احساس ریسک در داده های مثبت ایالات متحده بهبود می یابد

علیرغم تمرکز بیشتر این نظرسنجی بر بازار کار، بازگشت اعتماد همزمان با افزایش مشابه در شاخص احساسات در دانشگاه میشیگان بود.


منبع: https://www.forexcrunch.com/eur-usd-outlook-risk-sentiment-improves-on-positive-us-data/

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد معاملات گزینه های فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران معاملات روزانه هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

چشم انداز امروز یورو/دلار آمریکا صعودی است. در پاسخ به داده‌های دلگرم‌کننده که نشان می‌دهد با کاهش تورم و قوی ماندن بازار کار، اعتماد مصرف‌کننده ایالات متحده در دسامبر به بالاترین حد خود در هشت ماه گذشته رسیده است، دلار تضعیف شد.

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

سرمایه گذاران داده های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده را برای تعیین وضعیت اقتصاد با افزایش نرخ بهره مشاهده خواهند کرد. همچنین نشان می دهد که آیا رکود اقتصادی به اقتصاد ضربه می زند یا خیر. گزارش اولیه ادعاهای بیکاری نیز در ایالات متحده منتشر خواهد شد.

چشم انداز فنی EUR/USD: گاوها در محدوده 1.0580-1.0670 پیش هستند

چشم انداز EUR/USD
چشم انداز EUR/USD

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال