بسته بندی لباس ؛ راهکارها، روش ها و هرآنچه در مورد روانشناسی مشتری باید بدانید!

«قایق کاغذی» اسم صفحهای است که انواع شال و روسری را با تولید محتوای زیبا برای فروش به اشتراک میگذارد. در آنجاست که او تصمیم خودش را میگیرد: بخرم یا به جستجو ادامه بدم؟ دلایل زیادی برای داشتن یک لوگو وجود دارد از بحث برندینگ تا ایجاد هویت بصری گرفته تا ایجاد کمپین های تبلیغاتی موثر و صد ها دلیل بسیار مهم دیگر،در صورتی که میخواهید در کسب و کار خود موفق شوید و فروش و درآمد خود را رقم بزنید و البته از رقبا پیشی بگیرید اولین کار این است که یک لوگو حرفه ای داشته باشید،در زیر چند دلیل از صد ها دلیلی که باید لوگو داشته باشید را بیان میکنیم. به طور خلاصه باید گفت که پیکتوگرام نوعی از لوگو است که با یک تصویر از زاویهی دید کمپانی سخن میگوید.

یک کمد دیگه با درب آینهای.

سایر طرحها رو میتونی در گالری مدل کمد دیواری اتاق خواب مشاهده کنی. در این قسمت میخوایم نمونه هایی از کمد دیواری برای مکان های مختلف مثل کمد پذیرایی، اتاق خواب و اتاق کودک رو ارائه بدیم. به همین دلیل گاهی پیشنهاد میشود از وکتور و گاهی از bitmap برای لوگو استفاده شود. پیش از اینکه به معرفی بهترین اپلیکیشنها برای طراحی لوگو در اندروید بپردازیم، لازم است برایتان توضیح دهیم که این اپلیکیشنها با توجه به چه معیارهایی انتخاب شدهاند. این مدل ها برای مهد کودک ها هم مناسبه. مثلاً در این مدل چون مخاطب کودک بوده، طراحی کمد هم به همین سمت رفته. این کمد ها مزیتی که دارن اینه که میتونی خیلی راحت اونها رو جابجا کنی و دکوراسیون اتاق رو باهاش تغییر بدی! خیلی از خونههایی که توی این کشور زندگی کردم یا از نزدیک دیدم، از درهای آینه ای برای کمدهاشون استفاده میکردن.

نمونه طراحی گرافیکی زمانی که تصمیم به طراحی کاتالوگ میگیرید باید از زاویه دید مشتری به آن نگاه کنید. صنعت بسته بندی در راس بازار قرار دارد و تاثیر آن را در هر گوشه می توان دید. ممکن است مادر شما تحت تاثیر احساسات بگوید که لوگوی شما عالی به نظر میرسد (درحالیکه ابدا اینطور نیست). ترکیب رنگ­های سفید و طلایی یک ترکیب سلطنتی و لوکس است. برای همین وقتی کمدی به رنگ سفید طلایی انتخاب می­کنین باید در انتخاب بقیه­ی وسایل اتاق هم دقت به خرج بدید که با حالت لوکس کمد سازگار باشه. یک کمد دیگه با درب آینهای. طرح جدید کمد دیواری بزرگ که در آن مجدداً شاهد دو درب ریلی بزرگ طراحی شده با طرحی ساده هستیم. عکس زیر رو ببینین، تمام خاص بودن این کمد به دستگیرههای متفاوتی هست که براش در نظر گرفتن، وگرنه خود کمد یک طراحی کاملاً ساده داره. درست مثل عکس بالا. طرحش هم مثل کاغذ دیواریه.

نمونه طراحی لوگو تایپ

که با توجه به تِم فضا میتونه تغییر کنه. بسته بندی به کمک علائم، نشانه ها، شکل واندازه می تواند باعث ارتباط با مشتری گردد. دسته بندی های موجود در قسمت نمادها به شما کمک می کند که طی چند ثانیه بهترین تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق ابزارهایی که در پنل نرم افزار در اختیار شما قرار می گیرد؛ آن را ویرایش کنید. معمولا این موارد توسط طراح انجام میشود ولی فتوشاپ هم به شما در اندازه گیری ها کمک میکند.

نمونه طرح بسته بندی خرما

نیمه گورخر 🙂 چیزی که در تصویر بالا احتمالاً توجهت رو جذب میکنه، اون طرح راه راه کاغذ دیواریه! در طرح کمد دیواری برای رختخواب معمولاً درهای بزرگ و سراسری به صورت ریلی استفاده می شن و برای اتاقهای که کوچیک هستن و تلاش داریم که از گوشهِ گوشه ی آن استفاده کنیم انتخابی خوب ست. طرح کمد دیواری آینه دار سفید و ساده دارای دربهای ریلی و طراحی بسیار شیک و مدرن که در هماهنگی تمام با نور و رنگ محیط قرار دارد و با وجود حجیم بودن کار، باعث کوچکتر شدن اتاق نمیشه. بطور کلی، رنگ سفید نشانه­ی پاکی و تمیزی و خلوصه. این رنگ با این خاصیت باعث میشه به افراد حس آرامش، نظم و تمیزی القا بشه. مدل قوی خاکستری 🙂 در مدل کمد بالا، مشابه مدل قبلی از همون ترکیب رنگ سفید و طوسی استفاده شده. مدلهای کلاسیک کمد دیواری میتونه هم با چوب اجرا بشه و هم با فناوری ممبران.

اتاق بچه هم مثل سایر اتاقهای داخل منزل نیاز به داشتن یک کمد برای قرار دادن لباسهای اون داره! یک مدل کمد لباس خیلی ساده که در همه جای دنیا استفاده میشه و در آینده هم قدیمی نمیشه. این مدل در کنار زیبایی، باعث صرفه جویی در فضا هم میشه. در این بخش کمد لباس آماده و غیر دیواری رو بررسی میکنیم. علاوه بر این، برای انتخاب یک کمد دیواریِ لوکس که به اتاق شما بیاد، نیاز به نظر مشاورین دکوراسیون داخلی دارین که متخصصین سلام ساختمان، میتونن این کار رو برای شما انجام بدن و به صورت رایگان به شما مشاوره بدن. البته با توجه به رشد روزافزون تعداد رقبای یک محصول، در بعضی مواقع نیاز به یک بسته بندی جدید کاملا حس می شود و برای جلوگیری از سلب اطمینان احتمالی مشتریان با تبلیغات وسیع می توان این تغییر را به مشتریان اعلام کرد.

نمونه طراحی بسته بندی طرح کمد دیواری شیک مناسب برای اتاق خواب ، سالن پذیرایی، اتاق کار و اتاق کنفرانس. بنابراین، در این بخش قصد داریم، چند نمونه کمد دیواری رو در رنگهای پر طرفدار مثل سفید، قهوهای، و ترکیب رنگهای طلایی، قهوهای، طوسی و مشکی با سفید ارائه بدیم. ولی با این حال اینجا قصد داریم بصورت اختصاصی با مدل های کمد دیواری برای پذیرایی آشنا بشیم. همانطور که می دانید انواع کمد دیواری، کاربردهای مختلفی نیز داره و هر کدام از آنها با توجه به کاربری شان طراحی می شن. طرح های کمد دیواری جدید از مدلهای قدیمی خود فاصله گرفته و شکل جدید به خودش گرفته دیگه میتونه قسمتی از طراحی اتاق شما باشه بخصوص وقتی که از عمد درهای کمد از طراحی آنها حذف میشن. انتخاب کلاسیک دستگیرهها و همچنین ایجاد فضایی کوچک در میانه برای قرار دادن وسایل تزئینی و نور پردازی، باعث جذابتر شدن کمد شده؛ نه؟ هر شخص حقیقی یا حقوقی یا هر شرکت تجاری برای معرفی خودش نیاز به نشان تجاری داره تا ازون نماد در تمامی تبلیغاتهای خودش استفاده کنه.

نمونه طراحی بسته بندی ادویه جات

استفاده از این نمونه بسته بندی جهت تولید عمده و کارگاه ها یا کارخانجات توصیه نمی شود، چرا که مقاومت کمی داشته و احتمال پارگی یا آسیب دیدگی آن بالاست. نمیدونم چرا این اوزی ها (به مردم استرالیا میگن «اوزی») انقدر به رنگ سفید علاقه داشتن؛ از این جهت مثل ما ایرانیها بودن. سلام ساختمان این مسئولیت رو به عهده گرفته و نیروی ماهری که مهارت خودش رو به تیم ما ثابت کرده باشه، به شما معرفی میکنه. شما میتوانید برای دیدن نمونههای لوگوی این گروه به وبسایت میزفا مراجعه کنید و از مشاورهی تیم حرفهای آن نیز بهرهمند شوید.

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

در این مرحله با استفاده از ابزاری که در اختیار دارید میتوانید تنظیمات مدنظر خود را انجام دهید. در این مقاله در مورد آموزش طراحی لوگو با گوشی صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید با استفاده از اپلیکیشن canva به راحتی این کار را انجام دهید و برای خودتان یک لوگوی حرفه ای طراحی کنید. این را همیشه به یاد داشته باشید که طراحی لوگو رها کردن تیری در تاریکی نیست. آنچه در ذهن خالق است همیشه با بیننده مواجه نمی شود.

این مدل ها برای مهد کودک ها هم مناسبه.

علامت تجاری: یک مارک تجاری یا قسمتی از آن که از حمایت نمونه طراحی های لوگو قانونی برخوردار است. بر همین اساس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه بازار محصولات دانشبنیان، بخشی از هزینه های طراحی صنعتی این محصولات را حمایت مینماید. از حس کردن کاغذ روغنی با نوک انگشتشان گرفته تا جذابیتهای بصری بروشور و کاتالوگ که با یک چاپ خوب توانسته باشد از اسکرین گوشی جلوه به مراتب بهتر و واقعیتری را به نمایش بگذارد. واضح است که خریداران با باز کردن بستهبندی و مشاهده محصول ناامید میشوند. یا اگر می خواهید برای کسب و کار خود الگوهای لوگو ایجاد کنید، این یکی از بهترین برنامه های سازنده لوگو و طراحی گرافیک برای شما است. باید در موقع طراحی لوگو به این نکته فکر کنید که لوگو قرار است کجاها استفاده شود؟

نمونه طراحی لوگو با فتوشاپ

برای سفارش لوگو اصول و ضوابطی وجود دارد که هم توسط خودتان و هم با یک طراح گرافیک باید طی کنید. به طور قطع نمیتوان بهترین نرم افزارطراحی لوگو را تعیین کرد. در اینکه لوگو شما در خوش درخشیدن نام تجاریتان نقش مهمی بر عهده دارد، شکی نیست. دستگاه پرکن حجمی با داشتن پیمانه وزنی مقدار مورد نیاز از غلات، برنج یا هر محصول دیگری را در پاکتی که زیر آن قرار میدهید میریزد. متناسب با نیاز کاربر در اتاق طراحی شده. سپس می توانید نشان متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید و طبق تنظیمات سایت آن را ویرایش کنید. رنگها این توانایی بینظیر را دارند که احساسات ما را بر انگیزند.

تصویرسازی دیجیتال با استفاده تبلت گرافیکی و قلم نوری انجام میشود. وقتی وارد سایت Ucraft’s Logo Maker شدید، باید روی گزینه “Create a logo” کلیک کنید؛ سپس شما به یک صفحهای برده میشید که میتوانید در قسمت سمت چپ چند تا گزینه ببینید؛ هر کدوم از این گزینهها، یک سری امکانات را در اختیارتان قرار میدهد که میتوانید با استفاده از آن، به لوگو دلخواه خود برسید. اما با این وجود استفاده از ربات لوگو ساز رایگان برای شروع طراحی لوگو میتواند هزینههای شما را کاهش دهد و نماد اختصاصی کسب و کارتان را کاملا رایگان طراحی نماید. اما اگر قصد ورود به صنعت بسته بندی زعفران را دارید، در ادامه مطلب به معرفی بخشهای لازم برای بسته بندی زعفران و انواع دستگاه بسته بندی زعفران میپردازیم. اگر شما قصد دارید با این برنامه کار کنید ابتدا باید کمی مهارت های فتوشاپی را بلد باشید.

نمونه طراحی های لوگو

بسته بندی (به انگلیسی Packaging ) ; طراحی بسته بندی یا Design Packaging در عصر حاضر که جهان به سوی گستردگی ارتباطات حرکت می نماید و از آن جهت که وسعت آگاهی و رشد تصورات و ذهنیات بشری در برابر پیشرفت تکنولوژی از یک سو و وسایل ارتباطات جمعی از سوی دیگر جایگاه خاصی پیدا کرده. در ابعاد و اندازه های مختلف کاربرد دارد. هم کاربرد بالایی دارن و هم به دلیل ابعادشون بیشتر جلب توجه می­کنند. تمام توجه رو به خودش جلب میکنه. طراحی این نوع به طرق مختفی صورت گرفته و ساختار آن به خلاقیت طراح نیز بستگی دارد. جعبه با قابلیت نمایش محصول: این جعبه ها به صورت پنجره دار طراحی می شوند تا محصول داخل آن را بتوان مشاهده کرد و برای اجناسی که در قفسه های فروشگاه ها قرار می گیرند مورد مناسبی اند. مواد غذایی (غذا) فست فود : برای تولید این بسته بندی و جعبه باید از کاغذ های بهداشتی ایندربرد یا پشت سفید استفاده شود در برخی مواد داخل جعبه سلفون می شود از مقوای 300 گرم به بالا استفاده می شود .

طراحی الگو های صحیح و لازم برای رسیدن به یک خروجی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است، شما باید در فاصله گذاری های طراحی از لبه های کار و اندازی گیری خطوط برش و خطوط نیم برش دقت زیادی به خرج دهید تا خروجی کار بسیار با کیفیت و دقیق باشد. به بزرگی درها و اتصال خوب صفحههای هایگلاس سفید دقت کنین که در ابعادی صحیح، جداره ی اصلی کمد را به بخشهای چندگانه تقسیم شده. پس زمینه اش رو دقت کن! کمدهای لباس بخش قابل توجهی از یک اتاق رو به خودشون اختصاص میدن. دربهای شیشهای مناسبترین انتخاب برای کمد دیواری پذیرایی هستن، به خصوص به دلیل اینکه کریستالهای تمیز و زیبا از داخلشون قابل مشاهدن.ظرافت زیاد این مدل کمد ها نیاز به نیروی ماهر داره. یک نمونه کمد دیواری ریلی ام دی اف طرح چوب رو در تصویر بالا می بینید.

شرکت طراحی گرافیک

طرح روی کمد به وسیله ی روکش وکیوم ایجاد شده که به آن ممبران نیز می گویند. مدل کمد اتاق خواب با درب تمام آینه ای. در کنارش کمد با درب تمام ام دی اف. طرح کمد دیواری با میز کامپیوتر و طرح کمد دیواری با میز تحریر همگی و همگی در طراحی این مدل از کمد در نظر گرفته شده و اون رو تبدیل به کمد چندین منظوره کرده است. چنین طرح هایی برای آپارتمانهای کوچک و متوسط بسیار مناسب هستند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج