از ذهنیت راجر فدرر یاد بگیرید چگونه در بازار موفق شوید

همانطور که معامله می کنید، شما نیز شکست خواهید خورد. این بخش غیرقابل انکار معاملات است و هر چه زودتر یاد بگیرید که آن را بپذیرید و از اشتباهات خود درس بگیرید، بهتر است. وقتی شکست را به عنوان بخشی از سفر به سوی موفقیت بپذیرید، استخراج درس های مثبت از گام های اشتباه آسان تر می شود.

اگر 100% بدهید، هرگز دلیلی وجود ندارد که به خودتان شک کنید یا در یک مهمانی متأسفانه در مورد اینکه چرا همه چیز درست نشد، بیفتید. از دانستن اینکه شما بهترین تلاش خود را کردید بسیار لذت بخش است. اگر در حین انجام این کار شکست خوردید، به برنامه معاملاتی خود بازگردید، به آن اعتماد کنید و ببینید چه چیزی باید تغییر یا اصلاح شود. اگر نیاز به یادگیری بیشتر دارید، این کار را انجام دهید. هر چه که لازم است، خودتان را بردارید و بهترین تلاش را برای آن انجام دهید.

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، در خبرنامه ما ثبت نام کنید.

🔥فراموش نکنید وارسی فستیوال تجاری ما که در بریتانیا برگزار خواهد شد. این بزرگترین گردهمایی آموزشی در اروپا خواهد بود🔥

با یک هدف مشخص و مشخص، انجام آن آسان تر خواهد بود چوب به برنامه معاملاتی، به آن اعتماد کنید و در مسیر زندگی تجاری نهایی خود باقی بمانید.

آرم 5ers

وقتی راجر را در زمین تنیس تماشا می‌کنیم، تنها نکته‌ای از کارهای فوق‌العاده طاقت‌فرسا را ​​می‌بینیم که او قبل از آن لحظه در تلویزیون انجام داده بود. ما ساعت‌های بی‌پایان توپ‌ها را نمی‌بینیم که به تور یا تمرین در خدمت از دست دادن جعبه است.

بهترین تلاش خود را بکنید.

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

اگر به این دلیل وارد معامله می شوید که می خواهید پول زیادی به دست آورید، آماده باشید که زود ناامید شوید. تجارت یک است مهارت که ماه ها و سال ها طول می کشد تا تزکیه و کامل شود. در اوایل کار تجاری خود، ممکن است احساس سردرگمی یا گمراهی کنید. اشکالی ندارد که چنین احساسی داشته باشید.

اما همانطور که راجر توضیح می دهد، در حالی که ما می خواهیم 100٪ مواقع کامل باشیم، در واقعیت، این یک استاندارد غیرممکن است. اگر بپذیریم که قرار است داشته باشیم شکست ها اینجا و آنجا، می‌توانیم برای استخراج نکات مثبت هر شکست تلاش کنیم.

در مورد معامله، اگر به خود اعتماد داشته باشید، در نهایت به طرح معاملاتی خود اعتماد خواهید کرد. ما به طور مفصل در مورد اهمیت طرح معاملاتی شما نوشته ایم، بنابراین اگر لازم است به عقب برگردید و آن را بررسی کنید، لطفاً انجام دهید.

“مدتی طول می کشد تا آن را بفهمیم.”

👉 طرح تجارت PDF رایگان خود را دریافت کنید اینجا

حتی افسانه ای مانند راجر اذعان می کند که گاهی اوقات عصبی می شود. روش او برای غلبه بر این احساسات منفی، رها کردن و اعتماد به استعداد و آمادگی خود است. همینطور باید برای شما اعمال شود اگر متوجه شدید که از حرکات بالقوه بازار رنج می‌برید یا نگران هستید.

“بدون انگیزه بودن اشکالی ندارد.”

در نهایت راجر به ما می گوید که همیشه بهترین تلاش خود را بکنیم. اگر در حین تلاش خود موفق شویم، می دانیم که چیز خاصی به دست آورده ایم. اگر ما شکست می خوریم در حالی که 100% نمی دهیم، هیچ کس مقصر شکست ما نیست جز خودمان.

اما زمانی که الف تجارت بد می آید، می تواند فلج کننده باشد. تمام شتاب ما می تواند منجمد شود و متوقف شود. نکته کلیدی این است که در آن لحظات آتش بیشتری پیدا کنید و تجمع یخ را آب کنید.

👉 ما را از دست ندهید ایده های معاملاتی فارکس

دادگاه به عنوان قیاس برای موفقیت در خلاصه بازار

راجر در اوایل زندگی حرفه‌ای‌اش اشاره کرد که روزهایی وجود داشت که او نمی‌توانست خودش را بلند کند و به سمت اهدافش حرکت کند. اما به جای اینکه خودش را به خاطر آن کتک بزند، پذیرفت که نمی توان انتظار داشت هر روز یک انفجار انرژی و انگیزه باشد.

بنابراین، برای مقاله امروز، ما قصد داریم چند درس از ذهنیت اسطوره بزرگ تنیس راجر فدرر وام بگیریم. در تلاش برای تسلط بر مهارت تنیس، او مجبور بود بر موانع ذهنی مختلفی غلبه کند.

در رابطه با اولین نکته در این لیست، اگر قصد دارید در هر کاری عالی شوید، آماده باشید تا برای طولانی مدت متعهد شوید.

گاهی اوقات ایده خوبی است که از محیط خود عقب نشینی کنید و به عرصه های مختلف که ممکن است درس های موازی و کاربردی داشته باشند نگاه کنید. دیدن شباهت‌ها در آن جهان‌های دیگر مفید است تا درک خود را از آنچه باید بهبود ببخشید و در بازار موفق شوید.

به طور خلاصه، اگر می‌دانید که درک و درک کاملی از آنچه دارید دارید طرح برای موفقیت در بازار است، و شما به اندازه کافی نظم و انضباط دارید تا برنامه را صادقانه اجرا کنید، باید به طرح معاملاتی اعتماد داشته باشید. یک معامله ممکن است اینجا و آنجا از دست برود، اما در دراز مدت، پایبندی به برنامه معاملاتی شما مهم است. اگر شروع به شک کردن به خود کنید، دچار لغزش خواهید شد و به سرعت خود را گم کرده اید.

با پیشرفت، اهداف و خواسته های شما برای شما واضح تر می شود. تا زمانی که جرقه کوچکی دائماً در درون شما وجود داشته باشد و شما را به سمت اهدافتان سوق دهد، می توانید موفق شوید.

به کارگیری نکات اسطوره تنیس برای زمین برای موفقیت در بازار مالی

چرا معامله می کنید و دقیقاً چه چیزی می خواهید از معامله به دست آورید؟ پاسخ‌های روشن و طولانی مدت برای این سؤالات پیدا کنید و پاسخ‌ها را در برنامه معاملاتی خود بگنجانید.

“آتش در برابر یخ”

“همیشه سعی کنید نکات مثبت را پیدا کنید.”

“در مورد آنچه می خواهید تصمیم بگیرید.”

عصبی بودن اشکالی ندارد اما به خودتان اعتماد کنید.




منبع: https://the5ers.com/roger-federers-mental-toughness-on-the-court-as-an-analogy-for-succeeding-in-the-market/

ما به عنوان معامله گران، همین را تجربه می کنیم. احساس برنده شدن در تجارت و موفقیت مداوم در بازار می تواند مانند یک گلوله آتشین انرژی باشد که ما را به تلاش بیشتر و سخت تر برای موفقیت بیشتر و بیشتر سوق می دهد.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج