دلار در پی فدرال رزرو هاوکیش افزایش یافت

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

آیا به دنبال معاملات خودکار هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

چشم انداز امروز AUD/USD با افزایش ارزش دلار در پی نشست FOMC، نزولی است. فدرال رزرو یک شبه نرخ بهره را نیم درصد افزایش داد و مقامات آن پیش بینی کردند که افزایش بیشتری داشته باشند و نرخ ها را برای مدت طولانی تر از پیش بینی اولیه بالا نگه دارند.

سرمایه گذاران مشتاق اطلاعات خرده فروشی از ایالات متحده خواهند بود که وضعیت اقتصاد و مخارج مصرف کننده را روشن می کند. همچنین گزارش اولیه ادعاهای بیکاری از ایالات متحده ارائه خواهد شد که بینشی از بازار کار ارائه می دهد.

چشم انداز فنی AUD/USD: قیمت ها برای تست مجدد سطح پشتیبانی 0.6800

چشم انداز AUD/USD

شاخص دلار آمریکا به 103.89 افزایش یافت که 0.22 درصد در برابر سبدی از رقبای اصلی خود افزایش یافت. با این حال، همچنان نزدیک به پایین ترین سطح شش ماهه خود در جلسه قبل بود که نشان دهنده تردید بازار در مورد اینکه آیا فدرال رزرو واقعاً نرخ های بهره را تا این حد بالا خواهد برد، بود.

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/aud-usd-outlook-dollar-climbs-in-the-wake-of-hawkish-fed/

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، اظهار داشت که پیش‌بینی می‌شود نرخ‌ها به بیش از 5 درصد افزایش یابد که نشان‌دهنده عزم کمیته بازار آزاد فدرال برای مهار تورم با وجود احتمال رکود است.

با نگاهی به نمودار بالا، می بینیم که قیمت پس از مواجهه با مقاومت 0.6875 عقب می نشیند و شکست می خورد. اگرچه خرس ها مسئولیت حرکت فعلی را بر عهده دارند، این روند همچنان صعودی است. این به این دلیل است که قیمت همچنان بالای 30-SMA است و RSI کمی بالاتر از 50 معامله می شود.

-اگر به معاملات روز فارکس علاقه دارید، راهنمای ما برای شروع را بخوانید.