معرفی Magic Trend جلد 2. – سایر – 23 دسامبر 2022

این نشانگر پیشرفته و ممتاز برای Magic Trend، یک اندیکاتور رایگان است. دارای 3 سیگنال خروجی است که توسط شرایط مختلف بازار هدایت می شوند. این نشانگر دارای عملکرد دوگانه ای است که به عنوان یک نشانگر و در عین حال کاربردی است.

می‌توان از بسیاری از استراتژی‌ها استفاده کرد، اما اینها نکات استراتژی هستند که می‌توانید هنگام آزمایش اندیکاتور روی تستر استراتژی رعایت کنید.

مشخصات فنی

●نمایش اطلاعات حساب و نماد – نام حساب، نام کارگزار، نوع حساب، سطح حاشیه، موجودی، حقوق صاحبان سهام، سود باز، تاریخ و زمان سرور، زمان محلی، و گسترش نماد را نمایش می دهد.

●نمایش قدرت روند – قوی یا ضعیف بودن روند را نشان می دهد. بیشترین فرصت‌های سودآور و پرنوسان زمانی اتفاق می‌افتند که قدرت روند قوی باشد.

نکات مهم قابل توجه!!!

●همه چیز را پس از حذف نشانگر از نمودار حذف می کند.

● کاربر پسند – ساده و آسان برای استفاده.

Magic Trend V2.

3) هشدارهای جادویی – اینها هشدارهایی برای سیگنال های خرید و فروش هستند که می توانید از آنها برای تأیید سوگیری جهت خود استفاده کنید.

1] NewYorkSessionOpenServerTime پارامتر = زمان کارگزار وقتی جلسه نیویورک باز می شود … برای دقت آن را با زمان محلی خود جایگزین نکنید، مبادا ساعت محلی شما = زمان سرور!!!


منبع: https://www.mql5.com/en/blogs/post/751310

1]زمانی که Fast و Slow MA سبز شد، موقعیت خرید را باز کنید و از موقعیت خارج شوید/موقعیت خود را طوری تنظیم کنید که حتی وقتی MA سریع به سفید/قرمز تبدیل شود. برای تجارت فروش برعکس عمل کنید.

●3 سیگنال خروجی 1) میانگین حرکت آهسته با تغییر رنگ – MA دارای تغییر رنگ بدون رنگ آمیزی است که آن را برای سیگنال های ورودی عالی می کند.

● روی هر نمودار MT5 در تمام بازارها کار می کند.

●نمایش جلسات معاملاتی – نام جلسات معاملاتی را که در زمان جاری باز هستند نمایش می دهد. 5 جلسه معاملاتی را نمایش می دهد: نیویورک، لندن، سیدنی، توکیو و فرانکفورت.

2) میانگین حرکت سریع (خط اصلی Magic Trend) – یک سیگنال از ترکیبی از شاخص های دیگر می دهد. دوباره رنگ می شود و برای استفاده به عنوان سیگنال خروج عالی است. فقط می تواند به عنوان یک سیگنال ورودی در ترکیب با MA کند استفاده شود. رنگ سبز = خرید، رنگ قرمز = فروش، رنگ سفید = بدون علامت.

2]هنگامی که یک Fast MA سبز از روی یک MA Slow سبز عبور کرد، یک موقعیت خرید باز کنید و زمانی که MA آهسته سفید/قرمز شد از آن خارج شوید. برای باز کردن موقعیت فروش برعکس عمل کنید.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج