اخبار و فهرست پیگیری روزانه فارکس: USD/CAD

قیمت کالاهای ANZ نیوزلند کاهش 1.7 درصدی ماهانه در آوریل در مقایسه با افزایش 1.3 درصدی قبلی، زیرا قیمت حمل و نقل صادرکننده همچنان در حال کاهش است.

پاول همچنین خاطرنشان کرد که سیاست گذاران معتقدند که به پایان چرخه انقباض خود نزدیک می شوند، اما با توجه به روند تورم، کاهش مناسب نخواهد بود.

PMI تولید چینی Caixin به جای ثابت ماندن، از 50.0 به 49.5 در آوریل سقوط کرد، زیرا هزینه های ورودی و قیمت های فروش با سریع ترین سرعت خود در هفت سال گذشته کاهش یافتند.

اخبار اقدام قیمت

همپوشانی جفت USD 15 دقیقه

قبل از حرکت، ICYMI، فهرست پیگیری دیروز به خروج EUR/USD از کانال خود قبل از تصمیم ECB نگاه کرد. حتما ببینید آیا هنوز هم بازی خوبی است یا خیر!

بیانیه سیاست پولی بانک مرکزی اروپا در ساعت 12:15 بعد از ظهر به وقت گرینویچ
کنفرانس مطبوعاتی بانک مرکزی اروپا در ساعت 12:45 بعد از ظهر به وقت گرینویچ
Canadian Ivey PMI در ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت گرینویچ
سخنرانی ماکلم فرماندار BOC در ساعت 4:50 بعد از ظهر به وقت گرینویچ

در همین حال، با افزایش نگرانی بازارها در مورد رکود احتمالی ایالات متحده و سقوط احتمالی یک بانک منطقه‌ای دیگر، ین با بازده پایین‌تر توانست در برابر بقیه رقبای خود تقویت شود.

از جدید ما استفاده کنید نقشه حرارتی ارز برای مشاهده سریع یک نمای کلی بصری از عملکرد قیمت بازار فارکس! 🔥 🗺️

نمودار فارکس 15 دقیقه ای USD/CAD

FOMC نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش داد همانطور که از 5.00٪ به 5.25٪ انتظار می رود، زیرا سیاست گذاران خاطرنشان می کنند که تورم بالاتر از هدف باقی می ماند.

پاول رئیس فدرال رزرو خاطرنشان کرد که حمایت قوی از افزایش نرخ بهره وجود دارد و در جلسه آنها هنوز مکثی مطرح نشده است

آیا دوباره از این نقاط عطف بازخواهد گشت؟

فروش دلار تا ساعات اولیه آسیا ادامه یافت، پیش از آن که اندکی سودآوری به ارز ایالات متحده اجازه داد تا از پایین ترین سطح خود کاسته شود.

کاتالیزورهای بالقوه آینده در تقویم اقتصادی:

همپوشانی جفت USD 15 دقیقه نمودارها بر اساس تلویزیون

اگر این امر برقرار باشد، قیمت می تواند در 1.3580 به پایین بازگردد، که اتفاقاً با S1 مطابقت دارد.

مطمئن شوید که سرفصل‌ها را از نزدیک دنبال کنید، به‌ویژه در مورد به‌روزرسانی‌هایی که مربوط به پیش‌فرض‌های بانکی بیشتری است، زیرا این موارد می‌تواند به معنای کاهش بیشتر برای دلار باشد.


منبع: https://www.babypips.com/news/daily-forex-watchlist-2023-05-04

PMI خدمات ISM ایالات متحده از 51.2 به 51.9 در مقابل 51.8 پیش بینی در آوریل بهبود یافت، زیرا سفارشات جدید و قیمت های پرداختی شاخص ها افزایش یافت و مولفه اشتغال کاهش یافت.

بیانیه FOMC دلار آمریکا را در حالت فروش نگه داشت، حتی در شرایطی که بانک مرکزی نرخ بهره را افزایش داد و از اشاره به توقف به این زودی اجتناب کرد.

بانک منطقه ای ایالات متحده PacWest گزارش شده است که “گزینه های استراتژیک” مانند فروش دارایی های خود را در نظر می گیرد

و اکنون به عناوینی که در معاملات گذشته بازارها را تکان داد:

عناوین تازه بازار و داده های اقتصادی:

حتی با وجود حرکت های بزرگ دلار اخیرا، USD/CAD هنوز در یک محدوده گیر کرده است!

مازاد تجاری استرالیا از 14.1 میلیارد دلار استرالیا به 15.27 میلیارد دلار استرالیا در ماه مارس در مقایسه با رقم تخمینی 13 میلیارد دلار استرالیا، به لطف افزایش 4 درصدی صادرات، افزایش یافت.

به لحاظ قدرت ارز، گرین بک در سراسر صفحه کاهش یافت و روند نزولی خود را در برابر ین ژاپن تسریع کرد زیرا جریان های مخاطره آمیز همچنان در جریان بودند.

این جفت ارز همچنان با آرامش در محدوده خوب خود حرکت می کند، احتمالاً به این دلیل که معامله گران دلار و لونی منتظر گزارش های شغلی ایالات متحده و کانادا در فردا هستند.

USD/CAD اکنون اندکی کمتر از R1 (1.3640) از نقاط محوری استاندارد به مقاومت محدوده نزدیک شده است.

با این حال، اگر گرین‌بک یک موج دیگر در سطح پایین‌تری داشته باشد، ممکن است شاهد شکست دامنه باشیم که USD/CAD را به طبقه بعدی نزدیک S3 (1.3530) برساند.

USD/CAD 15 دقیقه فارکس نمودار بر اساس تلویزیون

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج