حساب های معاملاتی و خطراتی که ایجاد می کنند را تمرین کنید

در نهایت، حساب‌های عملی به بهترین وجه به عنوان یک ابزار پشتیبانی در زرادخانه معامله‌گری که از قبل می‌داند می‌خواهد به چه چیزی برسد و چگونه به آن برسد، استفاده می‌شود. با این حال، هنگامی که او دیدگاه کلی خود را در مورد تجارت صرفاً بر روی تجربه خود در یک حساب عملی قرار می دهد، آن معامله گر خود را به تصوری محدود می کند که کاملاً ریشه در جنبه فنی تجارت دارد.

با شروع، اولین چیزی که مبتدیان باید در مورد حساب های عملی بدانند این است که آنها در درجه اول به عنوان کارت ویزیت کارگزاری در نظر گرفته شده اند. آنها به مشتریان احتمالی این فرصت را می دهند که با پلتفرم معاملاتی آشنا شوند و یک ایده کلی از خدمات ارائه شده توسط کارگزار خاص به دست آورند. مشتریان بالقوه کارگزار می توانند از این نسخه شبیه سازی شده از محیط واقعی بازار برای آزمایش تمام ویژگی های مهم پلتفرم کارگزار، مانند اسپرد پیشنهادات خرید، سرعت اجرای سفارش، کاربر پسند بودن پلت فرم و بیشتر.

با این حال، آنها باید در نظر داشته باشند که حتی پیچیده ترین پلتفرم برنامه ریزی شده نیز نمی تواند به شما یاد دهد که چگونه ترس های خود را مدیریت کنید یا حرص و طمع خود را کاهش دهید. یادگیری در مورد روانشناسی بازارها به زمان و تلاش نیاز دارد، و نیازمند تغییرات کوچک و افزایشی در رویکرد معاملاتی شما است که بر اساس تجربیات گذشته با پیامدهای دنیای واقعی تعیین می شود.

قدردانی از ارزش پول

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج