هفته پیش رو – داده های مشاغل ایالات متحده برای شروع نوسانات

S&P 500 با نگرانی سرمایه گذاران در مورد انقباض برای مدت زمان طولانی کاهش می یابد. تعطیلات کمی آرامش را به فعالان بازار داد، اما سال جدید ممکن است با چالش هایی همراه باشد. از آنجایی که فدرال رزرو مصمم به خنک کردن بازار کار و کاهش فشار دستمزدها است، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی کاتالیزور اصلی مسیر بعدی خواهد بود. یک قرائت دقیق ممکن است این نگرانی را ایجاد کند که بانک مرکزی برای شکستن بازار کار فشرده بیشتر نیاز دارد و این امر باعث طولانی شدن بازار نزولی خواهد شد. در همین حال، مبارزه چین با بازگشایی شک و تردید در مورد بهبود زنجیره تامین جهانی ایجاد می کند. شاخص به مقاومت برخورد کرد 4130 و ممکن است تست کند 3700.

تجارت اخبار مستلزم دسترسی به تحقیقات بازار گسترده است – و این کاری است که ما بهترین کار را انجام می دهیم.

US500

باز کردن حساب زنده














منبع: https://www.orbex.com/blog/en/2022/12/the-week-ahead-us-jobs-data-to-kick-off-volatility

تغییر سیاست گذاران اروپایی به یک خط سخت در مورد تورم و افزایش سریع نرخ ها منجر به بهبود گسترده ارز واحد شده است و انتظارات از شدت افزایش فدرال رزرو را تشدید می کند. بازار پس از بی‌حالی تعطیلات به یک کاتالیزور نیاز دارد و دقیقه‌های FOMC و حقوق و دستمزد غیرکشاورزی می‌تواند باعث شکست شود. 1.0800 یک مقاومت کلیدی است و 1.0450 یک حمایت

USDCAD ثابت می ماند زیرا بازار در معرض ریسک باقی می ماند

یورو از سوی بانک مرکزی اروپا (ECB) قاطعانه حمایت می شود. برای جفت ارزهای پرمعامله، موضوع سال جدید این خواهد بود که بانک مرکزی اروپا با چه سرعتی شکاف سیاست پولی را کاهش می دهد. معامله گران از نگرانی در مورد افزایش قیمت انرژی و هزینه های وام خودداری کرده اند.

NFP آگهی 6 ژانویه


جدول

EURUSD در انتظار کاتالیزور جدید است

HAUUSD

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج