دستگاه ایکس ری X Ray چمدانی، فرودگاهی + قیمت | zoomfing

در این نوع تصویر برداری توسط دستگاه ایکس ری x ray ژنراتورها بر خلاف حالت تصویر برداری افقی در بالای دستگاه و جسم قرار میگیرند و تصویر برداری را از بالا به پایین انجام میدهند. معمولا این نوع تصویر برداری برای اجسام و کالاهای بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد. در این دستگاه از فناوری تصویربرداری اشعه ایکس استفاده شده است که باعث ایجاد تصاویر واضحی از بار و چمدان‌های بزرگ از دو نما به منظور کشف اقلام ممنوعه مانند اسلحه، مواد منفجره، مواد مخدر و … جاسازی شده در بار و چمدان‌های بزرگ می‌گردد. دستگاه ایکس ری برای کنترل عبور و مرور افراد و لوازم جانبی آنها در مراکزی که نیاز به کنترل افراد وجود دارد مانند سالن های همایش و کنفرانس، فرودگاه ها، ادارات دولتی و امنیتی، مغازه ها و فروشگاه های بزرگ استفاده می شود. موارد مصرف دستگاه های ایکس ری چمدانی بیشتر در فرودگاه ها ، ایستگاه های راه آهن ، اماکن مهم دولتی ، سازمان های مالی و پولی ، گمرکات ، معادن فلزات گرانبها ، اماکن مهم زیارتی ، هتل ها ، شرکت های قطعه سازی ، سازمان های نظامی و انتظامی و …

  • مشخصات گیت ایکس ری یا دستگاه اسکن فرودگاه شامل سه بخش ویژگی‌های کلیدی ، استاندارد و اختیاری است.
  • این دستگاه دارای نرم‌افزار پردازش تصویر قدرتمند برای ارزیابی تصاویر پیچیده مرکب از چند جزء و آشکارسازی اجسام پنهان شده است و می‌تواند به اپراتور در تشخیص اشیاء مشکوک کمک شایانی نماید.
  • Rapiscan 532 دو انرژی برای محموله های بزرگ پالت شده با وزن حداکثر 3000 کیلوگرم (6600 پوند) طراحی شده است.
9- درصد میزان امنیت مورد نظر این عامل به شدت وابسته به نوع و محل کاربرد دستگاه است. اگر شما می‌خواهید سازمان از امنیت بالایی برخوردار باشد باید دستگاهی انتخاب کنید که دقت بالایی داشته باشد. سنسورها یا حسگرهای آشکار ساز از تعدای دیود L شکل تشکیل شده‌اند که سطح بالا و پائین انرژی عبوری از کالا را اندازه گیری می‌کنند. معمولاً از لامپ‌های x ray با توان 140، 160 و 180 کیلووات برای تابش اشعه استفاده می‌شود. بر روی دستگاه‌های بزرگتر از لامپ‌های با قدرت بالاتر (تا 320 کیلو وات) نیز استفاده می‌شود. ژنراتورها معمولاً اشعه تابشی را به سمت بالا و با زاویه 90 درجه می‌تابانند.

دستگاه ایکس ری خودرویی X-Ray

دستگاه ایکس ری دارای سطحی می باشد که میتواند وسایل را روی آن قرار داد و از آن عبور داد، دستگاه ایکس ری با استفاده از تکنولوژی ایکس تصویربرداری کرده و تمامی اجسام را که از زیرش عبور می کنند مورد بررسی قرار می دهد. البته حمل قرص در کل ممنوع نیست و مسافران نیاز به اطلاع رسانی ندارد.قرص های مایع ولی نیاز به بررسی توسط مأمور پرواز دارند. بنابراین در صورتی که نیاز به حمل داروهای مایع در زمان پرواز دارید حتماً مأمور فرودگاه را مطلع کنید. گروه پادیس به عنوان تامین کننده انواع دستگاه ایکس ری، یکی از مطرح ترین برندهای این حوزه می‌باشد. این گروه با تکیه بر تخصص و مهارت اعضای تیم خود موفق به اجرای پروژه‌های امنیتی بسیاری گردیده است. طراحی و اجرای اختصاصی با توجه به نیاز هر کسب و کار از جمله خدمات پادیس می‌باشد.

شناسایی تصاویر در این دستگاه بر اساس چگالی مختلف مواد در داخل کانتینر و خودروها صورت می‌گیرد. دستگاه ایکس ری خودرو نفوذپذیری قابل قبولی داشته و تصاویر گرفته شده همگی دارای وضوح خوبی می‌باشند. مدل BVE-6000P از سری محصولات ایکس ری خودرو می‌باشد که گروه پادیس عرضه نموده است. با خرید دستگاه حضور و غیاب با خیالت راحت از نرم افزار نسخه پایه ویسمن و یک سال پشتیبانی آن بصورت رایگان استفاده کنید و نگرانی پیدا کردن نرم افزار را نداشته باشید. این دستگاه برای اسکن وسایل نقلیه به وسیله اشعه ایکس طراحی شده و قابلیت بررسی خودروها تا ارتفاع 2.7 متر و طول 2.6 متر را دارد.

به همین دلیل از این دستگاه‌ها با هدف اسکن وسایل نقلیه در حال عبور و بار آن‌ها استفاده می‌شود. دستگاه ایکس ری کامیونی توانایی اسکن وسایل در حال حرکت با سرعت تا 40 کیلومتر را دارد. این سامانه با ساختاری قدرتمند با استفاده از دو مولد ایکس برای نمایش تصاویر از دو زاویه مختلف برای بررسی دقیق تر محموله‌ها، ابعاد بهینه و وزن مناسب نسبت به ابعاد دستگاه ساخته و تولید شده است.

مقالاتی برای انتخاب بهترین بازرسی ایکس ری

دستگاه ایکس ری X Ray چمدانی، فرودگاهی + قیمت | zoomfing

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج