معرفی بهترین پلانهای باز در طراحی دکوراسیون داخلی اداری – پیرامید طرح

اگر مساحت فضای کاری شما محدود است و نمی توانید برای هر کارمند فضای خصوصی ایجاد کنید، سعی کنید یک فضای اشتراکی ایده آل را طراحی و اجرا کنید تا صمیمیت و همکاری میان کارکنان را افزایش دهید. پروژه دکوراسیون اداری ولنجک، شرکتی به مساحت 120 متر مربع است که طراحی آن از جنس رفع چالش فضاها، بهینه سازی فضاها و تعریف مناسب پلان آن بود. جنس و رنگ پارتیشن ها هر چه باشد، مزایا و معایب خاصی را شامل می شود. بنابراین باید دید که ورق ام دی اف چه قیمتی دارد و شما برای پروژه پارتیشن بندی اداره به چند ورق ام دی اف نیاز دارید. طراحی اتاق مدیر عامل می تواند تاثیر بسیار زیادی در جلب اعتماد مشتری بگذارد، بنابراین صرف هزینه و وقت برای طراحی امری با بازدهی بالا می باشد. زرد یک رنگ با انرژی مثبت است که میتواند خلاقیت یک محیط کار را بالا ببرد. مطالب مشابه: طراحی اتاق فکر، اتاقی برای خلق خلاقیت! با توجه به نوع فعالیتی که دارید و اینکه میخواهید چه محیطی را خلق کنید، میتوانید از مبلمان، صندلی و میزهای مختلفی برای دکوراسیون داخلی دفتر کارتان استفاده کنید. امروزه دکوراسیون اداری تخصصی دفاتر کار تنها از منظر زیبایی شناسی مورد توجه نمی باشد بلکه طراحی داخلی اداری زیبا و کاربردی بر موارد بسیاری همچون راندمان کاری پرسنل، نوع ارتباطات درون سازمانی، میزان بهره وری، رضایت مشتری و..

همانطور که می دانید طراحی مناسب و ایده آل دکوراسیون دفتر کار می تواند نقش بسیار مهمی در جذب و اعتماد مشتری ها شود. این که مشتری پس از ورود به فروشگاه شما به تماشا کردن محصولات شما ادامه می دهد یا اینکه خارج می شود به طراحی داخلی مغازه شما بستگی دارد. طراحی اداری کلاسیک هم سبک دیگری است که مورد پسند درصدی از مدیران قرار گرفته و در روحیه این اشخاص تاثیر گذار است.برای اینکه طراحی دفتر اداری خود را به سبک کلاسیک خلق کنید. اما در نظر داشته باشید برای اینکه بکر بودن و جذابیتی که این رنگ در فضا ایجاد میکند از بین نرود باید همیشه کاملا سفید باقی بماند. رنگ اتاق مدیریت، از فاکتورهای مهم در دکوراسیون اتاق مدیریت می باشد. از این رو مهم است که تلفیق فرهنگ، توجه به کاربری و سلیقه همراه با دانش طراحی داخلی دستور کار یک شرکت دکوراسیون داخلی باشد. یا در محل کار، شما می توانید یک تزئین یا گیاه کاشته شده در یک گلدان قرار دهید و با استفاده از مبلمان سفید پیچیده، فضایی کاملا سرسبز به همراه حس زندگی ایجاد کنید. از قفسه های درب دار و برچسب های مخصوص می توانید برای طبقه بندی اسناد و مدارک استفاده کنید و بهتر است روزانه ساعاتی را به مرتب کردن این اسناد اختصاص دهید تا فضای دفترکارتان آراسته و مرتب تر به نظر برسد.

در طراحی دکوراسیون دفتر کار باید مکانی مناسب را به وسایلی نظیر فکس و پرینتر و دستگاه کپی اختصاص دهید. اگر در دفتر کارتان تردد صورت میگیرد، این نکته را در زمینه رفت و آمد اشخاص به داخل شرکت نیز در نظر بگیرید. امروزه طراحی مطب بر اساس اصول مهندسی، مطابق با نیاز های بیمارانی که در آن مکان رفت و آمد می کنند انجام می گیرد. مسیرهای ارتباطی نباید به گونه ای باشند که رفت و آمد پرسنل با هم تداخل داشته باشد. طراحی دکوراسیون فضای داخلی پلان باز به گونه ای از طراحی گفته می شود که در آن فاصله بین بخش ها مختلف بیشتر است. سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که نور را بیشتر منعکس میکنند و موجب بزرگتر به نظر رسیدن محیط می شوند. متریال هایی که برای طراحی داخلی این فضای اداری استفاده شده تماما از مصالح خام طبیعی، قابل بازیافت و ضد آسیب به محیط طبیعی و زندگی اجتماعی افراد هستند. امروزه دکوراسیون های اداری نقش مهمی را در پیشرفت شرکت ها ایفا می کنند و طبیعی است که هزینه برای طراحی دکوراسیون شرکت و یا محل کار بهترین سرمایه گذاری برای پشرفت کار شما باشد.

رنگهای روشن مثل عاجی، سفید و خاکستری، در بازتاب نور نقش مؤثری داشته و فضای دفتر کار شما را بزرگ تر نشان میدهند. در این مطلب چند دکوراسیون دفتر کار را که برای افراد حقوق دان و مطب روانشناسان مناسب است را آماده کرده ایم که در آن ها میزان اعتماد و آرامش مراجعه کننده تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. در این فضا شاهد ایجاد حس آرامش و خلا خواهید بود. در اینجا پنج دلیلی که چرا مدیران برخی شرکتها در کلانشهری مانند تهران به دنبال شرکتهای دکوراسیون اداری معتبر هستند را مشاهده خواهید کرد. در این روش می توان تلفیق فضا های خصوصی و اشتراکی را مشاهده کرد . برای مشاهده پروژه گلرنگ پخش، اینجا را کلیک فرمایید. در پایان از شما دعوت میکنیم از پروژه های اداری انجام شده توسط تهران دیزاین سنتر دیدن کنید.

در پارتیشن بندی شیشه ای با پروفیل آلومینیومی، از آلومینیوم برای فریم بندی و از شیشه به عنوان پرکننده سطح استفاده میشود. انواع مبلمان متحرک برای دکوراسیون داخلی اداری مورد استفاده قرار میگیرند. از آنجایی که بحث طراحی و دکوراسیون داخلی اداری امری کاملاً تخصصی محسوب میشود و برای هر نوع کسب و کاری با دیگری متفاوت است به شما توصیه میکنیم که برای تصمیم گیری بهتر حتماً از خدمات مشاوره رایگان گروه مکعب در تهران استفاده کنید. همان طور که از نام این پارتیشن مشخص است متریال اصلی به کار رفته در آن شیشه است.در پارتیشن اداری شیشه ای امکان استفاده از شیشه های مات شونده به جای شیشه های معمولی فضای مدرن کاری شما را کامل تر میکند.طراحی منحصر به فرد و نصب سریع و آسان از مهم ترین ویژگی های این نوع پارتیشن است. طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت بسیار امر مهم و قابل توجهی هست چرا که اکثر جلسه های کاری در این اتاق انجام می شود.

البته در زمان استفاده از رنگ ها باید بسیار محتاط باشید چرا که در صورت انجام انتخابهای نامناسب، نتیجه کار معکوس خواهد شد. درواقع این شرکت را می توان شرکتی متشکل از مهندسین و طراحان تحصیل کرده ، به روز و با تجربه دانست . این موضوع قطعاً در مورد محل کار ما نیز صادق است و بر همین اساس طراحی فضای کاری را به یکی از مهمترین جنبههای تجارت تبدیل کرده است. طراحی دکوراسیون دفتر کار از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند روی روحیه افراد تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام دیزاین داخلی دفتر کارتان دقت و توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید دکوراسیونی شیک و کاربردی را در فضای کار خود ایجاد کنید. بعد از انتخاب رنگ نوبت به تهیه وسایل ضروری برای دکوراسیون دفتر کار می رسد.

بعد از این که پنل ها بسته شدند باید قاب شیشه ها نیز از قسمت پایین بسته شوند. جهتگیری به سمت نور خورشید از چالشهای اساسی معماران در ارائهی طرح است. یکی از چالشهای طراحی در این دکوراسیون داخلی شرکت، وجود یک داکت بسیار بزرگی در ورودی آن بود. بهتر است در اتاق انتظار، رنگهای روشن و تیره را با هم ترکیب کرده و از آنها در مبلمان، دیوارها و صندلیها استفاده کنید؛ به این صورت اتاق انتظار جلوهای خاص میگیرد و میتواند نظر افراد را در بدو ورود جلب کند. اما مشکل اینجاست که همیشه هم این دسترسی آسان نیست یا شکل قشنگی نداره؛ خیلی وقتها در محیط های اداری، شکل سیمها واقعا زشت هست و اگه در دست و پای افراد باشن، خطرناک و شلوغ هم میشن. ما شما را در انتخاب این سوال ها راهنمایی می کنیم. یک منطقه استراحت اگر خوب طراحی شده باشد میتواند گفتگوهای معنی دار، بحثهای تجاری و طوفان مغزی را در بین کارمندان شما تسهیل کند. جایی که منظره متفاوتی داشته باشد و کارمندان در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشند و بتوانند تبادل نظر کنند.

با تمام توضیحاتی که دادیم؛ برای انتخاب گروه معماری داخلی که بتوانند دکوراسیون اداری شرکت شما را درست مانند آنچه در ذهن دارید؛ عملی سازند؛ حتما باید با یک گروه باتجربه وارد قرارداد شوید. به عنوان مثال اگر شما یک موسسه حقوقی دارید، نمیتوان دکوراسیون آن را چیزی شبیه به دکور یک دفتر طراحی و معماری دانست. این موضوع به قدری با اهمیت است که اکنون بسیاری از شرکتها پیش از جابجایی به دفتر کار جدید یا پیش ازتصمیم به نوسازی و بازسازی حتماً با مشاوران خبره در این زمینه مشورت میکنند. در هر کسب و کاری حجم انبوهی از مدارک و اسناد انباشته می شود و بهتر است شما قبل از انباشته شدن اسناد و مدارک محل مناسب و ویژه ای از دفتر کارتان را برای ذخیره آن ها در نظر بگیرید و این بخش را به صورتی طراحی کنید که بتوانید به آسانی به اسناد و مدارک دسترسی داشته باشید. تا جایی که بسیاری از شرکتهای معتبر حاضر در شهرهای دیگر نیز به دنبال ایجاد دفتر و یا پایگاهی در تهران هستند. طراحی محل کار نسبت به دهه گذشته تکامل یافته است و در حال حاضر محل کار برای بسیاری از شرکتها بهعنوان یک دارایی مهم و استراتژیک دیده میشود.

طراحی نورپردازی یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا نور محیط دفتر کار می تواند در بهبود فعالیت ها و روحیه شما تاثیر زیادی داشته باشید. توجه به سیرکولاسیون بین فضاها بسیار مهم می باشد. انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی امری بسیار موثر می باشد. به طور مشابه، رفاه در محل کار زمانی افزایش می یابد که کارکنان احساس آزادی بیشتری کنند. مکان هایی که زمانی دفاتر کاری ساده ای بودند، اکنون به مناطقی تبدیل شده اند که در آن ها امکاناتی چون سالن ناهار خوری، تفریحی، مهد کودک، مناطق استراحت و در برخی مکان ها حتی سالن های زیبایی و امکانات پزشکی با کیفیت نیز وجود دارد.

دکوراسیون اداری مدرن ، ایده هایی برای دکوراسیون اداری مدرن : طراحی دکوراسیون اداری شیک، کار بسیار دشواری می باشد و نیاز به تخصص دارد. در بین سبک هایی که وجود دارند سبه سبک بیشتر از دیگر سبک ها مورد توجه قرار گرفته اند. یک دفتر طراحی شده هماهنگ و کاربردی که فضاها به بهترین شکل در آن تفکیک شده است هم بهرهوری و هم روحیه تیم شما را افزایش میدهد و از طرفی هم چهره خوبی از فرهنگ سازمانی شما به نمایش می­گذارد. یک محیط لاکچری و خاص باعث می شود افرادی که در آن محل حضور دارند انرژی مثبت و خوبی دریافت کنند و حس خوبی از کار کردن در آن محل داشته باشند. محیط کار شما داستانی از برندتان را بازگو میکند، پس باید تا جای ممکن تلاش کنید این داستان به خوبی و تاثیرگذار بیان شود. درحالیکه برخی از مدیران به خوبی از اهمیت دکوراسیون اداری مطلع هستند، اما برخی دیگر اصلاً آن را در لیست اولویتهای خود قرار نمیدهند. آویزان بودن و در معرض دید بودن حجم زیادی از سیم ها باعث می شود محل کارتان با وجود رعایت تمام موارد طراحی داخلی ظاهری نامرتب و ناخوشایند داشته باشد. در ادامه ویدیویی از روند طراحی دکوراسیون اداری این پروژه را خواهید دید.

استفاده از رنگهای خنثی مانند کرم، سفید و طوسی، جدیت را در دفتر طراحی داخلی پارتیشن اداری کار بازتاب میدهد. مطلب پیشنهادی : دکوراسیون دفتر کار، 8 ایده انرژی بخش برای راندمان بیشتر! در این بخش تعرفه قیمت طراحی برای بخش های مختلف ارائه می گردد. از این رو سعی کردهایم تا در کنار بالا بردن سطح آگاهی از فرهنگ و نیاز مخاطب، دانش خود را در طراحی دکوراسیون داخلی افزایش داده و ضمن احترام ویژه برای مشتریمان، خدمتی متفاوت ارائه دهیم. چیدمان صحیح میتواند مشارکت و همکاری را بین کارمندان بالا ببرد. در چنین شرایطی اغلب تنش بالا میرود و اخلاق سقوط میکند.

بر طبق آمار در چنین شرایطی نرخ جابهجایی و ترک کار به شدت در میان کارمندان کاهش مییابد و خیالتان از بابت نگه داری نیروهای با استعداد تا حد زیادی راحت میشود. مبلمانها راحت هستند و با چیدمانی درست در فضا قرار گرفتهاند. به گزارش خبرگزاری موج، طراحی دکوراسیون اداری جذاب همراه با مبلمان اداری مناسب و مدرن به دفتر شما کمک میکند تا جذاب ، راحت و شیک به نظر برسید. خشی از برندینگ دفتر کار، ایجاد حس اولیه خوب برای افرادیست که وارد شرکت شما میشوند. این پروژه شامل بازسازی فضایی قدیمی می باشد که قرار بود به دفتر مرکزی جدید شرکت Nexolub که بیش از ۱۰ کارمند خواهد داشت، تبدیل گردد. طراحی فضای اداری | دفتر جدید شما هر چقدر هم زیبا باشد ، در نهایت کثیف می شود. مشتریان شما تأثیر زیادی بر کسب و کار شما دارند و مهمترین سرمایه کاری شما محسوب میشوند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج