چرا معامله‌گران درباره آینده‌های جدید نانو اتر هیجان‌زده هستند؟

NinjaTrader از بیش از 500000 معامله‌گر در سراسر جهان با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان، تخفیف‌های کمیسیون بالا و پشتیبانی درجه یک پشتیبانی می‌کند. استفاده از NinjaTrader همیشه برای نمودارهای پیشرفته، بک تست استراتژی و شبیه سازی معاملات بدون ریسک رایگان است.

پس از راه اندازی موفقیت آمیز اخیر معاملات آتی نانو بیت کوین، عرضه آتی نانو اتر در روز دوشنبه 29 آوریل اعلام خواهد شد. مشتقات کوین بیس آگوست مورد انتظار معامله گران فعال است. این قرارداد جدید اتر به معامله‌گران آتی و علاقه‌مندان به اتر راهی مقرون‌به‌صرفه برای دسترسی به بازار کریپتو ارائه می‌دهد، با قراردادهایی با اندازه مناسب برای معامله‌گر منفرد، از جمله حاشیه‌های معاملاتی ۲۵ دلاری، معاملات بدون کمیسیون* و هیچ کارمزد داده‌های بازار.

همین امروز حساب معاملات آتی خود را باز کنید و تجارت شبیه سازی شده نامحدود را برای تمرین در محیطی بدون ریسک شروع کنید.

ترکیب اتر با یک قرارداد آتی در اندازه نانو، دستور العملی است که بسیاری از معامله گران به دنبال آن بوده اند. در اینجا دلیل …

  • اندازه مناسب برای معامله گر فعال. آتی نانو اتر نشان دهنده 1/10 یک اتر است و به طور خاص برای معامله گر منفرد طراحی شده است. با اندازه کوچک قرارداد، می توانید با حاشیه های کمتر از 25 دلار در هر قرارداد معامله کنید.
  • اگر فقط به اتر طولانی بروید، آیا واقعاً معامله می کنید؟ معامله گران می خواهند بتوانند از هر دو طرف حرکت قیمت سود ببرند. هنگام معامله اتر، گزینه های شما برای کوتاه آمدن بسیار محدود و دور از دسترس است. قراردادهای آتی نانو اتر به راحتی با خرید یا فروش قراردادها امکان معاملات بلندمدت و کوتاه را فراهم می کند. این آینده است و چیز زیبایی است. اوه، و برخلاف کوتاه کردن برخی دیگر از کلاس‌های دارایی، معاملات آتی فاقد الزامات تراز معاملاتی الگوی 25000 دلاری، قانون حرکت صعودی و محدودیت کوتاه‌سازی نیست.
  • آرامش خاطر؛ به وزن طلا می ارزد این پول شماست، پس نمی خواهید همه حقایق را بدانید؟ معامله همین است. اتر، مانند همه ارزهای دیجیتال، یک دارایی تنظیم‌شده نیست و در هیچ صرافی تنظیم‌شده یا متمرکز معامله نمی‌شود. با این حال، معاملات آتی نانو اتر یک محصول تنظیم‌شده است که بر روی مشتقات کوین‌بیس، یک بورس تنظیم‌شده معامله می‌شود و کمیسیون معاملات آتی کالا به دقت آن را زیر نظر دارد.

برای تجارت آتی نانو اتر با NinjaTrader آماده شوید

معامله گران احتمالاً دومین ارز رمزنگاری محبوب نسبتاً با فراز و نشیب های اتر آشنا هستند. علاوه بر این نوسان، معامله‌گران اتر با چالش‌های مرتبط با معامله سکه واقعی، از جمله هزینه‌های معاملاتی بالا، ناتوانی در فروش آسان، عدم وجود یک مبادله تجاری تنظیم‌شده و موارد دیگر آشنا هستند.

نانو اتر آتی… “اندازه مناسب” برای معامله گران فعال

* کارمزد مبادله 0 دلار. 10، هزینه مسیریابی 0 دلاری را سفارش دهید. 15 و هزینه NFA 0 دلار. 02 همچنان اعمال می شود.


منبع: https://ninjatrader.com/blog/why-traders-are-getting-excited-about-new-nano-ether-futures/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج