ویدئو وال جی پلاس GVL-55JH18

فروشگاه دکاشاپ زیر مجموعه سایت اینترنتی دکا (DCA) می باشد که در سال 1386 فعالیت خود را با سایت بزرگترین بانک اطلاعاتی ساختمان آغاز نمود و پس از ارائه خدمات شامل اطلاعات کامل محصولات و مشخصات کامل آن و مقایسه با دیگر محصولات مورد اعتماد بسیاری از مشتریان قرار گرفت و سپس تصمیم به راه اندازی و ارائه فروش و خدمات گرفته شد که وبسایت دکاشاپ در دسترس قرار گرفته است. معمولا تابلو های روان نسل جدید را با کنار هم قرار دادن بلوک های ال ای دی که اصطلاحاً ماژول نام دارند، میسازند. ویدئو وال در واقع بصورت نمایشگرهای پنلی بوده که از قرار گرفتن پنل های کوچک در کنار هم تشکیل میشود و امکان ایجاد یک نمایشگر بزرگ شهری را برای استفاده در فضاهای بزرگ می دهد.ویدیئو والها که از پنلهای LED تصویری نمایشگری تشکیل میشود که دارای قدرت نمایش تصویری و وضوح بالایی هستند. کنار تابلو نیز جای پین جهت قفل شدن کابینت ها وسوراخ جهت ردشدن کابل های رابط به صورت افقی می باشد.قابل ساخت برای انواع ماژول های موجود دربازار میباشد. معاونت اجتماعی این سازمان در جهت رسیدگی به معیشت و توانمندسازی زنان فاقد سرپرست مؤثر، کودکان فاقد سرپرست مؤثر، اورژانس اجتماعی، کودکان کار و خیابان، چندقلوها، گروههای همیار زنان و خانواده، و فرزندخواندگی فعالیت میکند.

سازمان بهزیستی برای کمک به قشر محروم و افرادی که بنا به دلایل محیطی، اجتماعی، اقتصادی و ارثی یا داشتن مشکلات جسمی، روانی، عاطفی، گرفتار مشکلات شدند، تأسیس شده است. اعتقاد بر این است که اگر قصد حل کردن معضل کودکان کار و خیابان باشد، باید مشکلات اقتصادی خانواده حل شود و تا زمانی که حاشیهنشینی، سکونتگاههای غیررسمی یا شهرستانهای محروم وجود دارد، کودک یک خانواده برای کسب درآمدی که بیشتر از مستمری بهزیستی و کمیته امداد است، با اقداماتی نظیر گل فروشی یا پاک کردن شیشه خودروها به خیابان و چهارراهها روی میآورد. در حال حاضر در این معاونت، حدود ۱۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی استان اصفهان هستند و با تأمین اعتبار انجام شده از سمت سازمان بهزیستی کشور طی سال گذشته، زن سرپرست خانوار واجد شرایطی که پشت نوبت خدمات مستمری باشد در استان اصفهان وجود ندارد و همه زنانی که واجد شرایط برای دریافت مستمری بودند، تحت پوشش قرار گرفته و به آنها ارائه خدمت میشود. همچنین برای کودکان ترخیصی یا فاقد شغل مناسب نیز اقداماتی انجام شده است تا از ۱۵ سالگی به بعد علاوه بر تحصیل، حرفهای را به عنوان حرفهای اجتماعی بیاموزند.

سازمان بهزیستی کشور با تأمین مبالغی به عنوان ودیعه مسکن بلاعوض طی سال گذشته تأمین اعتبار کرده است و این موضوع در سال جاری نیز ادامه دارد اما اگر کمک خیران که همیشه یاریکننده هستند، نباشد دچار مشکل خواهیم شد. در ادامه بهطور مختصر به معرفی دورههای این آموزشگاه میپردازیم. اگر فردی معلول به کسب وکاری مشغول شود از او همانند یک فرد عادی مطالبه مالیات میشود و تسهیلاتی به وی داده نمیشود اما در عوض خدماتی که به یک شخص معلول داده میشود مانند افراد عادی asilight نیست. همچنین با هماهنگی بانک کشاورزی خدمات مالی خرد به زنان سرپرست خانوار داده میشود که هر زنی بتواند اشتغالی داشته باشد. چهار خدمت توسط اورژانس اجتماعی ارائه داده میشود. چه خدماتی در اورژانس اجتماعی بهزیستی ارائه میشود؟ در صورتی که امکان حل مشکل از طریق تماس تلفنی وجود داشته باشد، همکاران نسبت به مشاوره اقدام میکنند و اگر شرایط برای حل مشکل از طریق تماس تلفنی مهیا نباشد، مددکاران با خودروهای ون مناسبسازی شده که به صورت سیار خدمات مشاوره را ارائه میدهند، به مکان وقوع اختلاف یا مشکل برای مداخله مراجعه و افراد را برای مشاوره به مراکز مشاوره اجتماعی و پایگاههای اورژانس اجتماعی دعوت میکنند. دستگاههای مرتبط موظف هستند خودروهای مناسبسازی شده ون که دارای قابلیت استفاده از ویلچر برای معلولان است را تهیه و به مؤسسهای غیردولتی واگذار کند تا در خدمت معلولان باشد.

همچنین امکان اتصال نمایشگر به شبکه نیز وجود دارد. سازمان بهزیستی متولی کودکان فاقد سرپرست مؤثر است و باید سامان سرا وجود داشته باشد تا کودکان فاقد سرپرست مؤثر را به مراکز شبانهروزی منتقل یا درون خانوادهها ساماندهی کند و علیرغم اینکه وظیفه بهزیستی دایر کردن سامان سرا نیست اما باید مکانی برای ساماندهی کودکان کار و خیابان تعریف میشد، اتاقهایی در اورژانس اجتماعی بهزیستی به سامان سرا اختصاص یافته است. طبق آئیننامه ساماندهی کودکان کار و خیابان، باید سامانسرایی تعریف شود تا کودکان پس از شناسایی و جذب، وارد سامان سرا شوند و کارشناسان بهزیستی، کمیته امداد، فنیوحرفهای، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاههای مرتبط با مراجعه به سامان سرا، اقدامات تعریف شده را انجام دهند اما اقدامی جهت دایر شدن سامان سرا صورت نگرفته است و از این بابت گلههایی وجود دارد. برنامهای تحت عنوان CBR یا توانبخشی مبتنی بر جامعه درحال اجرا است که در این طرح تسهیلگران محلی بدون حقوق و مزایا معلولان منطقه خود را شناسایی میکنند و آنها را جهت دریافت خدمات توانبخشی به پایگاههای بهزیستی ارجاع میدهند. آنها در فعالیتهای خانه مشارکت میکنند، مدرسه و دانشگاه میروند و تحصیل خود را ادامه میدهند. درحال حاضر در سطح استان بیش از ۳۰ گروه همیار متشکل از زنان سرپرست خانواده وجود دارد که فعالیتهایی نظیر خیاطی، نانوایی، خشک کردن سبزی و میوهجات، آشپزی و بسیاری از موارد دیگر را انجام میدهند.

توانمندسازی، به استقلال رسیدن و اشتغال زنان فاقد سرپرست مؤثر نیز یکی از اهداف بهزیستی است و یکی از اقدامات انجام شده طی سال گذشته تشکیل گروههای همیار بوده است. در نوع RGB هر پیکسل از یک LED قرمز ، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است اما در نوع 2RGB هر پیکسل از دو LED قرمز ، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است . به این معنی که در گروه اصل یک ال ای دی قرمز، یک ال ای دی آبی و یک ال ای دی سبز در هر پیکسل وجود دارد. برخی موارد نیازمند مداخله قضائی و انتظامی هستند که در این صورت فرزند یا همسر با حکم قضائی به صورت موقت از درون خانواده جداسازی شود و خانواده یا فرد مذکور باید از طریق مرجع قضائی در کلاسهای آموزشی شرکت کند و پس از تأیید صلاحیت، کودک یا همسر توسط مرجع قضائی به خانواده باز گردانده میشود. سعی بر این است که معلولان، سالمندان یا بیماران تا حد امکان درون خانواده ساماندهی شوند؛ در همین راستا با پرداخت حق پرستاری و مستمری از آنها حمایت میشود و در صورتی که ناچار به انتقال آنها به مراکز توانبخشی باشیم، سعی بر انتقال به مراکز روزانه است تا از آنها نگهداری شود، آموزش ببیند، اوقات فراغتی داشته باشند و سپس به خانواده بازگردند اما متأسفانه اجبار بر این است که مراکز شبانهروزی برای برخی از سالمندان، بیماران روانی مزمن و برخی معلولان ذهنی درنظر گرفته شود تا خدمات ۲۴ ساعته شبانهروزی به آنها ارائه شود.

این نمایشگر حرفه ای علاوه بر ورودی DVI-D دارای خروجی DVI-D نیز می باشد که برای انتقال داده های دیجیتال و آنالوگ به صورت است. خط ۱۲۳ به خط داغ معروف است و اعداد آن شامل یک، دو و سه است تا کودکان نیز به راحتی توان تماس با این شماره را داشته باشند. پیشرفت ساماندهی و توانمندسازی کودکان کار و خیابان چقدر بوده است؟ همچنین سعی میشود با هماهنگی با بهداشت و درمان، کمیته امداد و سایر دستگاههای دولتی، وامهایی در راستای توانمندسازی برای این کودکان و خانوادههای آنها گرفته شود تا کودک به خیابان یا چهارراه روی نیاورد.

حال نوبت به اتصال برد کنترل ماژول ها می رسد. تابلوهای روان از اجزای گوناگونی تشکیل شده است نمایشگر، برد کنترل، پاور- تغذیه، فرم – قاب از مهمترین اجزای تابلو روان است. به گزارش خبرنگار ایمنا، سازمان بهزیستی کشور، به موجب لایحه قانونی سال ۱۳۵۹ در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست و یکم و بیست و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در زمینه تحقق عدالت اجتماعی تشکیل شد و به همین مناسبت بیستوپنجم تیرماه هر سال در کشور به عنوان «روز بهزیستی و تأمین اجتماعی» نامگذاری شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره طریقه ساخت تابلو روان توصیه میکنیم دورههای آموزش ساخت تابلو روان را در آموزشگاهی معتبر ثبتنام کنید. سپس پاور تابلو را نصب کرده و با استفاده از پیچ ماژول، پایین پاور را روی جا پیچ ماژول پیچ میکنیم. پس از نصب قاب برای آن که ارتباط بین ماژولهای تابلو روان برقرار شود، کابل دیتا بین ماژولهای تابلو روان را وصل میکنیم. برای ساخت تابلو روان ابتدا میبایست ماژولهای تابلو روان را روی سطحی قرار دهیم، سپس واشرهای آب بندی ماژولهای تابلو روان را قرار دهیم، پس از آن قاب تابلو روان را روی ماژولها قرار میدهیم و پیچ ماژولها را میبندیم. انتظار میرود بتوانیم در هفتههای بهزیستی که هر سال گرامی میداریم، پاسخ مناسبی به معلولان در مورد خدماتی که برای آنها مطالبه کردیم، داده شود اما سال به سال این موضوع تکرار میشود و اقدامی صورت نمیگیرد.

در همین راستا یکی از اولویتهایی که از دولت، وزارتخانه و مجلس انتظار میرود، تهیه ودیعه مسکن مناسب برای جامعه هدف است. خیران در حل مشکلات جوانان کمککننده هستند؛ به عنوان مثال خیری تعداد زیادی سکه را به فرزند در آستانه ازدواج پرداخت میکند یا منازل مسکونی را با مبلغی ناچیز، سه تا چهار سال در اختیار این فرزندان قرار میدهد تا فرزند ترخیص شده زندگی خوبی برای خود تعریف کند. توسط خود فرد قابل تغییر باشد. پس قیمت تمام شده این تابلو بدون تغییر در سایز طرح می تواند تا نصف کاهش یابد. گاهی کار کودک به ناچار است و کودکی در خیابان کار میکند باید اقدامی صورت گیرد که کمترین آسیب اجتماعی متوجه وی باشد؛ در همین راستا کودک باید آموزش ببیند تا در صورت وجود قصد سوءاستفاده شخصی یا باندی، آگاه باشد که اورژانس اجتماعی تعریف شده است و باید به آنجا مراجعه کند. این سازمان با کمترین حمایتهای دولتی و با تکیه بر مشارکت مردمی و همکاری سازمانها، در راه گسترش خدمات توانبخشی، امدادی، بازپروری و کمک به تأمین حداقل نیازهای گروههای کم درآمدی که قادر به توانایی و خودکفایی اقتصادی نیستند، فعالیت میکند. برد مسی از بقیه گرانتر می باشد به دلیل استحکام بالا و مقاومت زیادی که از خود نشان می دهد.

نمایشگرهای Indoor ضد آب نیستند و آب بدان ها نفوذ می کند و در غالب اوقات فاقد آفتاب گیر می باشند و از آنها بیشتر در مکان های سر پوشیده مثل تالارها، استادیوم های ورزشی، سالن های کنفرانس، سالن های امفی تئاتر، سالن فرودگاه ها، سالن های مترو و استادیوها استفاده می شود. تابلو روان در نرم افزار HD 2016 را داریم.گاهی اوقات ممکن است بنا به هر دلیلی بخواهیم متن تابلو روان خود را بر عکس به نمایش بگذاریم.یک روش از طریق نرم افزار swish max و دیگر نرم افزار های مشابه است که در آموزش های بعدی توضیحاتی در مورد آنها خواهیم داد.اما در این مطلب قصد انجام این کار توسط نرم افزار HD 2016 را داریم.بعد از تایپ کردن متن در نرم فزار HD 2016 که در آموزش های قبل توضیحاتی در مورد آن دادیم ، صفحه زیر برای ما باز خواهد شد.که با انتخاب گذینه Additional setting و بعد از آن Reversal متن مورد نظر بر عکس می شود. طی یک تا دو سال گذشته همه دستگاههای همکار بسیج شدند و شرح وظایف به آنها گوشزد و جلسات متعددی نیز برگزار شد و دو دستگاه که همکاری لازم در این زمینه نداشتند به عنوان ترک فعل به دادستانی و استانداری معرفی شدند تا برخورد مناسب قضائی با دستگاههای مذکور صورت گیرد.

در قانون جامع حمایت از معلولان، حمل و نقل و استفاده رایگان از اتوبوس و مترو ذکر شده اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است. سازمان بهزیستی وظیفه دارد فرزندان دختری که حضانت آنها از شیرخوارگی به بهزیستی سپرده شده است را تا حد ازدواج حمایت و پسران را برای سربازی، اشتغال و حتی ازدواج آماده و حمایت کند. مهمترین نکته که برای خرید ویدئو وال باید در نظر بگیرید این است که چرا از ویدئو وال استفاده میکنید و اهداف شما چیست؟ ما در ادامه میخواهیم تفاوتهای بین این دو را بررسی کنیم تا بدانیم کدام یک از این محصولات گزینه مناسبتری برای استفاده ما خواهند بود.

بیش از ۱۱ دستگاه همکار سازمان بهزیستی در حوزه ساماندهی کودکان کار و خیابان هستند که به علت عمل نکردن به وظیفه خود، از برخی آنها، گلههایی وجود دارد. برخی مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی، روزانه و برخی دیگر شبانهروزی هستند. به این علت که کودک به طور طبیعی در محیط خانواده آموزشهایی میبیند، سعی بر این بوده تا محیط شبیه به محیط خانواده برای کودکان تعریف شود و به همین علت نام این مراکز، مراکز شبه خانواده است که همگی به مؤسسات خیریه واگذار شده است. ملزومات توانبخشی نظیر واکر، عصا، ویلچر، سمعک، عینک و الزامات توانپزشکی مانند فیزیوتراپی، کار درمانی و گفتار درمانی مورد نیاز افراد تحت پوشش از مراکز غیردولتی دارای مجوز از دانشگاه، خرید خدمت میشود. با توجه به نیاز جامعه به تلفن سانترال، در نتیجه افراد میتوانند با فرا گرفتن دوره آموزش نصب سانترال یک شغل آینده دار و دائمی داشته باشند. با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر به خصوص در رهن و اجاره مسکن و نظر به اینکه بیشتر خانوادهها و زنان فاقد سرپرست مؤثر به صورت رهن و اجاره در منازل اسکان دارند، مددجویان با مشکلات بسیاری روبهرو هستند. ۴۰ خانه کودک و نوجوانان بدون تابلو در سطح استان دایر است که ۶۰۰ کودک در سه رده سنی سه تا شش سال، شش تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال به تفکیک جنسیت در این منازل با مددکاران، روانشناسان، پزشک و کادری تعریف شده، زندگی میکنند.

سازمان بهزیستی در راستای قانون تشکیل این سازمان و قانون حمایت از زنان، معلولان و اطفال فاقد سرپرست مؤثر، در معاونتهای مختلفی همچون اجتماعی، پیشگیری، توانبخشی و مشارکتهای اجتماعی در حال فعالیت است. به لطف افراد خیر، وضعیت معیشتی تهیه شده برای کودکان، بهتر از متوسط جامعه است اما مهمترین چالش در این زمینه استقلال کودکان، کاریابی، اشتغال، ازدواج و تشکیل زندگی مستقل است. در خدمات خرد، زنان سرپرست خانوار حمایت میشوند، تسهیلات میگیرند و برای فروش محصولات آنها بازاریابی میشود. در قانون جامع حمایت از حقوق معلولان به مناسبسازی فضاها و مبلمان شهری اشاره شده است که شهرداری، سازمان نظام مهندسی و هر دستگاهی در ساخت ساختمانهای عمومی مشارکت دارند، باید به دسترسی معلولان توجه ویژهای داشته باشند. متأسفانه قانون سه درصد اشتغال معلولان که جزو قانون جامع حمایت از معلولان است، توسط دستگاههای دارای استخدام نادیده گرفته میشود و این موضوع همچنان حل نشدنی است. قبل از هرچیز باید گفت ویدئو وال ها و تلویزیون های شهری هر دو عضو یک خانواده بزرگ و مهم هستند به نام صنعت تصویر ،هر کالایی که ساطع کننده نور باشد و همینطور قابلیت انتقال پیامی را نیز داشته باشد جزو این خانواده میباشد. در حال حاضر حدود ۱۲۰۰ کودک دختر و پسر فاقد سرپرست مؤثر در استان اصفهان وجود دارد و هدف توانمندسازی این کودکان درون خانواده است تا از انتقال آنها به مراکز جلوگیری شود.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج