ین به دست آوردن پناهگاه امن Appealaven

روز دوشنبه، سخنگوی ارشد دولت ژاپن گفت که سیستم مالی ثبات دارد تا به بازارها اطمینان دهد که مسائل مربوط به بخش های بانکی ایالات متحده و اروپا آسیبی به ژاپن نخواهد زد.

امروز هیچ خبر مهمی از ایالات متحده یا ژاپن منتشر نخواهد شد، بنابراین سرمایه گذاران همچنان به سیستم بانکی جهانی توجه خواهند کرد.

چشم انداز فنی USD/JPY: واگرایی صعودی به پایین ترین حد جدید اشاره دارد

با این وجود، با توجه به بازارهای پولی، انتظار می‌رود نرخ‌ها در ماه می به اوج خود در حدود 4.79 درصد برسد و پس از آن تا پایان سال 72 واحد کاهش یابد.

بحران بانکی تمرکز فوری بازارهای ارز است، اما نشست تعیین نرخ فدرال رزرو در روز چهارشنبه بزرگ به چشم می خورد. معامله گران معتقدند که افزایش یک چهارم واحدی محتمل است، حتی اگر صنعت بانکداری جهانی هنوز در برابر نگرانی های مسری آسیب پذیر است.

ین که مدت‌ها به عنوان ارز مطمئنی برای حفظ در زمان‌های نامشخص در نظر گرفته می‌شود، با کاهش ارزش سهام بانک‌های آسیایی در شب گذشته در روز دوشنبه به اروپا افزایش یافت.

چشم انداز فنی USD/JPY

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب درآمد با فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

قیمت به زیر سطح حمایت 131.50 رسیده است و در حال حاضر در حال آزمایش مجدد سطح است. با این حال، RSI در پایین ترین سطح جدید ضعف نشان می دهد زیرا واگرایی صعودی ایجاد کرده است. اگر این واگرایی حل شود، ممکن است شاهد عقب نشینی عمیق برای آزمایش مجدد 30-SMA باشیم.

روز دوشنبه شاهد تغییر در چشم انداز USD/JPY بودیم زیرا سرمایه گذاران به سمت دارایی های ایمن هجوم آوردند، پس از تلاش UBS برای خرید رقیب Credit Suisse با تخفیف، نتوانست بازار را آرام کند.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا، BOE، بانک کانادا، بانک ملی سوئیس و بانک ژاپن ابتکار مشترکی را برای افزایش نقدینگی بازار در آخر هفته آغاز کردند. این پس از مذاکرات بین مقامات سوئیسی و UBS برای خرید Credit Suisse با تخفیف قابل توجه و با کاهش قابل توجه بدهی صورت گرفت.

هیروکازو ماتسونو، رئیس کابینه نیز تصمیم بانک‌های مرکزی ارشد را در روز یکشنبه برای اطمینان از اینکه وام‌دهندگان پول کافی برای عملکرد دارند، تحسین کرد.

رویدادهای کلیدی USD/JPY

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران MT5 هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-jpy-outlook-yen-gains-safe-haven-appealaven/

نمودار 4 ساعته USD/JPY را در یک روند نزولی نشان می‌دهد، با معامله قیمت زیر 30-SMA، که پایین‌ترین سطح و بالاترین پایین‌تر را ایجاد می‌کند. RSI زیر 50 معامله می شود و از حرکت نزولی حمایت می کند.

  • مقامات بین المللی برای محدود کردن گسترش یک بحران بانکی در حال جوشش اقدام کردند.
  • مذاکراتی بین مقامات سوئیسی و UBS برای خرید Credit Suisse وجود داشت.
  • انتظار می رود نرخ بهره فدرال رزرو در ماه می به اوج خود برسد و تقریباً 4.79 درصد باشد.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج