روبات شبکه پایدار – تجارت من – 14 فوریه 2023

سلام بچه ها. من به تازگی یک EA جدید به نام Stable Grid Robot منتشر کردم. فکر می کنم شما هم مثل من از این موضوع هیجان زده خواهید شد. در حال حاضر وعده ها و پتانسیل های بزرگی را نشان می دهد.

Stable Grid Robot یک ربات معاملاتی کاملاً خودکار است که با استفاده از نشانگر سفارشی “Trend for MT5” توسعه یافته است که در اینجا می توانید آن را پیدا کنید. EA روی AUDNZD، NZDCAD، AUDCAD، USDCAD و EURUSD آزمایش شده است. با استفاده از 10 سال داده های تاریخی و سپرده اولیه 1000 USD، tاحتمال سود او بیش از 70٪ است. دارای سابقه تراکنش با سود پایدار و سودآوری مستمر است و حداکثر برداشت پایین است. هیچ سابقه ای مبنی بر تمام شدن سهام در هنگام آزمایش مجدد EA روی آن نمادها وجود ندارد. می‌توانید از داده‌های تاریخی واقعی برای آزمایش پشتیبان آن در کلاینت MT5 استفاده کنید و همان نتایج را دریافت کنید. من معتقدم که این EA می تواند سودهای پایدار بلندمدتی داشته باشد و به شما کمک کند هزینه را ظرف یک ماه پس بگیرید.ارزش این EA سزاوار بیش از قیمت فعلی است، قیمت فروش بعدی افزایش خواهد یافت.

نسخه MT5 در اینجا موجود است:

پس آزمون


منبع: https://www.mql5.com/en/blogs/post/751807EA اجرا می کند:

  • این فقط برای حساب پرچین و کارگزارانی با یک اعشار آخر قیمت مناسب است. به طور کلی، جفت ارز “JPY” دارای سه اعشار، XAUUSD (طلا) دارای دو اعشار، و جفت ارزهای دیگر دارای پنج اعشار است. اکثر کارگزاران شرایط فوق را برآورده می کنند، مانند IC Markets، Pepperstone، FP markets و Go Markets.
  • EA به گسترش و لغزش حساس نیست، اما پیشنهاد می کنم از بروکرهای عالی ECN استفاده کنید.
  • جفت ارزهای قابل اجرا توصیه شده: NZDCAD AUDNZD AUDCAD USDCAD EURUSD.
  • استفاده از EA بسیار ساده است. با بارگیری EA در پنجره نمودار نمادهای بالا، EA به طور خودکار معامله می کند، تغییر هر بازه زمانی تأثیری بر اجرای EA ندارد.
  • با استفاده از یک اهرم 1:100، کار کردن با یک حساب سپرده 500 دلاری مشکلی ندارد.
  • اگر از سپرده 500 دلاری برای تجارت NZDCAD، AUDNZD و AUDCAD به طور همزمان با 0.01 لات اولیه استفاده کنید، مانده حساب باید پس از معامله حدود هشت ماه دو برابر شود.
  • ورودی ها: اندازه لات اولیه، پیش فرض 0.01 است، اگر حداقل اندازه لات معاملاتی کارگزار 0.1 باشد، به طور خودکار به 0.1 لات تنظیم می شود، اگر به 0.02 یا موارد دیگر تغییر یابد، یک موقعیت جدید با توجه به لات ورودی باز می شود. اندازه.
  • فاصله: تفاصله قیمت اضافه کردن پوزیشن‌ها، مقدار پیش‌فرض 80 پیپ است. لات‌های اضافه کردن موقعیت بعدی بر اساس «(قیمت فعلی – قیمت افتتاحیه اولیه)/Inpdistance» محاسبه می‌شود، به این معنی که هرچه «Inpdistance» بزرگ‌تر باشد، لات‌ها کوچک‌تر می‌شوند. اضافه کردن موقعیت جدید دفعه بعد.
  • Tp: pمقدار پیش فرض 10 پیپ است. اگر 0.01 را به عنوان “ورودی هامقدار پارامتر، به این معنی که تمام موقعیت‌های خرید (یا فروش) که توسط این EA در نمودار فعلی باز می‌شود، زمانی بسته می‌شوند که کل سود آن موقعیت‌های خرید به 1 دلار برسد.
  • StopNewBuy: تنظیم کنید که آیا به باز کردن موقعیت‌های خرید جدید ادامه دهید یا نه. اگر این پارامتر را به “True” تغییر دهید، که نشان می دهد EA پس از بسته شدن همه موقعیت های خرید نماد فعلی، موقعیت های خرید جدیدی را باز نمی کند.
  • StopNewSell: تنظیم کنید که آیا به باز کردن موقعیت‌های فروش جدید ادامه دهید یا خیر. اگر این پارامتر را به “True” تغییر دهید، که نشان می دهد EA پس از بسته شدن همه موقعیت های فروش نماد فعلی، موقعیت های فروش جدیدی را باز نمی کند.
  • گسترش: تحداکثر اسپرد مشاور مجاز به باز کردن و اضافه کردن موقعیت‌های جدید است، پارامتر پیش‌فرض 0 است، به این معنی که اسپرد را محدود نکنید، اگر آن را به عنوان اعداد صحیح مثبت دیگر تنظیم کنید، EA زمانی که اسپرد زنده بالاتر از این است، موقعیت‌های جدیدی را باز نمی‌کند یا اضافه نمی‌کند. عدد صحیح مثبت؛
پر کردن:

  • هیچ EA کامل نیست. مزایا و معایبی از جنبه های خاصی وجود دارد. نکته مهم کنترل پذیری ریسک ها است و اینکه آیا سودآوری فعلی EA می تواند پس از کسر زیان به سوددهی برسد یا خیر.
  • اگر متوجه شدید که چیزی وجود دارد که باید در این EA بهبود یابد، لطفاً آن را در قسمت نظرات پیشنهاد دهید. اگه قابل اصلاح باشه به موقع ورژن آپدیت شده رو بهتر میکنم ممنون.

مقدمه استراتژی

  • بر اساس روش باز کردن معاملات کوتاه‌مدت ساده، زمانی که قیمت بیش از حد خرید است، سفارش فروش را باز کنید، زمانی که قیمت بیش از حد فروخته شد، سفارش خرید باز کنید، و پیپ‌های ثابتی را برای کسب سود تنظیم کنید.
  • هنگامی که قیمت در جهت مخالف حرکت می کند و از فاصله تعیین شده بیشتر می شود، از سیستم گرید علمی برای اضافه کردن موقعیت ها استفاده می کند، بنابراین نیازی به تنظیم ضرر نیست. پس از باز شدن هر موقعیت، زمانی که به هدف سود رسید، به طور خودکار سود خواهد برد.
  • تعداد زیادی از اضافه کردن موقعیت بعدی متناسب با فاصله حرکت معکوس قیمت است. هرچه قیمت فعلی از قیمت افتتاحیه اولیه دورتر باشد، تعداد زیادی از اضافه کردن موقعیت بعدی بیشتر است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج