قیمت و مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ برتر دیجیتال Xiaomi k50 Gaming

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50هستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50مراجعه نمائید. جک 3.5 میلی‌متری موسیقی هم از شیائومی k50 pro plus حذف شده، اما خبر خوب وجود اسپیکرهای استریو در این مدل است. همچنین سنسور اثر انگشت روی کلید پاور طراحی شده و دسترسی بسیار خوبی دارد. احتمالاً گوشی ردمی کی 50 پرو پلاس در چندین رنگ متنوع از جمله طوسی و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز مشخص نیس شیائومی تصمیم دارد چه قیمتی برای این مدل در نظر بگیرد، اما طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت‌های نزدیک به این کمپانی، قیمت ردمی کی 50 پرو پلاس حدود 600 الی 700 دلار خواهد بود.

شیائومی ردمی K50i با دایمنسیتی 8100 و صفحه نمایش 144 هرتزی معرفی شد

این موارد شامل WiFi 6E، بلوتوث 5.2 (LDAC + LHDC) و تعیین مکان با استفاده از GPS دوگانه، سه‌گانه Beidou، Dual Galileo، dual QZSS و Glonass می‌شود. حتی اگر نسخه پایین با حافظه 8/128 گیگابایت استفاده می کنید هیچ خللی در کار شما پیش نمی آید.در ضمن از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 برای نرم افزار آن استفاده شده است. را با سیستم خنک کننده دوگانه VC بسیار بزرگ ارائه داده اند و این نشانه خوبی است. البته حافظه لایتنینگ سریع UFS 3.1 و آخرین رم LPDDR5 نیز روی آن نصب شده است.

طراحی جذاب و خط‌های متعدد روی قاب پشتی نظر خیلی‌ها را به خود جلب می‌کند. بنابراین اگر از طراحی‌های ساده گوشی‌های بازار خسته شده‌اید، خرید Redmi K50 Gaming شیائومی به شما توصیه می‌شود. مشخصات ردمی K50 گیمینگآن را به یکی از قدرتمندترین محصولات برند Redmi تبدیل می‌کند. قیمت ردمی K50 گیمینگ شیائومی می‌تواند توجیه مناسبی برای خرید Redmi K50 Gaming باشد. تصاویر گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50شما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد. شیائومی از طراحی ساده و لوکسی برای این مدل استفاده کرده و گوشی ردمی کی 50 پرو پلاس را از شیشه و آلومینیوم ساخته تا حس پرمیوم بودن، کاملاً به کاربران القاء شود.

بدنه و طراحی گوشی ردمی k50 پرو

قیمت و مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ برتر دیجیتال Xiaomi k50 Gaming

چیپست به سیستم خنک کننده به ابعاد 3725 میلی متر مربع وصل شده تا تراشه را پس از 2 ساعت گیمینگ همچنان با نرخ 120هرتز خنک قیمت گوشی k50 نگه می‌دارد. از جمله دیگر مشخصات Redmi K50 Gaming شیائومی می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، بلوتوث ۵.۲ و Wi-Fi 6 اشاره کرد. با اینکه Redmi K50 Gaming از جک صدای ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کند، اما به چهار بلندگوی استریو مجهز شده است. لبه سمت راست فریم آلومینیومی میزبان دکمه پاور و کلیدهای ماشه‌ای مخصوص بازی است. این دکمه‌ها یا Trigger که در هنگام استفاده از لبه سمت راست بیرون می‌آیند، بیشترین استفاده را در هنگام تجربه بازی‌های موبایل دارند.

  • قیمت ردمی K50 گیمینگ شیائومی با توجه به عملکردی که ارائه می‌دهد کاملاً مناسب است.
  • به هر حال از گوشی گیمینگ بیشتر انتظار داریم تو بخش پردازشی و باتری مانور بیشتری بده.
  • مشتری گرامی؛ خرید محصول انتخابی شما حداکثر تا اقساط ۶ ماهه امکان پذیر است.

گوشی گیمینگ ردمی به راحتی می‌تواند بازی‌های سنگین اندروید را با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اجرا کند. چراغ‌های RGB نیز در هنگام دریافت نوتیفیکشن و شارژ دستگاه روشن می‌شوند. چراکه Redmi K50 یک گوشی گیمینگ است و کاربرانِ هدف، بیشتر در حالت افقی از آن استفاده می‌کنند. نسخه پرچمدار شیائومی ردمی کی 50 – Xiaomi Redmi K50 با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است.

گوشی شیائومی ردمی k50 گیمینگ Xiaomi Redmi k50 gaming

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج