قیمت طلا پشتیبان 2010 دلار است، در انتظار داده های NFP ایالات متحده

علاوه بر این، انتظار می‌رود تغییر اشتغال کانادا در ماه مارس 10.2 هزار باشد، در فوریه کمتر از 21.8 هزار باشد، در حالی که انتظار می‌رود نرخ بیکاری از 5.0 درصد به 5.1 درصد افزایش یابد.

قیمت طلا در روز پنجشنبه به سرعت کاهش یافت. با این حال، سوگیری به طور کلی بالاتر از سطح 2000 دلار صعودی باقی می ماند.

بازگشت و تثبیت در زیر خط میانه بالایی (uml) نشان دهنده یک حرکت نزولی بزرگتر است. با این حال، اصلاح گسترده‌تر باید فقط با تفکیک معتبر زیر 2010 فعال شود. خط میانه (ml) به عنوان یک هدف نزولی است.

فردا، NFP می تواند در 236K در مقابل 311K در ماه فوریه گزارش شود. میانگین درآمد ساعتی ممکن است رشد 0.3٪ را گزارش کند، در حالی که نرخ بیکاری می تواند در 3.6٪ ثابت بماند.

تحلیل فنی قیمت طلا: تعصب صعودی دست نخورده

قیمت طلا
نمودار ساعتی قیمت طلا

  • XAU/USD علیرغم آخرین افت همچنان صعودی است.
  • فقط یک پایین پایین جدید اصلاح بزرگتر را فعال می کند.
  • داده های ایالات متحده و کانادا می تواند نرخ امروز را افزایش دهد.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد حساب های مدیریت شده فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

شکست کاذب زیر 2010 یک حرکت صعودی را اعلام کرد. 2021 دلار و 2024 دلار به عنوان سطوح مقاومت فوری در نظر گرفته می شوند. باید دید در برابر این موانع چه واکنشی نشان می دهد. شکست کاذب از میان موانع بالا ممکن است منجر به فروش جدید شود.

این فلز در زمان نگارش این مقاله با قیمت 2016 دلار معامله می شود که بالاتر از حداقل روزانه 2008 دلار است. XAU/USD در کوتاه مدت اندکی کاهش یافت زیرا دلار در کوتاه مدت افزایش یافت.

امروز، عوامل بنیادی باید بازارها را حرکت دهند. پیش بینی می شود مطالبات بیکاری در هفته قبل 200 هزار نفر باشد که بالاتر از 198 هزار در دوره گزارش قبلی است.

Olimpiu Tuns فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی است و یک تحلیلگر / معامله گر / مربی با تجربه بازار با 10 سال تجربه در بازارهای مالی است که در فارکس، کالاها، شاخص ها، ارزهای دیجیتال و سهام تخصص دارد. او به‌عنوان تحلیلگر بازار برای سه شرکت کارگزاری بزرگ، به‌عنوان معامله‌گر پروپوزال، و به‌عنوان مشارکت‌کننده/خلق محتوا برای پورتال‌های خبری و پلت‌فرم‌های آموزشی کار کرد.

مشاهده همه پست های Olimpiu Tuns


منبع: https://www.forexcrunch.com/gold-price-finds-support-at-2010-awaiting-us-nfp-data/

طلا دیروز تا 2032 صعود کرد و بالاترین قیمت را ثبت کرد. فلز زرد با وجود اینکه تغییر اشتغال غیرکشاورزی ADP ایالات متحده و PMI خدمات ISM بدتر از حد انتظار بود، به سمت نزول رفت. علاوه بر این، Final Services PMI و Trade Balance نیز داده های ضعیفی را گزارش کردند.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر

Olimpiu Tuns

از نظر فنی، XAU/USD مقاومتی را در خط هشدار چنگال صعودی (wl1) پیدا کرد که نشان‌دهنده این بود که پا بالاتر می‌تواند تمام شده باشد. اندکی عقب نشینی کرده است اما در R2 هفتگی (2010) پشتیبانی می شود.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران رمزنگاری هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج