کاهش قیمت طلا به زیر 1950 دلار در بحبوحه CPI خوش‌بینانه بریتانیا

علاوه بر این، شاخص CPI اصلی 6.2 درصد افزایش یافت و از رشد 5.7 درصدی برآورد شده و رشد 5.8 درصدی در دوره گزارش قبلی سبقت گرفت. تورم بالاتر باید بانک انگلستان را مجبور کند تا در جلسات بعدی سیاست پولی به افزایش نرخ‌ها ادامه دهد.

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.


منبع: https://www.forexcrunch.com/gold-price-slumps-below-1950-amid-upbeat-uk-cpi/

در کوتاه‌مدت، فلز زرد فروش خود را افزایش داد، حتی اگر CPI کانادا 0.4 درصد کمتر از رشد 0.5 درصدی مورد انتظار افزایش یافت.

  • طلا در کوتاه مدت نزولی است، بنابراین کاهش بیشتر مورد علاقه است.
  • FOMC باید قیمت را امروز حرکت دهد.
  • S1 هفتگی به عنوان یک هدف نزولی بالقوه در نظر گرفته می شود.

قیمت طلا

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 1936 دلار قرمز معامله می شود. به نظر می رسد که تصمیم دارد پس از ارقام تورم بریتانیا به پایین ترین سطح خود نزدیک شود.

FOMC می تواند قیمت را امشب تکان دهد. XAU/USD باید حرکات تند را در هر دو طرف ثبت کند. همانطور که انتظار می رفت، FED باید حداقل 25 bps افزایش در جلسه مارس ارائه دهد. کنفرانس مطبوعاتی FOMC، بیانیه FOMC و پیش‌بینی‌های اقتصادی FOMC نشان‌دهنده رویدادهای پرتأثیر هستند و می‌توانند احساسات را تغییر دهند.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

انتظار می رود SNB و BOE فردا نرخ ها را افزایش دهند. در نهایت، داده های تولید و خدمات ایالات متحده، منطقه یورو و بریتانیا باید XAU/USD را در روز جمعه تغییر دهند.

تحلیل فنی قیمت طلا: فاز اصلاحی

سعی می کند قبل از جهش مجدد به مناطق تقاضای قوی نزدیک شود. 1920 و S1 هفتگی (1907) نشان دهنده اهداف و موانع منفی هستند. با این حال، پس از فروش فعلی، نرخ ممکن است دوباره به سمت خود بازگردد. XAU/USD می‌تواند برای آزمایش و آزمایش مجدد پوند محوری و خط میانه (ML) قبل از از سرگیری فروش خود، تلاش کند.

آیا به دنبال معاملات خودکار هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

-اگر به معاملات روز فارکس علاقه دارید، راهنمای ما برای شروع را بخوانید.

امروز، شاخص قیمت مصرف کننده بریتانیا رشد 10.4 درصدی را در فوریه گزارش کرد که از رشد 9.9 درصدی مورد انتظار و رشد 10.1 درصدی در ژانویه فراتر رفت.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج