فدرال رزرو و BoE برای تصمیم گیری در مورد نرخ بهره

گزارش سفارشات کالاهای بادوام در ماه فوریه که توسط The اداره سرشماری ایالات متحدهانتظار می رود وضعیت فعالیت تولیدی ایالات متحده را روشن کند. اکثر اقتصاددانان افزایش 0.7 درصدی را بر اساس ماه به ماه پیش بینی می کنند زیرا آنها انتظار دارند تعداد سفارش ها از 4.5 درصد ثبت شده در ژانویه بازگردد.

اقتصاددانان ING گفتند که تصمیم بانک مرکزی برای نرخ بهره در هفته جاری بسیار سخت است و افزودند که MPC تقسیم خواهد شد. را گزارش بانک هلندی او می‌گوید: «علی‌رغم نشانه‌های تشویق‌کننده مبنی بر کاهش فشارهای تورمی، ما فکر می‌کنیم که بانک انگلستان احتمالاً در صورت امکان، یک افزایش نهایی ۲۵ واحدی را در روز پنج‌شنبه انتخاب خواهد کرد، اگرچه این بدون شک به آنچه در بازارهای مالی اتفاق می‌افتد بستگی دارد.»

فروش خرده فروشی انگلستان در ماه فوریه

فدرال رزرو آمریکا (فدرال رزرو) تصمیم خود در مورد نرخ بهره را اواخر امروز اعلام خواهد کرد. را ابزار FedWatch CME با وجود آشفتگی در بخش بانکی، احتمال 88 درصد افزایش 25 واحدی نرخ بهره را نشان می دهد. انتظار می رود جروم پاول بلافاصله پس از جلسه هیئت مدیره فدرال رزرو سخنان خود را بیان کند. سرمایه گذاران و معامله گران اظهارات او را به دقت بررسی خواهند کرد تا بفهمند آیا بانک مرکزی بر قیمت ها متمرکز است یا ثبات مالی.

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.


منبع: https://admiralmarkets.com/analytics/traders-blog/fed-boe-crucial-rate-decisions-amid-market-turmoil

روز پنجشنبه، بانک انگلستان خواهد بود (BoE) برای تصمیم گیری در مورد نرخ بهره روی آورید. اوایل امروز، دفتر آمار ملی (روشن است) اعلام کرد که تورم CPI بریتانیا در ماه فوریه به 10.4 درصد بر مبنای سال به سال رسید. این رقم از انتظارات اقتصاددانان فراتر رفت و اولین افزایش تورم در چهار ماه گذشته را نشان داد. افزایش نرخ تورم، پوند انگلیس را تقویت کرد زیرا بر بانک مرکزی اروپا فشار می آورد تا سیاست پولی خود را بیشتر کند.

تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره

در روز جمعه، ONS ارقام مربوط به خرده فروشی بریتانیا را در ماه فوریه منتشر خواهد کرد. تحلیلگران بازار نشان می دهند که فروش خرده فروشی 5.1 درصد به صورت سالانه کاهش یافته است، اما 0.3 درصد به صورت ماهانه افزایش یافته است.

تحلیلگران Societe Generale فکر می‌کنند که حتی اشاره جروم پاول به شرایط سخت‌تر مالی و ریسک‌های رشد نزولی می‌تواند سودآوری دلار آمریکا را تسریع کند. آنها در مورد افزایش احتمالی نرخ بهره نوشتند که “افزایش کوچکتر 25 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو و تجدید نظر جزئی در نمودار نقطه ای، خطر نزولی برای دلار در این هفته ایجاد می کند. افزایش 50 واحدی در ثانیه شگفت‌انگیز خواهد بود، اما اگر نمودار نقطه‌ای در مقایسه با دسامبر قابل توجه نباشد، می‌تواند برای دلار نتیجه معکوس داشته باشد.

تصمیم بانک انگلستان برای نرخ بهره

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

اقتصاددانان UOB پیشنهاد می‌کنند که کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) احتمالاً در هر یک از جلسات آتی خود در ماه‌های مارس و می، محدوده هدف وجوه خود را 25 واحد پایه افزایش خواهد داد. گزارش آنها اشاره کرد که علیرغم بهبود مسیر تورم، آخرین صورتجلسه FOMC نشان داد که “ما به پایان چرخه انقباض فعلی نزدیک نیستیم.”

بر اساس کنسرسیوم خرده فروشی بریتانیا (BRC)-KPMG نظارت بر خرده فروشیخرده فروشی بریتانیا در فوریه 5.2% در فوریه افزایش یافت در مقابل افزایش 6.7% در ماه مشابه سال گذشته. تحلیلگران BRC می گویند که «در حالی که بحران هزینه زندگی مشتریان را به طور فزاینده ای نسبت به قیمت حساس کرده است، آنها همچنان آماده جشن گرفتن مناسبت های خاص هستند. پس زمینه اقتصادی به این معنی است که خرده فروشان با شرایط تجاری نوسانی روبرو هستند. بسیاری از مصرف کنندگان در حالی که برای افزایش بیشتر قیمت انرژی و مالیات در ماه آوریل آماده می شوند، نگران خواهند شد.

گزارش فوریه کالاهای بادوام ایالات متحده

انتظار می رود کمیته سیاست پولی BoE (MPC) تصمیم خود را در مورد نرخ بهره بعد از ظهر پنجشنبه اعلام کند. تحلیلگران بازار با پیش بینی افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره اختلاف نظر دارند، در حالی که برخی دیگر معتقدند که هیئت مدیره BoE می تواند برای یازدهمین بار متوالی از افزایش نرخ خودداری کند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج