قیمت EUR/USD تا 1.0900 رد شد، همه چشم‌ها در دقیقه FOMC

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران تجارت هوش مصنوعی هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

Olimpiu Tuns فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی است و یک تحلیلگر / معامله گر / مربی با تجربه بازار با 10 سال تجربه در بازارهای مالی است که در فارکس، کالاها، شاخص ها، ارزهای دیجیتال و سهام تخصص دارد. او به‌عنوان تحلیلگر بازار برای سه شرکت کارگزاری بزرگ، به‌عنوان معامله‌گر پروپوزال، و به‌عنوان مشارکت‌کننده/خلق محتوا برای پورتال‌های خبری و پلت‌فرم‌های آموزشی کار کرد.

مشاهده همه پست های Olimpiu Tuns


منبع: https://www.forexcrunch.com/eur-usd-price-rejected-by-1-0900-all-eyes-on-fomc-minutes/

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر

Olimpiu Tuns

با این حال، مهم ترین رویداد توسط صورتجلسه FOMC ارائه می شود. علاوه بر این، ADP Non-Farm Employment Change، ادعاهای بیکاری، PMI خدمات ISM و فرصت های شغلی JOLTS فردا هستند. داده های مثبت ایالات متحده باید به دلار کمک کند تا قدردانی خود را افزایش دهد.

تحلیل فنی قیمت EUR/USD: حرکت جانبی

قیمت یورو/دلار آمریکا
نمودار قیمت ساعتی EUR/USD

قیمت EUR/USD در کوتاه مدت متغیر است. این جفت در 1.0880 در حال نوسان است و به نظر می رسد که تصمیم نگرفته باشد. بنابراین، قبل از اقدام مجدد، باید منتظر فرصت های تجاری جدید باشیم.

اساسا، ایالات متحده و منطقه یورو در طول هفته داده های متفاوتی را گزارش کردند. جفت ارز در کوتاه مدت کمی تغییر کرد زیرا بانک های ایالات متحده روز گذشته به مناسبت روز استقلال تعطیل شدند.

نقطه محوری هفتگی 1.0910 به عنوان مقاومت ایستا ایستاده است. برداشتن این مانع صعودی ممکن است رشد بیشتر را فعال کند. از سوی دیگر، پایین ترین سطح جدید ممکن است منجر به فروش بالقوه به سمت S1 هفتگی (1.0840) و پایین آمدن به خط میانه پایین (LML) شود.

بعداً، ایالات متحده شاخص سفارشات کارخانه را منتشر می کند که می تواند رشد 0.7٪ را ثبت کند. در همین حال، Wards Total Vehicle Sales می تواند از 15.1 میلیون به 15.3 میلیون برسد. در عین حال، انتظار می‌رود خوش‌بینی اقتصادی IBD/TIPP 45.3 در مقابل 41.7 امتیاز در دوره گزارش قبلی گزارش شود.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

امروز، شاخص PPI منطقه یورو کاهش 1.9 درصدی را در مقابل 1.7 درصد کاهش برآورد شده گزارش کرد. PMI خدمات نهایی با 52.0 امتیاز رسید، در حالی که PMI خدمات نهایی آلمان در 54.1 امتیاز ثابت ماند.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

جفت EUR/USD پس از سقوط به زیر خط روند صعودی به سمتی حرکت می کند. قیمت خط روند صعودی شکسته را دوباره آزمایش کرد. با این حال، نتوانسته است پایین ترین سطح جدید را ایجاد کند. از این رو، می تواند حرکت جانبی خود را گسترش دهد. همچنان خط میانه (ml) چنگال نزولی را به چالش می کشد.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج