گاوهای دلار در میان ریسک بدهی ایالات متحده شارژ شدند

امروز سرمایه گذاران ذخایر نفت خام و گزارش های مجوزهای ساختمانی ایالات متحده را تماشا خواهند کرد. گزارش ذخایر نفت خام با نشان دادن وضعیت تقاضای نفت در ایالات متحده بر دلار کانادا تأثیر خواهد گذاشت.

پیش بینی فنی USD/CAD: 30-SMA حرکت صعودی را تحریک می کند

پیش بینی فنی USD/CAD
نمودار پیش بینی فنی USD/CAD

گام بعدی در این حرکت صعودی، آزمایش مجدد سطح مقاومت 1.3550 است. با حرکت کافی، گاوها ممکن است از 1.3550 عبور کنند تا مقاومت 1.3650 را مجددا آزمایش کنند. این حرکت بالاترین سطح را ایجاد می کند و سوگیری صعودی را تقویت می کند.

در روز سه‌شنبه، دلار کانادا در برابر دلار آمریکا عمدتاً بدون تغییر باقی ماند، اما نسبت به سایر ارزهای G10 بهتر عمل کرد. این به دلیل داده‌های تورم داخلی قوی‌تر از حد انتظار بود که سرمایه‌گذاران را بر آن داشت تا احتمال افزایش بیشتر نرخ‌ها توسط بانک کانادا را گمانه‌زنی کنند.

  • دلار در درجه اول به دلیل وضعیت امن آن افزایش یافت.
  • شاخص قیمت مصرف کننده کانادا در ماه آوریل نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.4 درصد افزایش یافت.
  • در حال حاضر بازارها احتمال نزدیک به 50 درصد افزایش نرخ BOC را تا جولای نشان می دهند.
آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فارکس کم پراکنده هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

شاخص قیمت مصرف کننده کانادا در ماه آوریل، پس از افزایش 4.3 درصدی در ماه مارس، 4.4 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت. این اولین افزایش در 10 ماه گذشته بود که از انتظارات تحلیلگران برای کاهش به 4.1 درصد فراتر رفت.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-cad-forecast-dollar-bulls-charged-amid-us-debt-risk/

پیش‌بینی USD/CAD امروز صعودی است. روز چهارشنبه، دلار عمدتاً به دلیل خطر احتمالی نکول بدهی ایالات متحده تقویت شد. علاوه بر این، معامله گران انتظارات خود را از کاهش فوری نرخ بهره فدرال رزرو به دنبال تشویق داده های هزینه های مصرف کننده در ایالات متحده تعدیل کردند.

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

ثاقب اقبال

با توجه به تورم بالای مداوم و نشانه هایی از رشد مجدد در بازار مسکن کانادا، بانک مرکزی کانادا ممکن است نتواند نرخ بهره را در سال جاری کاهش دهد. از ژانویه، بانک مرکزی نرخ پایه خود را در بالاترین حد 15 سال گذشته 4.50 درصد حفظ کرده است و کمپین انقباضی خود را متوقف کرده است.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران معاملات روزانه هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

سوگیری USD/CAD در نمودار 4 ساعته صعودی است. پس از تلاش ناموفق برای شکستن به زیر 30-SMA، قیمت بالاتر می رود. این سوراخ همچنین نشان داد که RSI به زیر 50 رسیده است، اما اکنون به بالاترین سطح بازگشته است و به حرکت صعودی ثابت اشاره دارد.

پیش از این، بازارهای پول یک دوره طولانی مدت از سیاست پولی باثبات را پیش‌بینی می‌کردند که احتمالاً پیش از پایان سال 2023 به سمت کاهش نرخ بهره خواهد رفت. با این حال، احساسات فعلی تغییر کرده است و بازارها نشان می‌دهند که احتمال نزدیک به 50 درصد افزایش نرخ تا جولای وجود دارد. .

رویدادهای کلیدی USD/CAD امروز

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج