روال معاملاتی پاره وقت برای افراد دارای شغل » تجارت در بازار را بیاموزید

چه چیز دیگری برای تجارت پاره وقت نیاز دارید؟

“کار” واقعی تجارت در تسلط بر این صنعت و یادگیری خواندن ردپای بازار نهفته است، مانند یک ماهیگیر که شرایط دریا را در حال تغییر می خواند تا بهتر بفهمد کجا ماهیگیری کنید.

بیشتر زمانی را که صرف «معاملات» می‌کنید نباید شامل انجام معاملات و فشار دادن «دکمه خرید یا فروش» باشد. بیشتر زمان باید صرف یادگیری و مطالعه شود، نه در واقع انجام معاملات. برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود، باید این را زودتر درک کنید.

نتیجه

به غیر از پلت فرم معاملاتی مناسب نیویورک، شما باید یک برنامه معاملاتی داشته باشید که چیزی است که پس از تسلط بر یک استراتژی معاملاتی می سازید. همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که اگر در محل کار هستید، خبرنامه تنظیم تجارت روزانه اعضای LTTTM را برای مراجعه سریع به راحتی در دسترس داشته باشید. مطمئن شوید که می‌دانید تعطیلات روزانه نیویورک در زمان محلی شما چه ساعتی است، می‌توانید با بررسی این موضوع متوجه شوید مبدل منطقه زمانی.

نمونه روال معاملات پاره وقت

چگونه “پاره وقت” معامله می کنید؟

در این درس، من قصد دارم یک روال معاملات پاره وقت موثر برای افراد دارای شغل را به شما نشان دهم. خواهید دید که فقط به این دلیل که زیاد از نمودارها دور هستید، لازم نیست نگران باشید، اگر چند نکته اساسی را درک کنید و بدانید که به دنبال چه چیزی باشید، چیزی را از دست نمی دهید.

“چگونه” و “چرا” تجارت پاره وقت

می توانید نمودارهای نمونه ای را در برنامه معاملاتی خود از تنظیمات تجاری با کیفیت بالا مانند موارد زیر بگنجانید:

مثال الگوی تجارت جعلی ایده آل:

اساساً، هدف شما تجزیه و تحلیل نمودارها، قرار دادن سفارشات بالقوه بر اساس شرایط بازار یا تغییر دادن سفارشات دو بار در طول روز است. بنابراین، شما باید آن را بخشی از روال معاملات خود کنید.

مؤلفه اصلی تجارت پاره وقت، تمرکز بر چارچوب زمانی نمودار روزانه و یادگیری تجارت به روش “پایان روز” است، که فلسفه اصلی من در دوره معاملاتی قیمت اکشن خود را آموزش می دهم. تسلط بر این رویکرد به شما این امکان را می‌دهد تا با هر برنامه‌ای، بدون توجه به اینکه چقدر مشغله هستید، معامله کنید.

بیل بیش از 40 ساعت در هفته کار می کند و احساس می کند اکثر بهترین تنظیمات تجارت را از دست می دهد زیرا همیشه کار می کند.

اگر درس های من را برای مدت طولانی دنبال کرده اید، می دانید که New York Close مهم ترین است (و چرا به نمودارهای نزدیک نیویورک نیاز دارید). بسته شدن نیویورک به عنوان “پایان” روز معاملاتی در نظر گرفته می شود و ما در درجه اول به فریم های زمانی نمودار روزانه و به طور خاص تر، تجزیه و تحلیل و معاملات پایان روز مربوط می شویم.

بیایید با “چرا” شروع کنیم. این یکی آسان است. به معنای واقعی کلمه مزایای زیادی برای تجارت پاره وقت وجود دارد که تقریباً خنده دار است. من در مورد موضوعاتی مانند “کمتر، بیشتر است” در معاملات و معاملات با فرکانس پایین و همچنین رویکرد معاملاتی مجموعه ای و فراموشی و تمام مزایای این روش معاملاتی نوشته ام.

اکنون، بسته شدن نیویورک بر اساس منطقه زمانی که در آن زندگی می‌کنید، متفاوت خواهد بود. اگر پایان روز معاملاتی زمانی که در خانه هستید و بیدار می‌شوید، می‌رسد، می‌توانید بازارها را روی لپ‌تاپ یا رایانه دیگر خود بررسی کنید. از آنجایی که تعطیلی نیویورک بسیار مهم است، اگر تعطیلات نیویورک زمانی اتفاق بیفتد که شما در محل کار هستید، به یک لپ تاپ در محل کار یا یک پلت فرم معاملاتی موبایل برای نظارت بر بسته شدن روزانه نیاز خواهید داشت. حتی اگر من به طور کلی از خرید و فروش تلفنی خودداری می کنم، در این مورد، باید استثنا قائل شویم زیرا ممکن است تنها گزینه برای مشاهده تنظیمات قیمت پایان روز با احتمال بالا در نمودار روزانه باشد.

من به طور گسترده در مورد ارزش معاملات با فرکانس پایین نوشته‌ام که می‌توانید در مقاله‌ای که قبلاً لینک شده بود بخوانید. اما، برای تکرار این نکته در اینجا، نوعی درمان خودشکوفایی برای معاملات بیش از حد وجود دارد که با تجارت پاره وقت همراه است. از آنجایی که شما به طور طبیعی کمتر صفحه نمایش را تماشا می کنید، تا حد زیادی خطرات معامله بیش از حد را از بین می برد. معامله گرانی که تمام روز را به تماشای بازار می نشینند، به خصوص با یک معامله زنده، معمولا طعمه خرابکاری های عاطفی تجاری و اعتیاد به تجارت می شوند.

بیل نگران نباشید، این مقاله برای شما و بسیاری از معامله گران خارج از کشور است که دقیقاً مانند شما احساس می کنند.

طلا 2

گنجینه “پنهان” تجارت پاره وقت

به این فکر نکنید که باید تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید و “تمام وقت” معامله کنید. شما واقعا نمی توانید یک معامله گر تمام وقت و حرفه ای باشید تا زمانی که خود را به عنوان یک معامله گر پاره وقت موفق ثابت کنید. واگن را جلوتر از اسب قرار ندهید. وقت خود را صرف این کار کنید و یاد بگیرید، یاد بگیرید، یاد بگیرید.

الگوی نوار داخلی

شما لازم نیست نگران باشید که در حین کار “از دست داده اید” زیرا می توانید به صورت پاره وقت در سراسر کار روزانه خود معامله کنید. این نوع معاملات از راه های دیگری نیز به نفع شما خواهد بود، به خصوص با مدیریت احساسات و نه معامله بیش از حد. من مدت‌هاست که طرفدار «رویکرد معاملاتی تنظیم و فراموش» بوده‌ام، و تجارت پاره‌وقت مکمل خوبی برای این است.

با این حال، دلیل اصلی اینکه چرا باید تجارت پاره وقت را در نظر بگیرید و یک روال معاملاتی پاره وقت را یاد بگیرید این است که بسیار آسان است که آن را در برنامه شلوغ خود قرار دهید. شما مجبور نیستید فقط از تجارت دست بکشید زیرا درگیر کار، مدرسه، خانواده یا هر چیز دیگری هستید.

مثال الگوی معاملات داخلی نوار ایده آل:

لپ تاپ تاجر حرفه ای پاره وقتبا بیل، یک معامله گر مشتاق آشنا شوید. بیل یک دستیار اداری تمام وقت 32 ساله است که در شهر کار می کند و سعی می کند به بهترین شکلی که می داند از زندگی خود نهایت استفاده را ببرد. او علاقه زیادی به تجارت بازارهای مالی دارد و امیدوار است روزی بتواند این اشتیاق را به یک حرفه تمام وقت تبدیل کند. او عاشق یادگیری در مورد بازارها، تجارت، سرمایه گذاری و امور مالی و غیره است. آن مشکل TIME است.

معامله پاره وقت همه چیز در مورد تطبیق تجزیه و تحلیل و روال معاملاتی شما در برنامه روزانه شماست. بنابراین، اگر شغل شما یک روز کاری معمولی 9-5 است، می توانید دو بار در روز، صبح و عصر، نمودارها را مرور کنید. هر بار نباید بیش از 10-20 دقیقه طول بکشد.

بیایید یک روز از زندگی “بیل”، معامله گر فرضی خود را از مقدمه تشریح کنیم. بیل یک شغل تمام وقت دارد و مردی پرمشغله است، بنابراین باید به صورت پاره وقت معامله کند تا آن را در برنامه خود قرار دهد.

  • بیل در روزهای کاری، دوشنبه تا جمعه، حدود ساعت 8 صبح از خواب بیدار می شود. او در لندن بریتانیا زندگی می‌کند، بنابراین متأسفانه برای او، حدود ساعت 3 صبح به وقت نیویورک است و بازارهای ایالات متحده تا حدود ساعت 8 تا 9 صبح به وقت نیویورک متلاطم نمی‌شوند. بنابراین، او در حال حاضر در محل کار خواهد بود که بهترین حرکت رخ دهد. با این حال، از آنجایی که ما در حال معامله روزانه نیستیم، این یک مشکل نیست، بنابراین لطفاً به این موضوع به عنوان یک موضوع نگاه نکنید، بیل.
  • آنچه بیل باید قبل از بیدار شدن در صبح دوشنبه آماده کرده باشد، تجزیه و تحلیل نمودار هفتگی او است که می توانید با مشاهده تحلیل نمودار هفتگی من، نمونه ای از آن را مشاهده کنید. اساساً، شما باید تحلیل اصلی بازار خود را در آخر هفته، زمانی که بازار بسته است، انجام دهید. شما در حال یافتن سطوح کلیدی، تجزیه و تحلیل روندها / سوگیری بازار و یادداشت برداری برای هفته آینده هستید.
  • بنابراین، وقتی بیل در طول هفته از سر کار به خانه می‌رسد، معمولاً حدود ساعت 6 بعد از ظهر است که ساعت 13 نیویورک است، او هنوز چند ساعت قبل از بسته شدن نیویورک فرصت دارد. او می تواند به باشگاه برود یا هر کاری انجام دهد. اما، در ساعت 5 بعدازظهر به وقت نیویورک یا کمی بعد از آن، بیل باید در مقابل نمودارها قرار بگیرد و فریم های زمانی نمودار روزانه را تجزیه و تحلیل کند.
  • در این مرحله، او در حال بررسی است تا ببیند آن روز در بازارهای مورد علاقه اش چه اتفاقی افتاده است. او در حال مقایسه حرکت قیمت با سطوح و روندهای کلیدی است که در آخر هفته ترسیم کرده است و می بیند که آیا در آن روز هیچ گونه تنظیم معاملاتی آشکار قیمت شکل گرفته است یا خیر. او اساساً حرکت بازار را با برنامه معاملاتی خود مقایسه می کند.
  • بیل همچنین ممکن است بخواهد در این مرحله، خبرنامه راه‌اندازی تجارت اعضای بازار را بررسی کند تا ببیند ما چه ایده‌های تجاری، در صورت وجود، برای آن روز منتشر کرده‌ایم و آن را با تجزیه و تحلیل و برنامه معاملاتی خودش مقایسه کند. اگر ببیند که الگوی/سیگنال تجاری مشابهی را به عنوان چیزی که در گزارش خود مورد بحث قرار دادیم مشاهده می‌کند، ممکن است آن را به عنوان یک قطعه تلاقی اضافی ببیند که یک تجارت بالقوه وجود دارد.
  • روز بعد، در حالی که بیل در محل کار است، ممکن است تصمیم بگیرد که بازار را در صبح باز، که قرار است حدود ساعت 11 صبح برای او باشد، بررسی کند. ایرادی ندارد که یک بار در محل کار بازار را چک کنید، چه در لپ تاپ یا تلفن، فقط آن را به یک کار تمام روز تبدیل نکنید. به یاد داشته باشید، شما باید 2 بار در روز برای بررسی بازارها، به طور ایده آل صبح و عصر، تعیین کنید. مطمئن شوید که به برنامه معاملاتی از پیش تعریف شده خود پایبند هستید.
  • این ممکن است به این معنی باشد که شما در حین کار چند نمونه خوب از راه‌اندازی تجارت «ایده‌آل» با خود دارید، بنابراین فراموش نکنید که به دنبال چه هستید. شما باید این را در برنامه معاملاتی خود بگنجانید. حتی می‌توانم بگویم، همراه داشتن طرح معاملاتی خود برای کار ایده خوبی است، تا به شما کمک کند تا زمانی که از میز / دفتر تجاری عادی خود در خانه دور هستید، پاسخگو و منظم بمانید.
  • تنظیمات اکشن قیمت و زمینه های مختلف بازاری که می خواهید معامله کنید را به خاطر بسپارید. مگر اینکه آن تنظیمات خاص در نمودار اتفاق بیفتد، پس ادامه دهید و وقت خود را برای «شکار» چیزی که وجود ندارد تلف نکنید.

ببینید، لازم نیست تمام روز جلوی نمودارها باشید تا سودآور معامله کنید. در واقع، به دلایلی که بعداً در این درس خواهیم گفت، قرار نگرفتن در مقابل نمودارها در تمام روز باید به عنوان یک مزیت بزرگ تلقی شود.

مثال الگوی معاملاتی نوار پین ایده آل:

نظر شما در مورد این درس چیست؟ لطفا نظرات و بازخورد خود را در زیر بگذارید!

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-trading-strategies/part-time-trading-routine-with-job

sp500 1

من با رعایت دقیق اصول اصلی در این درس بیشترین موفقیت را در حرفه تجارت شخصی خود داشته ام. اتفاقاً تجزیه و تحلیل بازار کمتر و ردیابی معاملات زنده به دفعات کمتر برای عملکرد معاملاتی بلندمدت شما نیز بسیار بهتر است. بیشتر در این مورد بعدا.

تجارت پاره وقت به شما کمک می کند تا زمانی که به برنامه معاملاتی خود پایبند باشید تا حد زیادی از این امر جلوگیری کنید.

تجارت گنج پنهانتجارت پاره وقت نه تنها به شما امکان داد و ستد در حول و حوش کار روزانه خود را می دهد، بلکه مزایای دیگری نیز دارد…

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج