نکاتی در مورد چگونگی آماده شدن برای تجارت

چگونگی آماده شدن برای معامله گری سوالی است که ذهن معامله گران، به خصوص مبتدیان را آزار می دهد. معامله گر بودن و پیمایش در بازارهای بی ثبات جهانی کار آسانی نیست. ایجاد یک استراتژی معاملاتی قوی با مکانیسم های مدیریت ریسک ممکن است به شما کمک کند بر شرایط نامطلوب بازار غلبه کنید.

جستجوی «کارگزاران تجارت» در گوگل صدها یا شاید هزاران نتیجه را به دست خواهد آورد. با این حال، کارگزاران تنظیم شده و قابل اعتماد چندان زیاد نیستند. برخی از کارگزاران غیرقانونی ممکن است وعده سودآوری، پاداش و سایر مشوق‌ها را بدهند اما هیچ مرجع نظارتی بر آنها نظارت نمی‌کند.

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید در مورد بازارهای مالی اطلاعات بیشتری کسب کنید. اینترنت منبع گسترده ای از اطلاعات است، اما شما باید مراقب باشید و هر وبلاگ یا مقاله ای را که می خوانید فیلتر کنید، زیرا فقط وب سایت های مالی برتر احتمالاً محتوای آنها را بررسی و تأیید می کنند. کارگزاران قابل اعتماد نیز طیف وسیعی از مطالب آموزشی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، مانند وبلاگ ها، وبینارها، سمینارها و غیره که در آن تحلیلگران بازار بینش های ارزشمندی از بازار را به اشتراک می گذارند.

یک کارگزار تنظیم شده را انتخاب کنید

اگر نتایج استراتژی معاملاتی شما مثبت باشد، می توانید اهداف خود را دوباره ارزیابی کرده و استراتژی خود را تنظیم کنید. با این حال، باید توجه داشت که هرگونه تعدیل باید شامل استفاده از ابزارهای مدیریت ریسک در اختیار شما باشد.

اما چگونه می توانید خود را در این بین آماده کنید؟ الکساندر گراهام بل گفت که “قبل از هر چیز دیگری، آماده سازی کلید موفقیت است.” اگر مخترع تلفن، شخصی که ارتباطات را برای همیشه تغییر داد، به آن اعتقاد داشت، شاید ما نیز باید. دستیابی به اهداف تجاری شما نیاز به یک برنامه دارد و بلافاصله محقق نخواهد شد.

اگر همه این اصطلاحات برای شما آشنا به نظر نمی رسد، بهتر است از معامله خودداری کنید. اگر چیزهای اساسی مربوط به انواع دارایی‌ها، مدیریت ریسک، روش‌های مختلف عملکرد بازارها و غیره را ندانید، معاملات ممکن است منجر به از دست دادن سرمایه شود.

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

کارگزاران تاسیس شده و تنظیم شده به شما امکان دسترسی به صدها یا هزاران ابزار، انواع مختلف دارایی و طیف گسترده ای از ابزارهای معاملاتی پیشرفته را می دهند که می توانند استراتژی معاملاتی شما را تقویت کنند.

با یک حساب معاملاتی آزمایشی تمرین کنید

باز کردن یک حساب در یک کارگزار کاملاً تحت نظارت، خطر تقلب شدن شما را کاهش می‌دهد، زیرا یک مرجع نظارتی وجود دارد که فعالیت‌ها را بررسی کرده و در صورت اشتباه، اقدامات لازم را انجام دهد. مکارگزاران تنظیم شده دارای سیاست های محافظت از تراز منفی هستند که فراهم کند چارچوبی که بر اساس آن تراز منفی جبران می شود.

مزیت دیگر این است که کارگزاران تحت نظارت موظفند وجوه مشتریان خود را در حساب های بانکی جداگانه نگهداری کنند. این به این معنی است که یک کارگزار نمی تواند از وجوه مشتریان خود برای فعالیتی غیر از برآوردن نیازهای معاملاتی آنها استفاده کند.

وبینارهای تجاری رایگان

در اینجا چند کار ساده وجود دارد که می توانید برای آماده شدن برای تجارت انجام دهید.

بازارهای مالی را بشناسید

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.


منبع: https://admiralmarkets.com/analytics/traders-blog/how-to-gear-up-for-tradingاکثر کارگزاران امکان استفاده از یک حساب آزمایشی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. یک حساب معاملاتی آزمایشی معامله گران را قادر می سازد تا از وجوه مجازی استفاده کنند، استراتژی های معاملاتی مختلفی را اجرا کنند و به آنها اجازه می دهد در شرایط واقعی بازار بدون خطر از دست دادن وجوه واقعی تمرین کنند.

یک حساب آزمایشی برای معامله گران مبتدی ایده آل است زیرا به آنها امکان می دهد ایده های معاملاتی خود را بدون خطر و اضطراب آزمایش کنند. می توانید با پلتفرم های معاملاتی مانند MetaTrader4 و MetaTrader 5 یا هر پلتفرم سفارشی دیگری که توسط کارگزار شما ارائه می شود آشنا شوید. همچنین می توانید نحوه استفاده از ابزارهای مدیریت ریسک را به صورت بلادرنگ آزمایش کنید و استراتژی معاملاتی مورد نظر خود را شبیه سازی کنید.

اهداف خود را تعیین کنید

اصطلاح “بازارهای مالی” برای اشاره به هر بازاری استفاده می شود که در آن اوراق بهادار خرید و فروش می شود. این شامل، اما نه محدود به، بازار سهام، بازار اوراق قرضه، بازار فارکس، و بازار مشتقات، و غیره است.

تعیین اهداف برای هر برنامه ای ضروری است. تجارت نیز از این قاعده مستثنی نیست. قبل از شروع این تجربه، باید تصمیم بگیرید که به چه چیزی می خواهید برسید و از چه ابزاری استفاده خواهید کرد. از آنجایی که معاملات ممکن است منجر به از دست دادن سرمایه شود، عاقلانه است که این نوار را پایین بیاورید.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج