کاهش قیمت نفت خام در آستانه موجودی های EIA |

ترس از اقتصاد چین

خام

نفت خام اخیراً کاهش یافته است، عمدتاً در نتیجه نگرانی‌های تازه در مورد سلامت اقتصاد چین. کاهش اخیر نرخ PBoC کمتر از آن چیزی بود که بسیاری انتظار داشتند، و به همین دلیل نتوانست افزایش تقاضای مورد نظر گاوهای نفت خام را تامین کند. با نگاهی به آینده، چشم انداز یک بسته مالی جدید چینی دارای اهمیت است. با این حال، با توجه به اینکه انتظار می‌رود نرخ‌ها در ایالات متحده، منطقه یورو و بریتانیا در ماه‌های آینده بالاتر بروند، چشم‌انداز تقاضای جهانی در حال حاضر ضعیف است. احتمالاً در داده‌های امروزی برای کمک به افزایش قیمت نفت خام در کوتاه‌مدت، یک شگفتی قوی به همراه خواهد داشت.

EIA On Watch

نماهای فنی

در حال حاضر، قیمت نفت خام در حدود سطح 72.61 باقی می‌ماند و خط روند نزولی نیز به عنوان مقاومت در بالای آن قرار دارد. در حالی که 65.34 به عنوان یک کف باقی می ماند، با این حال، تمرکز بر روی شکست نهایی بالاتر با دوره اخیر اقدامات قیمت مانند شکل گیری یک پایه است. اگر به بالاتر از ژوئن برگردیم، 82.59 نقطه تمرکز خواهد بود.


منبع: https://www.tickmill.com/blog/crude-futures-soften-ahead-of-eia-inventoriesقیمت نفت خام امروز در آستانه انتشار آخرین موجودی های EIA که قرار است بعدا منتشر شود، اندکی کاهش یافته است. هفته گذشته، EIA مازاد موجودی انبارها را بیشتر از پیش‌بینی‌شده گزارش کرد که نشان‌دهنده تقاضای ضعیف‌تر است. با این حال، با نگاهی به انتظارات امروز، بازار مازاد 0.3 میلیون بشکه ای را پیش بینی می کند که نسبت به 7.9 میلیون بشکه مازاد گزارش شده در هفته گذشته کاهش قابل توجهی دارد. انتظار می رود شروع فصل رانندگی تابستانی در ایالات متحده منجر به افزایش تقاضا شود که می تواند به کاهش موجودی ها کمک کند. با این حال، اگر یک جهش غیرمنتظره بیشتر در سطح موجودی مشاهده شود، این باعث می شود که ضعف فعلی در کوتاه مدت بیشتر شود.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج