بهترین راهنمای نصب دوربین مداربسته (تصویری و جامع) آپدیت 1401

بنابراین با توجه به ماهیت و میزان امنیتی که می خواهید باید توجه کنید که آیا دستگاه دزدگیر قابلیت ساپورت همه حسگرهای موجود در محیط را دارد یا خیر. این دوربینها که نام اصلیشان دوربینهای بادی body camera میباشد، دوربینهای مکعب مستطیل شکلی هستند که معمولا قابلیت نصب لنز بصورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است. چشمهای با سیم و بدون سیم: چشمهای بدون سیم فقط برای حفظ زیبایی در محیطهایی که احتمال سیم کشی سیستم دزدگیر وجود ندارد، استفاده میشود زیرا گاهی اوقات ساختمانهایی وجود دارد که ظاهر آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر سیم کشی در آن انجام شود ظاهر آن ممکن است خراب شود و یا گاهی اوقات وجود سیم کشی در محدودهای که میخواهید دزدگیر در آن نصب کنید ممکن است خطرناک باشد در این صورت باید از چشمهای بدون سیم استفاده نمائید، این چشمهای بدون سیم یا همان بی سیم از یک باتری داخلی تغذیه میکنند و قیمت بیشتری نسبت به چشمهای با سیم دارند، در مقابل چشمهای با سیم که توسط چهار رشته سیم کار میکنند و قابلیت این را دارند که توسط سیمها نصب شوند، که از این چهار رشته سیم دو سیم برای تغذیه مثبت و منفی و دو سیم برای فرمان چشم استفاده میشود.

پرشیاسیستم نمایندگی رسمی فروش دوربین مداربسته هایک ویژن در ایران افتخار دارد تا با برگزاری دوره های متعدد نصب دوربین مداربسته کامل از 0 تا 100، کلیه آموزش های لازم برای شروع بکار در صنعت نظارت تصویری را به زبان ساده برای شما فراهم نماید. چرا گارانتی دوربین مداربسته رویان در فرابین گستر متفاوت است؟ شرکت دوربین های مداربسته فرابین گستر رویان، با معرفی برندهای روز دوربین مداربسته ، تصاویری شگفت انگیز و عملکردی کم نظیر را به شما هدیه می دهد. اجرا پروژه های متعدد در شهر های مختلف و فروش و نصب انواع دوربین های مدار بسته توسط شرکت چشمان بیدار آریا، این بستر را آماده کرده است که کسانی که در این حوزه تخصص دارند بتوانند با درآمد مناسب مشغول به کار شوند. شرکت زمرد تصویر نمایندگی دوربین مداربسته در تهران ، نصب دوربینهای مداربسته خود را با کمترین هزینه و بابهترین کیفیت ممکن و با تکیه بر تجربه و دانش فنی چندین ساله و با۲۰ سال سابقه عالی و با ارائه خدمات حرفه ایی نصب دوربینهای مداربسته و تجهیزات حفاظتی و نظارتی و سالها تجربه درخشان در زمینه دوربینهای مداربسته و با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و در سریعترین زمان ممکن ، خدمات حرفه ایی نصب سیستم مداربسته را به همراه گارانتی معتبر خدمت شما عزیزان ارائه خواهد داد .

دوربین مداربسته داهوا سیستم HDCVI رقیب مستقیم AHD و HDCVI توربو اچ دی هایک ویژن به شمار شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران می رود. در ضمن، شرکت فرابین گستر رویان برای اجرای تعهدات خود در زمینه ضمانت و رفع مشکلات احتمالی دوربین های مداربسته در رویان، از کانال زمانبر شرکت وارد کننده نمی گذرد، بلکه خود به طور مستقیم و رأساً به رفع اختلال اقدام می کند. برای دوربین های فضای بیرون از کاور استفاده کنید : استفاده از کاورها باعث می شود تا عمر دوربین های شما که در فضای باز در معرض نور خورشید، باران و گردو غبار هستند بالاتر رود علاوه بر این این کاورها شکیل هستند همچنین استحکام بالایی دارند و مانع از به سرقت رفتن دوربین ها می شوند. واحد خدمات پس از فروش شرکت علم وصنعت با تیمی مجرب اماده ارائه خدمات به شما می باشد. آنچه فرابین گستر را از سایر شرکتهای مشابه متمایز می کند علاوه بر سایر امتیازات آزموده شده ی آن، تطابق قیمت دوربین مداربسته در رویان با لیست قیمت شرکت اصلی وارد کننده آن در تهران است. اگر شما سیستم مدار بسته را انتخاب و خریداری کردید پس از ان باید نصاب ماهری را انتخاب نمائید تا در جهت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته به شما کمک کند توجه داشته باشید که انتخاب نصاب ماهر و با تجربه نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در صنعت دوربین مداربسته اصطلاحی هست به نام قابلیت توسعه که در طراحی یک سیستم دوربین مداربسته جهت نصب برای محیط های بزرگ بسیار مورد توجه قرار می گیرد. مجموعه ایمن صنعت در نصب انواع دوربین های مداربسته در تهران و حومه های شهر تهران فعالیت میکند. برای نصب دوربین مداربسته نیاز به دانش و سال ها تجربه دارید ولی در نصب همه دوربین های مداربسته موردی که حائز اهمیت می باشد یکی نوع دوربین مداربسته است و دیگری محل قرار گیری دوربین دیجیتال و هردوربین دیگری، انتخاب نقاط مناسب دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خط می شود که بر کیفیت فیلم تاثیر می گذارد. همچنین علاوه بر دریافت مشاوره تخصصی و رایگان توسط کارشناسان از طریق تماس و یا چت ، می توانید مقالات مرتبط با دوربین بی سیم را در وبسایت دوربین مارکت مطالعه نموده و با آگاهی و هزینه کمتر دوربین خود را نصب کنید. همانطورکه از ترجمه کلمه به کلمه عبارت CCTV پیداست، انگلیسیزبانان به این نوع سیستم نظارت تصویری “تلویزیون مداربسته” میگویند.

در صورت مشاهده هر گونه مشکلی در عملکرد دزدگیر با شرکت جکوار تماس بگیرید تا تکنسینهای حرفهای در اولین فرصت دزدگیر شما را تعمیر کنند. آیا فرصت کافی برای مشاهده ی آنی تصاویر ندارید و یا نگران از دست دادن تصاویر ضبط شده اید ؟ اگر شما نیز دوست دارید تا از پیشرفته ترین و مدرن ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار استفاده کنید، میتونید دوربین های تحت شبکه یا همان دوربین های باز را در اولویت های خود قرار بدید. به همین دلیل شما همراه گرامی می توانید با خیالی راحت دوربین های مداربسته رویان را در هر مکان بدون سقف و پوششی نیز نصب و استفاده کنید. دزدگیر های ساختمانی از ماژول ها و سنسورهای مختلفی پشتیبانی می کنند که این سنسورها برای مکان ها و شرایط مختلفی طراحی و تولید شده اند. شرکت فرابین گستر با ارائه نوعی از دوربین مداربسته که دارای لنزهای پیشرفته و سنسورهای هوشمند، مدرن و مطابق با آخرین تکنولوژی جهان می باشد تصاویری با رزولیشن بالا، حتی در تاریکترین ساعات شب به شما همراه گرامی تقدیم می کند تا بار دیگر بر رسالتش که تامین آسودگی خاطر شماست، تاکید نماید.

بنابراین توصیه اکید ما به نصاب و همکاران این صنف استفاده از دستگاه های باکیفیت ساخت بالا و طراحی شده به صورت اصولی بوده که علی رغم ایجاد هزینه ای نسبتا بالاتر، آرامش استفاده از یک دستگاه اعلام سرقت یا مصطلح آن دزدگیر باکیفیت (منازل، مغازه و اماکن) را هم برای مشتری به ارمغان می آورد و هم شما نیاز به صرفت زمان چندباره برای اطلاح خطای آن (که معمولا هم باید به نوعی بیخیال آن شد!) نخواهید داشت. نوعی از دزدگیرهای ساختمانی وجود دارند که به درب های شوک دار وصل می شوند، به طوری که همزمان با شناسایی عامل مشکوک، درب های ورودی و خروجی را به جریان برق متصل می کنند تا جلوی فعالیت سارقان را بگیرد. این موارد عبارتند از: داخلی یا خارجی بودن محیط نوع دوربین گردان یا ثابت بودن آن لوله گذاری نوع سیم کشی برای دوربین ارتفاع محل نصب برآورد هزینه تجهیزات مورد استفاده جهت نصب دوربین مدار بسته سقفی یا پایه دار بودن دوربین زمان انجام کار دو نکته مهم: یک: دقت کنید که اگر ساختمان شما برای دید بهتر دوربین مداربسته نیاز به پایه داشته باشد؛ اکثر نصابان وظیفه تهیه پایه دوربین را بر عهده مشتری قرار می دهند و ابعاد و اندازه پایه را به مشتری اعلام می کنند تا تهیه نمایند.

به همین دلیل غیر از اینکه ممکن است تجهیزات را با کیفیت پایین و قیمت بالا بفروشند. اما از همه مهمتر، انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته است که نقش مهمی در نحوه عملکرد سیستم دارد. پس افرادی که زیر نظر دوربین قرار دارند، سعی میکنند رفتاری درست از خود نشان دهند. کیفیت تصویر ارائه شده در شب این نوع دوربین های مداربسته بسیار بهتر از دوربین با دید درشب IR است. انتقال تصاویر دوربین مداربسته در رویان چگونه است؟ برای اطلاع از قیمت دوربین مداربسته در رویان، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا با دریافت پیش فاکتور از همکاران ما و مقایسه آن با دیگران، بسیار سریع و آسان، تصمیمی شگفت انگیز بگیرید. آیا می خواهید تصاویر ضبط شده در دوربین های مداربسته را بارها و بارها ببینید ؟ برای اینکه شما بتوانید یک نصاب دوربین مدار بسته حرفه ای شوید علاوه بر تجربه، لازم است که برخی از علم های آکادمیک و دانشگاهی را نیز آموزش ببینید. برند هایک ویژن دوربین های وریفوکال اغلب با لنز 8/2 -12تولید و به بازار عرضه می نماید که طرفداران زیادی هم دارند.

دوربین عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری میباشد. فرابین گستر با نمایندگی پخش دوربین مداربسته در رویان امکان رفع هرگونه اختلال و مشکل احتمالی ایجاد شده در دوربین مداربسته را در محل و در لحظه برطرف می کند. ترمینال TAMPER: این ترمینال نیز مخصوص چشمی حرکتی یا سنسور حرکتی موشن می باشد و باید در حالت عادی كاملا بسته ( NC) باشد. وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط (DVR یا NVR) جهت ضبط و ذخیرهسازی می باشد. در این مرحله نیاز دارید که با کمک کابل کواکسیال یا کابل شبکه که بسته به نوع دوربین شما متفاوت است دوربین را به پورتهای ورودی دستگاه DVR متصل کنید.

تجهیزات را از مجری بخرید یا مجری و فروشنده متفاوتی را انتخاب کنید؟ زیرا با وجود مخفی بودن بدنه دوربین بازهم لنز آن بدون پوشش است و مقداری حوصله می خواهد تا آن را پیدا کنید معمولا برای نصب دوربین مخفی در خودرو و یا نصب دوربین مخفی کوچک در منزل مکان هایی را انتخاب می کنند که قابل رویت نباشد. در انتخاب برند: در صورتی که کشور تولید کننده دوربین برای شما حائز اهمیت است حتما در مورد برندی که انتخاب می کنید تحقیق کنید. در انتخاب نصاب بسیار دقت کنید چرا که نصب صحیح و اصولی دوربین مدار بسته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و نصب اصولی دوربین مدار بسته باعث می شود تا عملکرد مناسبی داشته باشد. ضمانت در فرابین گستر هیچ قید و شرطی ندارد و در صورت بروز هر گونه اختلال در عملکرد دوربین مداربسته ، مسئولیت رفع و تعویض آن را تمام و کمال می پذیرد.

دوربین های مداربسته تحت شبکه نیز به بازار تجهیزات نظارتی معرفی شده اند. روشهای مختلفی برای افزایش هر چه بیشتر شفافیت مجری در مورد تجهیزات ارائه شده وجود دارد که شما می توانید از آنها کمک بگیرید. افزایش شفافیت در کار بهترین نتیجه را در انتخاب مجری دوربین مداربسته در بر خواهد داشت. اکثر مردم جهت افزایش امنیت محل مورد نظر خود اقدام به نصب دوربین میکنند. است. شرکت چشمان بیدار آریا جهت استخدام و تکمیل کادر فنی خود از تمامی نصاب های دوربین مدار بسته تهران و یا سایر شهر ها، درخواست ارسال رزومه کاری و معرفی خود را دارد. از کجا شروع کنیم! چنانچه هنوز وارد دنیای مداربسته نشده اید و هنوز درحال سبک و سنگین کردن زوایای مختلف این کسب و کار هستید، شروع به جستجو کنید. همچنین زندگی های آپارتمانی رو به گسترش است و نصب دزدگیر برای منزل خو محل کار نیز یکی از نیاز های اساسی شهر نشینان شده است بنابراین شما میتوانید با انتخاب این شغل به یک درآمد پایدار و بسیار قابل توجه برسید.

این عیب در کنار بدنه ی ضعیف آن باعث شده است تا این شرکتت در بازار تجهیزات نظارتی و حفظت تصویری فاصله ی بسیار زیادی را با رقبای خود از جمله هایک ویژن و داهوا داشته باشد. یک نصاب دوربین خوب باید نسبت به علم برق و الکترونیک و همچنین نحوه سیم کشی و اجرای سیم کشی ساختمان ها تسلط کافی را داشته باشد اطلاعاتی در مورد رشته فنی و مهندسی برق الکترونیک داشته باشد، علاوه بر برق الکترونیک باید نسبت به فیلم شبکه کامپیوتری، زیر ساخت های شبکه و همچنین اینترنت تسلط کافی را داشته باشد زیرا جدیدترین تکنولوژِیهای دوربین مدار بسته بر بستر شبکه های کامپیوتری بوده و شما لازم است که برای اینکه یک نصاب بسیار موفق باشید نسبت به این قضیه، اطلاعات کاملی داشته باشید. در کل سیستم های دوربین مداربسته تحت شبکه دارای کیفیت بالاتر، قابلیت توسعه بیشتر، امکانت حرفه ای تر و البته قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دوربین های مداربسته هستند. ولی به طور کلی همه دزدگیرهای اماکن دارای یک ساختار و عملکرد مشترک هستند.

این احتمال وجود دارد که محصولی ارزان قیمت تر و مناسب کاربری شما در لیست وجود داشته باشد و بتوانید آن را انتخاب کنید. این شغل یکی از شغل های بسیار پردرآمد در سال ۱۴۰۰ بوده است و خیلی از شرکت ها و سازمان ها ویا اشخاصی که به صورت دور کاری کار میکنند، توانسته اند درآمد های خوبی داشته باشند. این نکته را نیز باید دانست که DVR ها می تواند به لحاظ کیفیتی با هم بسیار متفاوت باشند. فرابین گستر رویان خاطرتان را از این لحاظ هم آسوده کرده است… دزدگیر های اماکن موجود در بازار از لحاظ ظاهر در انواع مختلفی ارائه شده اند. اکثر نصابان و مجری های سیستم های دوربین مدار بسته در کنار خدمات نصب تجهیزات سیستم های دوربین مداربسته را نیز به مشتریان می فروشند در نظر داشته باشید که نصب دوربین های مداربسته هزینه ی زیادی ندارد و نصابان این دوربین ها سعی می کنند با فروش تجهیزات و هم چنین هزینههای جانبی بتوانند جبران هزینه کنند البته در نظر داشته باشید که شما می توانید تجهیزات جانبی دوربین های مداربسته را به صورت جداگانه نیز از فروشگاه های مختلف تهیه نمایید در این صورت برخی از نصابان ماهر قبول نمی کنند که تنها برای نصب دوربین های مداربسته مراجعه کنند چرا که همانطور که ذکر شد هزینه نصب دوربین مداربسته بسیار کم میباشد و این مصابا فروش تجهیزات جبران هزینه میکند و بهتر است که شما تجهیزات را از نصابان خریداری نمایید البته در نظر داشته باشید که شما باید قیمت این تجهیزات را بررسی کنید تا به قیمت خیلی بالایی به شما ارائه ندهند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج