نحوه استفاده از بازه‌های زمانی 1 و 4 ساعته نمودار برای تأیید سیگنال‌های نمودار روزانه » آموزش تجارت در بازار

به طور معمول، افرادی که در مورد بازه‌های زمانی درون روز به من ایمیل می‌زنند، می‌خواهند بدانند که آیا من فقط با این بازه‌های زمانی پایین‌تر معامله می‌کنم یا خیر. پاسخ این است، بله، من گاهی اوقات نمودارهای 1 ساعته یا 4 ساعته را به تنهایی بدون در نظر گرفتن بازه زمانی روزانه یا هفتگی معامله می کنم. با این حال، 90 درصد مواقع از نمودارهای 1 ساعته و 4 ساعته برای تأیید سیگنال فریم زمانی بالاتر، عمدتاً فریم زمانی نمودار روزانه استفاده می کنم.

intradaydailysp500

در مثال نمودار روزانه داو جونز در زیر، می‌توانیم سیگنال پین بار واضحی را مشاهده کنیم و اگر نزدیک پین بالا و با قرارگیری پایه کلاسیک پایه پایین وارد شده بودید، احتمالاً یک پاداش 2R، احتمالاً 2.5 یا 3R دریافت خواهید کرد. حداکثر

نمودار داو جونز 4 ساعته در همین زمان، یک نوار پین 4 ساعته را کمی بعد از پین روزانه بالا شلیک کرد، و این امکان را برای ما فراهم می کند که به جای آن پین میله را معامله کنیم، این باعث کاهش حد ضرر به نصف می شود و به ما امکان می دهد. برای دو برابر کردن اندازه موقعیت، پاداش را به جای 3R به حداکثر 6R افزایش دهید. به حداکثر رساندن معاملات برنده اساساً این است که چگونه یک حساب کوچک را به یک حساب بزرگ بسازید و چگونه در بازارها پول زیادی به دست آورید.

intradaydailysp5002

استفاده از نمودارهای روزانه برای تایید سیگنال های روزانه

همه از از دست دادن یک تجارت کاملاً خوب متنفرند، از جمله من. خوشبختانه، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با سیگنالی که در ابتدا از دست داده‌اید، یک ورود فرصت دوم به تجارت داشته باشید.

در بیشتر موارد، پاسخ این است که بله، من از نمودارهای روزانه استفاده می کنم. با این حال، (می‌دانستید که قرار است به هر حال وجود داشته باشد، درست است؟) برای هر چیزی زمان و مکان وجود دارد، به خصوص نمودارهای درون روز. این مهم است که بدانید چه زمانی از آنها استفاده کنید و چگونه از آنها استفاده کنید. این چیزی است که من در دوره معاملاتی پیشرفته قیمت اقدام به جزئیات بیشتر در مورد آن می‌کنم، اما برای درس امروز، می‌خواستم یک نمای کلی از اینکه چگونه نمودارهای درون روز را در روال معاملات روزانه خود گنجانده‌ام به شما ارائه دهم.

usdjpy4hrchart

این مورد در هر معامله در نمودارهای روزانه صدق نمی کند، گاهی اوقات مدیریت ریسک به خودی خود بسیار شبیه به آنچه در نمودار روزانه بود می شود. اما موارد زیادی وجود دارد که در آن می‌توانید با استفاده از سیگنال‌های روزانه، پاداش بالقوه را در یک معامله دو یا سه برابر کنید.

پس از خواندن درس امروز، امیدوارم برخلاف اکثر معامله‌گران، درک بهتری از نحوه استفاده صحیح از نمودارهای روزانه داشته باشید. این اشتباه را مرتکب نشوید که از نمودارهای روزانه برای مدیریت خرد موقعیت و بیش از حد معاملات خود استفاده کنید. این اشتباه است و باعث ضرر شما می شود.

dj30pinbardaily

در مثال زیر، سیگنال خرید نوار پین روشن از پشتیبانی در S&P500 را می بینیم که در نمودار زیر دایره شده است. اگر این یکی را از دست دادید، قطعاً به خودتان لگد زدید…

توجه داشته باشید که در نمودار روزانه S&P500 زیر، فروش شدیدی در اوایل سال 2018 رخ داد. خرید برای اکثر معامله گران بلافاصله پس از چنین فروش شدید بسیار سخت بود. مومنتوم نزولی و فشار زیادی وجود داشت و این امر می‌توانست سیگنال‌های میله پین ​​نمودار روزانه را که در زیر مشاهده می‌کنید، شک و تردید ایجاد کند.

usdjpydayly

نمودار درون روز برای نجات. به دو میله پین ​​۴ ساعته متقاعد کننده که در حول و حوش میله دنباله صعودی نمودار روزانه بالا شکل گرفته اند، توجه کنید. می توانستید از این پین های 4 ساعته برای تایید بیشتر احساس خود در مورد سیگنال نمودار روزانه که از آن مطمئن نبودید استفاده کنید.

4hourgbpjpy

نتیجه

sp500dailypinafterselloff

نظر شما در مورد این درس چیست؟ لطفا نظرات و بازخورد خود را در زیر بگذارید!

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-trading-strategies/how-to-use-1-4-hour-charts-to-confirm-daily-chart-signals

نمودار 1 ساعته در این شرایط به ما کمک می کرد. همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید، پین‌های نمودار 1 ساعته پشت سر هم در زمان سیگنال‌های روزانه بالا تشکیل شده‌اند که نشان‌دهنده تلاقی بیشتر و تأیید بیشتر به ما است، ورود طولانی مدت امن بود. همچنین، وارد کردن این پین‌بارهای 1 ساعته باعث می‌شود که توقف ضرر بسیار محکم‌تری داشته باشد و در نتیجه نمایه ریسک/پاداش بهتری همانطور که در بخش بعدی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

گاهی اوقات، ممکن است یک سیگنال نمودار روزانه بالقوه را ببینید اما احساس نمی کنید متقاعد شده باشید. ممکن است برای شما “درست به نظر نرسد” و احساس می کنید در نتیجه نیاز به تایید بیشتری دارد. این طبیعی است و اغلب اتفاق می افتد.

ترفندها و ترفندهای درون روزی که در درس امروز به شما نشان دادم، تنها برخی از روش‌هایی است که من از نمودارهای 1 ساعته و 4 ساعته با سه استراتژی اصلی معاملاتی قیمتی خود در برنامه معاملاتی خود استفاده می‌کنم.

sp5001hourchart

استفاده از نمودارهای روزانه برای تغییر پاداش ریسک و اندازه موقعیت

نمودار 4 ساعته بعد از پین روزانه بالا، یک نوار پین بسیار کوچکتر را نشان داد. این به ما امکان داد تا برنده 1R را به پتانسیل 5R یا بیشتر تبدیل کنیم.

با این حال، برای معامله‌گران باهوش قیمت، آنها می‌دانند که یک ورودی شانس دوم اغلب خود را در نمودارهای درون روزی نه چندان طولانی پس از خاموش شدن سیگنال روزانه نشان می‌دهد. توجه داشته باشید، در نمودار زیر، یک الگوی ترکیبی پین بار تقلبی را می بینیم که کمی بعد از پین بار روزانه شکل گرفته است. همچنین، توجه داشته باشید که یک نوار پین ۴ ساعته بزرگتر وجود داشت که در همان روز سیگنال روزانه تشکیل می شد و تلاقی بیشتری به سیگنال روزانه اضافه می کرد.

معاملات پرایس اکشن صرفاً شامل جستجوی چند الگوی شمع روی نمودار و سپس قرار دادن یک معامله، حتی نزدیک نیست. خیلی بیشتر درگیر است. فرآیند واقعی یافتن و فیلتر کردن معاملات، مدیریت ریسک/پاداش و سپس اجرای معامله و مدیریت آن از نظر فنی و ذهنی، چیزی است که نمی‌توانید یک شبه یاد بگیرید. هر معامله ای یک جنبه تحلیل تکنیکال و یک جنبه ذهنی دارد، و قبل از اینکه واقعاً توانایی کسب درآمد ثابت در بازار را به دست آورید، هر دو بخش باید بارها و بارها آموخته و تمرین شوند.

این آموزش چندین روش اصلی را نشان می دهد که من از فریم های زمانی نمودار درون روز برای ارائه تاییدیه اضافی برای سیگنال های نمودار روزانه و همچنین مدیریت ریسک، مدیریت اندازه موقعیت و بهبود پاداش ریسک یک معامله استفاده می کنم.

بازه های زمانی نمودار درون روز مورد علاقه من برای معامله…

همانطور که می دانیم، نمودار روزانه ما را ملزم به استفاده از توقف های وسیع تری در بیشتر مواقع می کند (مگر اینکه از ورودی 50% توییک به عنوان استثنا استفاده کنیم)، بنابراین در بیشتر موارد، زمانی که از نمودار 1 یا 4 ساعته درون روز استفاده می کنیم، می توانیم پیاده سازی کنیم. توقف افت محکم تر و اندازه موقعیت را متناسب با آن تنظیم کنید. این به ما امکان می دهد تا پاداش ریسک خود را به میزان قابل توجهی بهبود دهیم زیرا فاصله توقف ضرر کاهش می یابد و در نتیجه می توان اندازه موقعیت را افزایش داد، اما هدف سود ثابت باقی می ماند.

dj304hourpic

در عوض، از نکات و ترفندهای آموخته شده در این درس و سایر مواردی که در دوره معاملاتی ام آموزش می دهم، استفاده کنید تا از نمودارهای روزانه به نفع خود استفاده کنید. معامله در مورد استفاده حداکثری از یک سیگنال خوب است، و این همان چیزی است که من از نمودارهای روزانه استفاده می کنم، نه برای معامله بیش از حد یا دخالت در معاملاتم مانند اکثر معامله گران. امیدوارم شما هم اکنون بتوانید با پیاده سازی تئوری و مفاهیم موجود در این آموزش، از نمودارهای روزانه به نفع خود استفاده کنید تا در نهایت شانس هر معامله ای که به نفع شما انجام می شود را بهبود بخشد و سود آن را به حداکثر برسانید.

یکی از این راه ها استفاده از نمودارهای 1 ساعته یا 4 ساعته برای جستجوی سیگنال چند ساعت یا حتی چند روز بعد، برای ورود مجدد در جهت سیگنال نمودار اصلی روزانه است که از دست داده اید.

به این ترتیب، نمودارهای روزانه به عنوان یک نقطه تلاقی اضافی برای وزن دادن به معامله و تأیید بیشتر اینکه آیا می‌خواهم وارد آن شوم یا نه، کار می‌کنند. مزیت بزرگ دیگر نمودارهای درون روز این است که می توانند به من اجازه دهند تا ورودی خود را برای دستیابی به مدیریت ریسک بهتر تنظیم کنم. در ادامه بیشتر در مورد این موضوعات.

  • مهم ترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که من هرگز از نمودار 1 ساعته پایین تر نمی روم زیرا طبق تجربه من، هر بازه زمانی زیر 1 ساعت فقط نویز است. هرچه در بازه زمانی پایین‌تر می‌روید، مقادیر فزاینده‌ای از نوارهای قیمتی بی‌معنی وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید و این باعث می‌شود داستان بازار ابری‌تر و ابری‌تر شود، تا زمانی که به نموداری 1 دقیقه‌ای برسید که در آن اساساً فقط سعی در ساخت آن دارید. حس چرندی
  • من فقط زمانی به نمودارهای 1 ساعته و 4 ساعته نگاه می کنم که به بازه های زمانی درون روز نگاه می کنم. نمودار لنگر که من اکثر تصمیمات معاملاتی خود را بر اساس آن قرار می دهم، همیشه چارچوب زمانی نمودار روزانه است.
  • برای کسانی که دوست دارند به نمودارهای هفتگی نگاه کنند، مفاهیم این درس را می توان در آنجا نیز به کار برد. شما اساساً از نمودارهای روزانه برای تأیید سیگنال های هفتگی و اضافه کردن تلاقی به آنها و همچنین تنظیم دقیق مدیریت ریسک خود استفاده می کنید. لازم به ذکر است که من به ندرت نمودارهای هفتگی را به تنهایی مبادله می کنم، اما برای معامله گران سرسخت نمودار هفتگی، این را در هنگام خواندن ادامه این آموزش در نظر داشته باشید.
  • به یاد داشته باشید، معامله نمودار روزانه با تایید از داخل روز ضروری نیست. این فقط چیزی است که ممکن است بخواهید با پیشرفته‌تر شدن و تسلط بر اصول اولیه تجارت فریم‌های زمانی نمودار روزانه پیاده‌سازی کنید.
  • به یاد داشته باشید، این معامله روز نیست! مدت زمانی که ما این معاملات را انجام می دهیم همچنان به صورت یک موقعیت کامل یک شبه یا چندین روز / هفته در نظر گرفته شده است. به یاد داشته باشید، محرک تجارت اولیه همچنان نمودار بازه زمانی بالاتر است.

استفاده از نمودارهای روزانه برای ورودی های تجارت شانس دوم

وضعیت مشابه در مثال زیر. یک نوار پین روزانه نزولی GBPJPY شکل گرفته است، البته بسیار عریض. استاپ ضرر شما در این مورد می توانست بیش از 300 پیپ از پین بالا به پایین باشد، که تا حد زیادی پاداش ریسک بالقوه را محدود می کند:

توجه داشته باشید، در نمودار زیر، ما یک نوار دنباله‌دار صعودی در حمایت در بازاری با روند صعودی داشتیم. اما در زمان شکل‌گیری آن میله، احتمالاً از خود می‌پرسید که آیا واقعاً ارزش برداشتن آن را دارد یا نه، به دلیل بسته شدن نزولی و نوسان قبلی پایین‌تر.

گاهی اوقات، نمودار نمودار روزانه شکل می گیرد اما هیچ تلاقی آشکار واقعی با روند قوی یا سطح نمودار کلیدی ندارد. در این موارد، می‌توانید به یک سیگنال درون روزی تمیز تکیه کنید تا محل تلاقی باشد که باید یا وارد معامله شوید یا آن را ارسال کنید.

گاهی اوقات یک نمودار 1 ساعته یا 4 ساعته دریافت می کنید که یک سیگنال فوق العاده قانع کننده را بعد از سیگنال روزانه که از آن مطمئن نبودید نشان می دهد.

gbpjpydailypinbar

1 فریم های زمانی نمودار کندل استیک 4 ساعتهیک سوال متداول که معامله گران تازه کار از من می پرسند این است که آیا من از نمودارهای درون روزی یا “تیم فریم پایین تر” استفاده می کنم یا نه و اگر چنین است، چگونه از آنها استفاده کنم؟

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج