سایت خرید کتاب کنکور و کمک درسی در مشهد کتاب مشهد | ketabko

خیلی سبزتقسیم بندی تست‌ها در چهار بخش است که عبارتند از بخش سوال‌های چهارگزینه‌ای، آزمونک، سوالات سری Z، آزمون‌های جامع. یکی از دلایل این طبقه بندی کمک به دانش آموزان در راستای انتخاب بخش مناسب جهت تمرین حل تست می‌باشد، برای مثال تست‌های سری Z مناسب دانش آموزانی است که میل به حل سوالات چالش برانگیز و دشوار دارند. طبقه بندی موضوعات به خوبی انجام شده و درسنامه در حد کتاب درسی و با توجه و آزمون‌های سراسری بیان شده است ولی این کتاب تمرکزی بر روی اثبات مسائل ندارد بنابراین کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز برای یادگیری روان و قابل فهم مطالب درسی مناسب است.

  • بانک کتاب مارکا فرصت خرید بهترین کتاب‌های کمک درسی دوازدهم تجربی که دانش آموزان برای تقویت مهارت‌های آموزشی خود به آن‌ها نیاز دارند را مهیا کرده‌است.
  • بانک کتاب مارکا به عنوان یکی از بزرگترین مراجع خرید کتاب‌های درسی و کمک درسی، امکان سفارش بهترین کتاب کمک درسی دوازدهم تجربی از معتبرترین ناشران کتاب‌های کمک درسی را برای شما فراهم کرده است.
  • بدیهی است که کتاب‌های درسی به تنهایی توانایی آماده سازی دانش آموزان را هم برای آزمون سراسری و هم امتحانات پایان ترم در این سال منتهی به کنکور ندارند.
  • اگر در درس هندسه سطح متوسط و معمولی دارید به شما کتاب های هندسه میکرو گاج و خیلی سبز را پیشنهاد می کنیم.
کتاب‌های درسی دوازدهم تجربی و مطالب ارائه شده در آن‌ها سهم زیادی هم در بودجه بندی سؤالات کنکور سراسری تجربی دارند. با استفاده از کتاب کمک درسی دوازدهم تجربی این فرصت برای دانش آموزان فراهم می‌شود تا مطالب را به طور کاملاً مفهومی و عمیق بیاموزند و خود را برای کنکور سراسری آماده کنند. درس شیمی و زیست از دیگر دروس مهم در کنکور است که انتشارات خیلی سبز با انتشار کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم و کتاب کمک درسی زیست دوازدهم توانسته نظر بسیاری از دانش آموزان را به خود جلب نماید.

کتاب‌های پرفروش کمک درسی

اگر برای حل تست های چالشی هندسه آمادگی دارید و می خواهید در درس هندسه حریف بطلبید، پیشنهاد کتاب بیست به شما کتاب هندسه نشرالگو است. این کتاب درسنامه قوی ندارد ولی بانک تست بسیار خوبی است و از بهترین منابع کنکور ریاضی 1401 و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در درس هندسه است. اگر در درس فیزیک در سطح متوسط هستید، پیشنهادما به شما کتاب فیزیک خیلی سبز و میکروگاج است. این کتاب ها که بهترین منبع فیزیک کنکور برای این سطح هستند، به علت تست های متنوعی که دارند، نیاز طیف وسیعی از دانش آموزان را برآورده می کنند. خوشحالیم که یک بار دیگر توانستیم بزرگترین نظرسنجی کتاب های پایه های دهم، یازدهم، دوازدهم و کنکور را با همکاری سایت آلاء برگزار کنیم.

روان شناسی جامع ۱۴۰۲ مشاوران

توجه داشته باشید که تمام کتاب‌های موجود در سایت شامل 50 درصد تخفیف نمی شوند. اما کتاب هایی که در جشنواره تخفیف قرار دارند تا سقف 50 درصد شامل تخفیف می‌باشند. سپس سوالات تالیفی و استاندارد سازمان سنجش را به صورت دقیق و سطح کتاب کمک درسی دوازدهم بندی آورده است. تست‌های این کتاب به چهار دسته آسان، متوسط، ضعیف و خیلی سخت تقسیم می‌شوند.

سایت خرید کتاب کنکور و کمک درسی در مشهد کتاب مشهد | ketabko

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج