ین به عنوان یک پناهگاه امن، از دلار پیشی گرفته است

RSI همچنین از سوگیری نزولی پشتیبانی می کند که به مراتب به زیر 50 رسیده است. برای اینکه خرس ها برگشت را تأیید کنند، قیمت باید به زیر سطح مقاومت 133.50 بشکند و به پایین ترین سطح برسد. شکست به زیر 133.50 باعث می شود که قیمت به حمایت بعدی در 132.25 سقوط کند.

آیا شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیگنال های فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

به گفته هیروشی واتانابه، دیپلمات ارشد سابق ارزی این کشور، انتظار می‌رود که BOJ سیاست پولی خود را در روز جمعه حفظ کند. به دلیل اقتصاد ضعیف، این بانک ممکن است در سال جاری برای افزایش نرخ بهره از سطوح بسیار پایین فعلی تلاش کند.

رویدادهای کلیدی USD/JPY امروز

آیا به دنبال معاملات خودکار هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض دید زیادی از بازارها و موسسات مالی مختلف است. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-jpy-forecast-yen-outshines-dollar-as-a-safe-haven/

خرس USD/JPY در آستانه تایید تغییر روند در نمودار 4 ساعته است. قیمت به زیر سطح حمایت خط روند سقوط کرده است که اولین نشانه از تغییر در احساسات است. علامت دوم این است که قیمت به 30-SMA به عنوان مقاومت احترام گذاشته و به بالاترین حد خود رسیده است.

شاخص تولید ریچموند فدرال ایالات متحده نیز در ماه آوریل کاهش یافت. به 10- کاهش یافت و چهارمین ماه متوالی انقباض را رقم زد.

UBS از کاهش 52 درصدی سود سه ماهه خبر داد. با این حال، خبر کاهش سپرده‌ها در بانک فرست ریپابلیک هشداری بود مبنی بر اینکه ریسک‌های ثبات به طور کامل فروکش نکرده‌اند.

گزارش ضعیف اعتماد مصرف‌کننده و کاهش داده‌های تولیدی فدرال رزرو باعث افزایش جذابیت دارایی‌های امن شد.

سرمایه گذاران توجه زیادی به سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده نشان خواهند داد که یکی دیگر از شاخص های سلامت اقتصادی است. آنها همچنین به تحولات صنعت بانکداری توجه خواهند کرد.

پیش بینی فنی USD/JPY: تغییر روند نزولی قریب الوقوع

پیش بینی فنی USD/JPY
نمودار پیش بینی فنی USD/JPY

پیش بینی USD/JPY امروز نزولی است. روز سه شنبه، ارزهای امن، دلار و ین، با افزایش ریسک گریزی افزایش یافتند. نگرانی های فزاینده ای در مورد صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی وجود دارد.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

ثاقب اقبال

با وجود اینکه کازو اوئدا، رئیس بانک BOJ نشان داد که برای تغییر سیاست عجله ندارد، ین تقویت شد و مانند یک پناهگاه کلاسیک رفتار کرد که USD/JPY را کاهش داد.

بر اساس داده ها، اعتماد مصرف کننده در ایالات متحده در ماه آوریل به پایین ترین حد در 9 ماه گذشته رسیده است. هیئت کنفرانس اعلام کرد که شاخص اعتماد مصرف کننده از 104.0 اصلاح شده در ماه مارس به 101.3 کاهش یافته است. این پایین ترین نقطه از جولای 2022 بود.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج