چگونه ذهنیت یک معامله گر برنده را توسعه دهیم » یاد بگیرید که در بازار تجارت کنید

معامله گر طرز فکرآیا آماده هستید که دست از اسباب بازی بردارید و شروع به تلاش جدی برای تجارت سودآور کنید؟ اگر می خواهید با پسران بزرگ معامله کنید، باید مانند یک پسر بزرگ رفتار کنید و از رفتار کودکانه در بازار دست بردارید. درست است، درس امروز یک مادر بی‌معنی از صداقت وحشیانه است که فقط شما واقعاً جرأت آن را دارد، و من آن را بدون عذرخواهی می‌کنم، زیرا شما نیاز به شنیدن آن دارید. این اگر می خواهید برنده شوید!

اگر دو معامله‌گر را کنار هم قرار دهید، معامله‌گر A یک حساب میلیون دلاری و یک راه‌اندازی چند مانیتور عظیم، دسترسی به بهترین داده‌ها و غیره دارد و معامله‌گر B یک لپ‌تاپ ساده و فقط 1000 دلار دارد، اما به طرز فکری برنده مجهز است. من پولم را روی تاجر B هری می گذاشتم. تنها. زمان.

اغلب گفته می شود که تجارت 80% ذهنی و 20% فنی است. من هر دو جنبه فنی و ذهنی را در دوره معاملاتی و حوزه اعضا تدریس می کنم، اما به طور کلی تسلط بر جنبه های ذهنی دشوارتر است، به همین دلیل است که مقالاتی مانند این می نویسم. فقط یادگیری یک استراتژی معاملاتی و تامین مالی یک حساب کافی نیست، شما باید به طور فعال تلاش کنید تا نه تنها به ذهنیت معاملاتی مناسب برسید بلکه حفظ کنید. یک کار ساده و آسان که می توانید انجام دهید تا مغز خود را برای اینکه چگونه باید برای برنده شدن در بازار کار کند، آماده سازی کنید، سازماندهی است. در خانه‌تان، در کارتان منظم‌تر باشید، ماشینتان را مرتب کنید. اگر می خواهید تجارت پولی داشته باشید، معمولاً باید فرد بهتری باشید. باید بگویم نسخه بهتری از خودت هستی، و آیا به هر حال نمی‌خواهی اینگونه باشی؟

هر کسب و کاری دارای برنامه و سیستم هایی است. شما باید همین کار را با معاملات خود انجام دهید. اگر برنامه ای ندارید، واقعاً فقط قمار می کنید.

  • تقویت – استراتژی معاملاتی شما هر چه باشد، باید به طور منظم آن را تقویت کنید تا بخشی از ذهنیت معامله گران برنده شود. استراتژی تجارت شخصی من و چیزی که به شاگردانم آموزش می دهم اساساً رویکرد “کمتر، بیشتر است” یا KISS است (احمقانه نگاه کنید). من روی نمودارهای بازه زمانی بالاتر تمرکز می‌کنم و معتقدم که سیگنال‌های اقدام قیمت انتخابی من برای من فراهم می‌کنند. همه اینها در برنامه معاملاتی من گنجانده شده است و من روزانه آن را بررسی می کنم تا آن را در روحیه خود تقویت کنم.
  • خودباوری / اعتماد به نفس – شما باید واقعاً به خود و توانایی خود و استراتژی معاملاتی خود ایمان داشته باشید. همانطور که قبلاً گفتم، اگر می خواهید در درازمدت در بازار موفق شوید، جای تردید وجود ندارد. با این حال، بیش از حد اعتماد به نفس نداشته باشید، زیرا اعتماد بیش از حد به یک معامله گر به همان اندازه بد یا بدتر از کم است.

روال معاملات روزانه ساختاریافته

استحکام ذهنی به عنوان توانایی تمرکز و اجرای راه حل ها در مواجهه با عدم اطمینان یا ناملایمات تعریف می شود. این را از خود بپرسید، در چه زمینه دیگری به اندازه تجارت، عدم اطمینان یا ناملایمات وجود دارد؟ فکر کردن به غیر از حضور در یک منطقه رزمی فعال در جنگ سخت است.

من نمی گویم که شما باید سوپرمن باشید، شما فقط یک انسان هستید، اما برای تبدیل شدن به آن به عنوان یک معامله گر، باید با فکر کردن و عملکرد به شیوه ای کارآمدتر و طرفدار موفقیت، کارها را یک درجه بالا ببرید. واضح است که کاری که انجام می‌دهید احتمالاً کارساز نبوده است یا به احتمال زیاد این مقاله را نمی‌خوانید. بنابراین، اگر به همان کارها ادامه دهید و خیلی تنبل هستید که مشکل را پیدا کنید و آن را برطرف کنید، فقط خودتان را برای شکست های خود (در تجارت یا سایر زمینه های زندگی) مقصر خواهید داشت.

استحکام ذهنی

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با من در اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-articles/how-to-develop-a-winning-traders-mindset

اگر امیدوار هستید که به عنوان یک تاجر به طور منظم درآمد کسب کنید، باید قدرت ذهنی یک درخت بلوط را داشته باشید. نظم و انضباط تزلزل ناپذیر در مواجهه با وسوسه و عدم اطمینان تقریباً دائمی که بازار است.

  • نظم عاطفی – اگر می خواهید در تجارت موفق شوید، باید از نظر عاطفی منضبط باشید. این به این معنی است که شما نمی توانید تک تک “خرگوشی ها” را که می بینید تعقیب کنید. باید منتظر بمانید، منتظر بمانید و کمی بیشتر برای طعمه معاملاتی آهسته، ضعیف و آسان صبر کنید. به این می گویند حفظ سرمایه ریسک محدود شما برای راه اندازی های تجاری با کیفیت بالا. برای داشتن نظم عاطفی چه چیزی لازم است؟ استحکام ذهنی شما باید توانایی تمرکز و اجرای برنامه معاملاتی خود را با دقت نظامی حتی در مواجهه با وسوسه های مداوم داشته باشید.
  • بقای اصلح؟ – آیا تجارت فقط برای افراد دارای استعداد ژنتیکی در نظم و استحکام ذهنی است؟ در حالی که برخی از افراد ممکن است با این کار نسبت به دیگران زمان راحت تری داشته باشند، من واقعاً معتقدم که هر کسی، اگر آن را به اندازه کافی بخواهد، می تواند ابزارهای ذهنی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک معامله گر سودآور را توسعه دهد. برای مطالعه بیشتر در مورد تبدیل شدن به یک معامله گر ثابت، مقاله من در مورد ثبات در معاملات را بررسی کنید.
  • انضباط پول – نه تنها باید با برنامه معاملاتی و استراتژی معاملاتی خود منضبط باشید، بلکه باید در مدیریت پول نیز منضبط باشید و این به معنای نظم و انضباط در ریسک و پاداش است. برای درک اینکه چگونه باید در مدیریت ریسک منضبط بود، این مقاله را در مورد نحوه تجارت با نظم و انضباط بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت پاداش ها و اهداف سود، این درس در مورد روانشناسی کسب سود را بررسی کنید.

وضعیت ذهنی

تفکر معامله گر

روال معاملات روزانه شما در حال حاضر شامل چه مواردی است؟ آیا شما حتی یکی را دارید؟ اگر مطمئن نیستید، پس مطمئن نیستید. شما باید بتوانید به راحتی به دیگران بگویید که روال معاملات روزانه شما چگونه است و باید هر روز زمان هایی را برای تجزیه و تحلیل بازارها تعیین کنید.

  • روتین منجر به عادت ها می شود – ارزش و قدرت یک روال معاملاتی منظم روزانه را نمی توان به اندازه کافی مورد تاکید قرار داد. تکرار «عضله» مغز از طریق روال، نحوه شکل‌گیری عادات و عادت‌ها است که بسته به نوع آن‌ها، باعث می‌شود یا شما را از بین ببرد. در مقاله من در مورد قدرت روال معاملاتی بیشتر در مورد روتین ها بخوانید.
  • روال روزانه برندگان – معامله گران برنده با شما متفاوت فکر می کنند. آنها متفاوت از شما عمل می کنند. روزهای آنها برنامه ریزی شده تر و ساختارمندتر از روزهای شماست. این فقط یک واقعیت است که هر چه سازماندهی و تمرکز بیشتری داشته باشید، در هر کاری موفق تر خواهید بود. معامله گران برنده به راحتی از بازی پایانی خود، از جایزه بلندمدت پرت نمی شوند. آنها اهداف بلند مدت و کوتاه مدت دارند و همه آنها را می نویسند، اهداف کوتاه مدت ایجاد می شود و به اهداف بلند مدت منجر می شود. این چیزها همان چیزی است که معامله گران برنده هر روز به آن فکر می کنند. آنها زمان زیادی را در تلویزیون یا بیرون با دوستان تلف نمی کنند. آنها مشغول یادگیری، تناسب اندام، متمرکز ماندن و دنبال کردن برنامه معاملاتی خود با نظم و انضباط هستند.

مسئولیت پذیری و لذت بردن از ثمرات تجارت

بنابراین، من به شما می گویم، آیا شما آماده اید؟ آیا آماده اید تا نسخه ای بهتر، قوی تر و کارآمدتر و موفق تر از خود شوید؟ فقط شما می توانید تصمیم بگیرید. اگر پاسخ شما مثبت است، بهتر است خود را برای ایجاد تغییرات معنادار آماده کنید زیرا هیچ چیز متفاوتی بدون تغییر اتفاق نمی افتد.

تاجر لپ تاپ کاریکی از مولفه های کلیدی برای ایجاد طرز فکر یک معامله گر برنده، مسئولیت پذیر نگه داشتن خود است. هیچ “رئیس” دیگری برای یک معامله گر وجود ندارد، به غیر از خودتان و خانواده تان (اگر به آنها اطلاع دهید که با پول معاملاتی چه می کنید، lol). بنابراین، شما باید نسبت به چیزی پاسخگو باشید، آن چیزی که برنامه معاملاتی شما و روال معاملاتی شماست (که قبلا ذکر شد).

  • طرح معاملاتی – یک بار دیگر، شما به یک طرح معاملاتی نیاز دارید، یک طرح ملموس، نه برنامه ای که تماماً ذهنی باشد. آن را چاپ کنید یا بنویسید، در صورت نیاز آن را تغییر دهید، فقط مطمئن شوید که حداقل هر هفته آن را مرور می کنید، در بهترین حالت روزانه. این یکی از راه‌هایی است که می‌توانید پاسخگو بمانید و پاسخگو ماندن به شما کمک می‌کند تا نظم و انضباط را حفظ کنید و حفظ انضباط به شما کمک می‌کند عادات معاملاتی مثبت ایجاد کنید و عادت‌های مثبت معامله‌گری باعث می‌شود به طور مداوم درآمد داشته باشید.
  • مجله تجاری – همراه با برنامه معاملاتی خود، به یک مجله معاملاتی نیاز دارید که در آن معاملات خود و جزئیات آنها را ثبت کنید. اینجا اساساً جایی است که شما یک تفسیر بازار روزانه می نویسید، مشابه آنچه که من هر روز به اعضای خود ارائه می دهم. می توانید این کار را در رایانه خود انجام دهید یا آن را بنویسید، فقط مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید. این به شما کمک می کند که پاسخگو بمانید.
  • هم اکنون از زندگی خود لذت ببرید – منتظر شروع سود معاملاتی نباشید تا از سبک معاملاتی با فرکانس پایین و پایان روز لذت ببرید که در سایت من و در دوره های من خواهید آموخت. در عوض، از هم اکنون اجرای این رویکرد را شروع کنید و از ثمرات آن لذت ببرید. تجارت کنید و کمتر به معاملات خود فکر کنید و در درازمدت درآمد بیشتری کسب خواهید کرد، این یک اصل اصلی فلسفه تجارت من است. معامله به این روش به شما امکان می دهد رویکردی تنظیم و فراموش کنید که در آن همه چیز کند می شود و شما زمان دارید تا زندگی خود را بگذرانید و در مورد برنامه شلوغ خود معامله کنید.
  • اهداف واقعی – شما باید هر نکته در درس بالا را به اهداف کوچکی که روی آن کار می کنید، تک تک قرار دهید. هدف نهایی و بزرگ‌تر «موفقیت معاملاتی» با تقسیم آن به بسیاری از اهداف کوچک‌تر که به راحتی به‌صورت هفتگی و روزانه قابل دستیابی هستند، به دست می‌آید. موفقیت در معامله گری مانند یک پازل است و تا زمانی که هر قطعه را در جای مناسب خود تسلط ندهید، پازل را کامل نخواهید کرد.

پیش رفتن

لطفا نظر خود را در مورد این درس در زیر بنویسید…

اگر می‌خواهید با پسران بزرگ دنیای تجارت رقابت کنید، وقت آن است که sh!t خود را جمع کنید. هیچ راه دیگری برای موفقیت در معاملات وجود ندارد جز اینکه نگاهی سرد و سرد به خود در آینه بیندازید و تصمیم بگیرید که آیا رفتار معاملاتی و فرآیندهای ذهنی فعلی شما شما را به سمت درست یا غلط سوق می دهد.

من معتقدم که تجارت باید به عنوان یک تجارت در نظر گرفته شود. طرح معاملاتی شما باید استراتژی تجاری شما در بازارها نیز باشد. این باید شامل مواردی مانند، سبک کلی که معامله می‌کنید، نمونه‌هایی از تنظیمات ایده‌آل، برنامه‌های مدیریت ریسک، استراتژی‌های قرار دادن توقف ضرر، استراتژی‌های قرار دادن هدف سود، تأییدیه‌های معاملات روزانه و موارد دیگر باشد.

وضعیت ذهنی شما، حتی زمانی که جلوی نمودارها نیستید یا به بازارها فکر نمی کنید، نقشی کاملاً حیاتی در توانایی شما برای تجارت موفقیت آمیز بازارها ایفا می کند.

  • خود کنترلی – مشابه آنچه در بالا در مورد نظم و انضباط بحث کردیم، اما آنچه من در اینجا در مورد آن صحبت می کنم بیشتر یک حس عمومی از خودکنترلی است. به طور معمول، افرادی که سطح بالایی از خودکنترلی در سایر زمینه های زندگی خود دارند، معامله گران خوبی می شوند. اگر شما فردی هستید که بسیار نامنظم، از نظر فیزیکی بسیار نامرغوب یا فاقد اشکال عمده خودکنترلی هستید، اگر می‌خواهید تجارت پولی داشته باشید، باید این مشکل را برطرف کنید. اگر در سایر زمینه ها نیز تحت کنترل نباشید، بسیار دشوار است که فقط یک فرد بسیار کنترل شده در معاملات باشید.
  • اعتماد به نفس – هر کسی که من را شخصا می شناسد می داند که من یک فرد بسیار مطمئن هستم. برای کسب درآمد به عنوان یک معامله گر باید اینگونه باشید. در بازارها جایی برای شک و تردید به خود نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این، در مورد نقشی که اعتماد در معاملات بازی می کند بخوانید. شما باید طوری رفتار کنید که انگار از قبل برنده هستید و مانند یک معامله گر صندوق تامینی فکر و رفتار کنید، حتی اگر هنوز آنجا نیستید. این تنها راه رسیدن به آنجاست!
  • ضد شهود باشید – شما باید خودتان را طوری تربیت کنید که به طور غیر شهودی فکر کند. معنی آن این است که اساساً باید با توده‌های تاجرانی که شکست می‌خورند، از «گله» گوسفندان، متفاوت فکر کنید. وقتی بازاری به نظر می‌رسد که می‌خواهد شکست بخورد، احتمالاً یک شکست کاذب است، اما بیشتر معامله‌گران در اولین شکستی که می‌بینند غرق می‌شوند و با تحقق شکست کاذب متوقف می‌شوند. این تنها یکی از نمونه‌های بسیار زیادی است که در آن بازار به نظر می‌رسد و حتی «احساس می‌کند» که به یک سمت می‌رود، و درست زمانی که همه سوار می‌شوند، به شدت جهت دیگر را معکوس می‌کند. من نمی گویم که شما همیشه از دست دادن معاملات جلوگیری می کنید، نه با یک شات طولانی. من می گویم شما باید صبور باشید، یک برنامه تجاری داشته باشید، اسلحه را نپرید.

بسیستم های elief

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج