چرا معامله گران دلار باید به درآمد بانک های ایالات متحده اهمیت دهند؟

اینها “زیان وام” هستند. و بانک‌ها معمولاً پیش از یک دوره نااطمینانی اقتصادی مورد انتظار، ذخیره می‌کنند. این به قیمت گزارش درآمد کمتر است، بنابراین بانک ها در انجام آن مردد هستند. بنابراین، مفاد فقط زمانی افزایش می‌یابد که یک بانک واقعاً نگران باشد که اقتصاد آنقدر خوب عمل نکند. بنابراین، اگر بانک‌های بزرگ در حال افزایش ذخایر در کل هستند، نشانه آن است که بانک‌ها روی رکود اقتصادی در آینده نزدیک شرط‌بندی می‌کنند.

علائم هشدار دهنده اولیه

آن وام هایی که پرداختی دریافت نمی کنند “وام های غیرجاری” یا NPL نامیده می شوند. نسبت NPL روش دیگری برای اندازه گیری اینکه آیا مشتریان بانک با مشکل مواجه هستند، است. اگر بانک ها شاهد افزایش نسبت NPL خود باشند، شروع به افزایش ذخایر خواهند کرد. هر دو نشانه ای از این است که اقتصاد دچار مشکل است، حتی اگر تعداد مشاغل هنوز سالم باشد یا مصرف کنندگان همچنان خرج کنند.

پول کجاست؟

با توجه به ترکیبی از افزایش معوقات، تدارکات بیشتر و افزایش بدهی کارت اعتباری، همه اینها می تواند به وخامت اوضاع اقتصادی اشاره کند. از سوی دیگر، اگر بانک‌ها وضعیت بهتری را برای مشتریان خود گزارش کنند، می‌تواند خوش‌بینی بیشتری را برای بازار ایجاد کند.

استراتژی خود را در مورد چگونگی عملکرد دلار با Orbex آزمایش کنید

به طور معمول، با افزایش نرخ بهره، درآمد بانک ها افزایش می یابد. این به این دلیل است که بانک ها از طریق دریافت سود پول به دست می آورند. اما، اگر نرخ بهره بیش از حد یا خیلی سریع افزایش یابد، اقتصاد می تواند تحت تأثیر قرار گیرد. این بدان معناست که مردم ممکن است شغل خود را از دست بدهند، یا کسب و کارها ورشکست شوند و سپس وام ها پرداخت نشوند.

قبل از اینکه شخصی نتواند وام خود را پرداخت کند، معمولاً از پرداخت خود عقب می ماند. به این می گویند «بزهکاری». «نرخ معوقه وام» نشان می‌دهد که چند درصد از کل وام‌هایی که بانک دارد با تأخیر در پرداخت مواجه است. اگر مردم برای تامین مخارج زندگی خود با مشکل مواجه شوند – که نشانه ای از کاهش تقاضای مصرف کننده است – در این صورت از پرداخت وام عقب خواهند ماند که در افزایش نرخ معوقه در بانک های بزرگ منعکس خواهد شد.

باز کردن حساب زنده


منبع: https://www.orbex.com/blog/en/2023/01/why-dollar-traders-should-care-about-us-bank-earnings

اما با توجه به آنچه از نظر سیاست بانک مرکزی در جهان در حال وقوع است، درآمدهای بانکی می تواند این بار به ویژه برای ارزها مرتبط باشد. ایالات متحده یک مورد خاص در این زمینه است، زیرا طی سال گذشته، فدرال رزرو نرخ بهره را با سریع ترین نرخ از اوایل دهه 80 افزایش داده است. انواع و اقسام اثرات اقتصادی وجود داشته است، اما به ویژه بانک ها نسبت به کاری که بانک مرکزی انجام می دهد حساس هستند. این بدان معناست که ما ممکن است با بررسی دقیق گزارش‌های بانک‌های بزرگ ایالات‌متحده، تا حدودی از تأثیرات سیاست فدرال رزرو بر روی ارز مطلع شویم.

به چه چیزی توجه کنیم

چندین بانک بزرگ ایالات متحده درآمد خود را در روز جمعه گزارش خواهند داد. همراه با خطوط هوایی دلتا و UnitedHealth، این شروع غیررسمی فصل درآمد است. درآمدهای شرکتی جزء جدایی ناپذیر اقتصاد هستند، بنابراین فصل سود طبیعتاً بر فارکس تأثیر می گذارد.

بالاخره بحث کارت های اعتباری مطرح می شود. اگر مصرف کنندگان احساس خرج کردن هزینه های بالاتری داشته باشند، اغلب برای گذراندن پایان ماه از کارت های اعتباری استفاده می کنند. بانک ها به طور معمول میانگین موجودی کارت های اعتباری را گزارش می کنند، زیرا در شرایط اقتصادی خوب، آنها از طریق استقراض بیشتر توسط مصرف کنندگان درآمد کسب می کنند. با این حال، اگر وضعیت اقتصادی بدتر شود، در صورتی که مردم نتوانند بدهی کارت اعتباری خود را پرداخت کنند، می تواند زیان بیشتری را برای بانک به همراه داشته باشد.

مدیر عامل جی پی مورگان در مورد هزینه ها به پدیده ای اشاره کرده است که می تواند توضیح دهد که چرا اقتصاد ایالات متحده در برابر تورم بالا مقاوم مانده است. در طول همه گیری، آمریکایی ها توانستند پس انداز شخصی خود را افزایش دهند. اما با افزایش قیمت ها، این پس انداز به تدریج کاهش می یابد. این در کل سپرده هایی که بانک ها دارند اندازه گیری می شود. با نرخ فعلی کاهش، انتظار می‌رود افزایش سپرده‌های مشاهده شده از این بیماری همه‌گیر در ماه اکتبر تمام شود، که به این معنی است که تقاضای مصرف‌کننده می‌تواند ضربه دیگری را وارد کند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج