که بر اساس نقشه های مدرن درست شده باشد است، یا طراحی داخلی آن دکوراسیون داخلی آن آپارتمان طبق نظر و ایده شما درست شده باشد این خیلی در روحیه شما تاثیر میباشد. در این سبک طراحی داخلی از ترکیبی از طراحی سنتی و مدرن استفاده میشود.

باید هنگام طراحی واحد دوبلکس توجه کنید که کدام پله مناسب تر است و فضای کم تری را اشغال می کند. بهتر است که والدین در هنگام کار در آشپزخانه دید کافی به فضای بازی کودکان داشته باشند. در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی سوالات مختلفی در ذهن شما پیش میآید که شما باید چه فضایی را طراحی کنید؟ بنابراین یکی از خواسته های مشتری، ایجاد فضایی چندمنظوره و منعطف در این دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس بود که برای هر مناسبتی کارایی داشته باشد؛ اعم از دورهمی های صمیمی و دوستانه، یا مهمانی های شلوغ و پر سر و صدا. برای طراحی داخلی ویلا به سبک تلفیقی می توان از متد های متعدد و گوناگونی نظیر متد های مدرن، سنتی و یا هر چیز دیگری که بسته به خلاقیت و ابتکار عمل مهندس و یا صاحب ملک است، استفاده نمود. از آنجا که تختخواب بزرگترین اثاثیه اتاق است، می توانید از یک تخت سایز کوچک استفاده کنید تا فضای بیشتری به اتاق اضافه شود تا بتوانید لوازم جانبی مانند آینه و موارد دیگر را اضافه کنید.

اگرچه در آن زمان تمرکز بیشتر به عملکرد بود اما غارنشینها روی دیوارههای غار نقاشی میکشیدند. این ویلا که نشان دهنده سلیقه پیچیده صاحب آن است ، ساخت تالار با دکوراسیون داخلی زیبا و کاخ خود در میان دیگر ویلاهای ابوظبی خودنمایی می کند. فضاهای داخلی میان یک ساختمان با اجزایی ساختمانی مانند ستونها ، دیوارها ، کفها و بامها تعریف میشوند . پس می توان گفت مراحل داشتن یک خانه باب میل و زیبا شامل طراحی داخلی، بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی خواهد شد. می توان گفت بیش تر افراد، خانه های دوبلکس را به خاطر راه پله های خاص و منحصر به فردشان دوست دارند. در همی راستا سایت مبل و دکور بیش از 70 مدل از جدیدترین مدلهای پله و راه پله های دوبلکس شیک و مدرن مخصوص ویلاها و خانه های شیک و زیبا را برای شما آماده کرده است که می تواند ایده های بسیار خوبی برای ساخت یک پله جذاب و زیبا به شما بدهد. در قرن 20 و 21 طراحی مدرن و به دنبال آن پست مدرن مورد توجه همگان قرار گرفت. طراحی ویلای کلاسیک عمدتاً مورد پسند و سلیقه ی افرادی است که همواره طرفدار اِلِمان های سنتی هستند، لذا این سبک از طراحی بر پایه ی استفاده از عناصر سنتی بنا شده است.

این خانه کوچک را، یک طراح فرانسوی ساخته است؛ هدف از ساخت آن، ارائه فضایی برای زندگی نوجوان یک خانواده است که در کنار خانه اصلی و خانواده اش قرار دارد. بعد از گفت و گو با تیم طراح دکوراسیون داخلی در کرج آنها متوجه علاقه و نیاز های شما می شوند و منزل شما را همان جوری طراحی می کنند که نیاز دارید تا فضایی سرشار از آرامش را برایتان به ارمغان بیاورند. همچنین در دیگر فضاها مانند آشپزخانه می توان این کار را انجام داد و فضایی برای غذاخوری به وجود آورد. طراحی اتاق خواب یکی از کارهای تخصصی میباشد طراحی داخلی که در همان اول کار همه چیز آن مشخص میشود. حال اگر قصد طراحی چنین باغ دارید در ابتدا باید مساحت زمین خود را از نظر طول، عرض، شیب زمین، پستی و بلندی با دقت اندازه بگیرید و آن را روی کاغذ پیدا کنید.

استودیوی طراحی داخلی ما آماده است تا در طراحی خانه خود به شما کمک کند، زیرا برنامه های طراحی منزل یکی از مناطقی است که در آن با موفقیت کار می کنیم. دکوراسیون داخلی ما فضای داخلی لوکس و منحصر به فردی را طراحی داخلی می کنیم که در آن زیبایی با کارایی ایجاد فضای راحتی را رعایت می کند، از طریق برنامه ریزی و دقت عالی، طراحان داخلی ما تلاش می کنند نیازهای مشتری را در یک بازه زمانی بهینه، و طراحی داخلی با کیفیت ارائه دهند، شناخته شده است. از آنجا ، قیمت برای با تجربه ترین طراحان می تواند تا پنج برابر افزایش کند، اما نرخ معمولی چیزی در بین مقدار هزینه برای یک طراح جوان و یک طراح خبره است. تحت دو شرایط این امکان را خواهید داشت اول این کلا قصد ساخت یک آپارتمان را دارید و از ابتدا تصمیم به ساخت واحد های دوبلکس دارید و یا این که ساختمان را ساخته اید و هنگام بازسازی تصمیم به افزایش متراژ از طریق دوبلکس کردن واحد مسکونی خود می گیرید.

معماری داخلی انتخاب حرفه ای رنگ ها، بافت ها و مواد تکمیل شده که به برجسته تر کردن اشراف و لوکس بودن زیبایی داخلی کمک می کند. هر اتاق خواب دارای یک اتاق نشیمن و میز غرور است و دارای عناصر مدرن دکور است اتاق خواب ترکیبی از رنگ های خاکستری و اسطوخودوس با عناصر گچ بری ، لامپ های برجسته بر روی دیوارهای بافت و مبلمان به سبک کلاسیک تزئین شده است. طراحی دفتر کار مدرن و ایده آل | اصول طراحی داخلی دفتر کار … طراحی دکوراسیون داخلی امروزه در معماری یک کار بسیار تخصصی و مهم است که باید با نهایت دقت و وسواس لازم انجام گیرد. در فضاهایی که متراژ کم دارند مشاهده می شود که امروزه با تغییر رنگ گوشه ای دیوار و یا قسمتی از آن، یک کاربری جدید تعریف می کنند و هویتی جدا از فضای اطرافش به آن می بخشند. انتخاب رنگ و طرح مناسب برای دیوار در طراحی دکوراسیون داخلی امر بسیار مهمی به شمار میرود که بهتر است در نهایت سلیقه و دقت انتخاب شود. طراحی داخلی این رابط کاربری است که سلیقه صاحبان خانه را تعیین می کند. چه مکانی را میخواهید طراحی داخلی کنید؟

برای داشتن خانه باغ کوچک و زیبا نباید از فضا های کوچک غیر قابل استفاده غافل شد زیرا که این فضاها بسیار مهم هستند و می توانند به شما کمک کنند ، بسته به نوع نقشه می توانید از این فضا ها استفاده کنید مثلا میتوانید انجا را تبدیل به گلخانه کنید و از گیاهان و گل ها استفاده کنید ، یا یک شلف در ان مکان کوچک و درست کنید برای قرار دادن وسایلتان و یا یک کتابخانه برای خودتان درست کنید حتی می توانید به عنوان لاندری روم از انجا استفاده کنید. به همین منظور طراحان داخلی هستند که به ما کمک می کنند تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنیم. اگر شما هم چنین آرزویی دارید و می خواهید یک خانه دوبلکس برای خود طراحی کنید، پویانو را تا پایان این مطلب همراهی کنید. کاملا واضح است که طراحی تنها یک اتاق از منزل هزینه بسیار کمتری نسبت به دریافت خدمات طراحی برای سراسر خانه خواهد بود. مدل های بالاتر کاملا مبله شده است، در مدل های ارزانتر تنها دارای لوازم ضروری و تخت های توکار است. واقعیت هم اینست که این هزینه از نظر ما کاملا رایگان است و صرفا برای جلوگیری از دریافت صدها مشاوره بی هدف و بدون دلیل خاص تعیین شده است.

میتونین همین حالا با تیم ما در شرکت اودیزاین تماس بگیرین و به صورت رایگان از مشاوره برای ساخت خانه دوبلکس کوچیکتون استفاده کنین. که دفتر طراحی ما جزو برترین و رقابتی ترین شرکت های طراحی ویلا در ایران است، ما طراحی مسکونی و همچنین طراحی معماری مسکونی را ارائه می دهیم، پروژه های ما شامل طراحی ویلا لوکس (حمام، فضای داخلی اتاق خواب، آشپزخانه، ورودی لابی، فضای داخلی مجلس، اتاق نشیمن خانوادگی، برنامه ریزی فضای طرح های بیرونی ویلا و طراحی مناظر باغ، طراحی استخر در دفتر معماری اویم شاهانه ویلا طراحان انواع طرح ها و سبک های جهانی تسلط کافی دارند. بودجه کافی برای این کار اختصاص دهید. شما با هر بودجه ای که در اختیار دارید می توانید بهترین ویلا با انواع نمای داخلی مدرن و یا کلاسیک را در سرخرود خریداری کنید. البته در چیدمان منزل میزان بودجه اختصاصی به این امر نیز مهم است. سالن پذیرایی هم با وجود کوچک بودن، همچنان پرنور و دلباز، و البته مدرن و خلوت به نظر می رسد. برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی دوبلکس از سبک های کلاسیک و مدرن استفاده می شود. به بافت مواد و وسایل توجه میشود و از لوازمی با بافت طبیعی استفاده میشود.

یکی از ایده های ایجاد دکور سنتی استفاده از چوب و وسایل قدیمی و عتیقه است . برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزل ایرانی، آشنایی با اصول چیدمان و دکوراسیون و انتخاب درست وسایل سنتی ایرانی لازم است. فرشهای ایرانی به دو دسته دستبافت و ماشینی تقسیم میشوند که هر یک زیباییهای خاص خود را دارند. استفاده از فرشهای همرنگ محیط، نقاشیهای قاب شده هم رنگ دیوار و سقف میتواند به مدرنیته بودن طراحی یک اتاق مدرن کمک کند. تغییرات پلان داخلی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی نقاشی، کاغذ دیواری و دیوار پوش های مدرن کابینت و دکوراسیون چوبی پنجره ۲ جداره بازسازی و شستشو نما ساختمان تعویض و نوسازی موتور و کابین آسانسور مطابق با بودجه و فضای محیط شما بهترین ها را برایتان رقم میزنیم. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که دوست دارند هم از سبک طراحی داخلی مدرن و هم از طراحی کلاسیک در خانه خود استفاده کنند، سبک انتقالی به شما پیشنهاد داده میشود.

اما در طراحیداخلی ساختمان اشاره مستقیم به قسمت سازه و معماری ساختمان می شود. در صورتی که پذیرایی شما بزرگ است بهتر است آن را به چند قسمت تقسیم کرده و هر بخش را به طور جداگانه دکور کنید. این قسمت بسیار مهمی از خانه است زیرا در جایی است که صاحبان خانه و مهمانان آنها جمع می شوند ویلا بنابراین باید آرامش، راحت و سرزنده باشد. طراحی داخلی چگونه خانه خود را به بهشت تبدیل کنیم، جایی که هر یک از اعضای خانواده در آن احساس راحتی می کنند؟ برای ایجاد سرگرمی و راحتی در خانه خود، جایی که هر روز برمی گردید، معماری داخلی جایی که عزیزان و حیوانات خانگی شما منتظر شما هستند، هر فردی آرزو می کند. نه تنها نور طبیعی را در طول روز به ارمغان می آورد ، طراحی داخلی بلکه منظره ای شگفت انگیز از آسمان ستاره را در شب نشان می دهد. یکی از ترندهای روز طراحی، استفاده از گوشه به گوشه و تک تک فضاها می باشد.

به همین دلیل است که باید با انتخاب رنگ های روشن و روشن و قرار دادن یک آینه بزرگ با یک میز کوچک و یک صندلی راحت، سمت زیبایی شناختی آن را برجسته کنیم. تقارن در آن حذف شده و از قاعده و قانون خاصی در طراحی برخوردار نیست. استفاده از میز های تلویزیونی دیواری برای کسانی که منزلشان اجاره ای نیست مناسب می باشد. گاهی نیز تنها از طیف مختلف یک رنگ استفاده میشود و با سایههای مختلفی از همان رنگ سعی میشود کنتراست ایجاد شود. دکوراسیون داخلی به دور از شلوغی و شلوغی شهر، در آرامش و استراحت آرام نه تنها بدن بلکه ذهن را به خود اختصاص دهید. ابتدا، دکوراسیون داخلی ما کاتالوگ هایی از کارهای داخلی را به شما ارائه می دهیم که می توانید انتخاب خود را انجام دهید. طراحی راه پله در اکثر خانه های ویلایی و حتی طراحی نقشه ویلا 100 متری به راحتی قابل انجام است. حتی اگر بسیار قدیمی و از مد افتاده باشد! راه پله هایی که از چوب ساخته می شوند، بسیار زیبا بوده و معمولا با اغلب سبک های طراحی داخلی هماهنگ می شوند، اما انواع شیشه ای را تنها می توان با برخی از سبک ها هماهنگ کرد.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج