کاهش PMI ژاپن برای حمایت از مناقصه ها

نمودار 4 ساعته نشان می‌دهد که USD/JPY از 130.82، یک سطح مقاومت قوی، عقب‌نشینی می‌کند. قیمت همچنین بالای 30-SMA با RSI بالای 50 معامله می شود، نشانه ای از اینکه گاوها کنترل را در دست دارند. گاوها پس از رسیدن به سطح مقاومت 130.82 مکث کردند و به خرس‌ها اجازه بازگشت دادند.

سرمایه گذاران انتظار هیچ گونه انتشار اقتصادی کلیدی از سوی ایالات متحده یا ژاپن ندارند. بنابراین این جفت ممکن است تثبیت شود.

چشم انداز فنی USD/JPY: گاوها در مقاومت 130.82 متوقف می شوند

چشم انداز USD/JPY
چشم انداز USD/JPY

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-jpy-outlook-japans-declining-pmi-to-support-bids/

فعالیت ضعیف کارخانه، امید سیاست گذاران را مبنی بر اینکه مذاکرات مهم پرداخت در ماه های آینده باعث کاهش فشار مصرف کننده از تورم بالای 41 ساله و حمایت از بهبود متزلزل پس از همه گیری خواهد شد، کمرنگ می کند.

این شاخص برای سومین ماه متوالی به کاهش خود ادامه داد و پس از سریعترین کاهش در دسامبر در 26 ماه گذشته، زیر انقباض 50 خطی جداکننده از انبساط باقی ماند.

چشم انداز امروز USD/JPY اندکی صعودی است. نظرسنجی شرکتی که روز سه شنبه منتشر شد نشان داد که فعالیت صنعتی ژاپن برای سومین ماه متوالی در ژانویه کاهش یافته است زیرا مشکلات صادرات در بحبوحه وخامت چشم انداز جهانی ادامه دارد.

در هفته های منتهی به بررسی سیاست های بانک مرکزی ژاپن در هفته گذشته، افزایش انتظارات برای پایان محرک ها باعث شد که جفت دلار-ین به پایین ترین سطح 127.215 سقوط کند که پایین ترین سطح از ماه می است. با این حال، با توجه به اینکه بانک مرکزی روی پای خود ایستادگی کرد و سیاست فوق العاده سست را حفظ کرد، دلار کمی تسکین یافت.