Bootcamp اعتماد به نفس و نظم و انضباط من را در تجارت افزایش داد

  • چه مدت است که معامله می کنید؟
    من معاملات FX خود را در ژانویه 2020 آغاز کردم. با این حال، من شخصاً به عنوان یک سرمایه گذار ارزشی در بازارهای دیگر سرمایه گذاری می کنم و به سرمایه گذاری علاقه مند هستم. بنابراین، برای تجارت در FX و بازار خارج از کشور، فرض کنید که الان دقیقاً 2 سال از شروع تجارت من می گذرد.

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

مصاحبه با معامله گران

  • منابع آنلاینی را که در توسعه تجارت شما مهم بودند به اشتراک بگذارید. نام ها و پیوندها قابل تقدیر است.
    CMT: تکنسین بازار خبره برنامهمی توانید جزئیات برنامه و سایر وبینارهای جالب را پیدا کنید. برخی از مجلات فنی در دسترس هستند بنابراین
    یوتیوب: وبینار آنلاین ICMARKETSگوینده از این است صفحه FB. من از او چیزهای زیادی یاد گرفتم و 100 درصد موفقیتم را به اعتبار او می دهم. آخرش، شما می توانید به FB من سر بزنید و درود داشته باشید

  • قدرت ذهنی/روانی شما چیست و چگونه آن را توسعه دادید؟
    تجارت اعتیاد را متوقف کنید، آرامش خود را حفظ کنید، ضرر را بپذیرید و ادامه دهید. من فکر می کنم کلید رشد روانشناسی این است که از اشتباه خود درس بگیرید. درک کنید که علت اصلی چیست و چرا اتفاق می افتد. سپس خود را تقویت کنید تا از انجام اشتباه مشابه جلوگیری کنید. سخت است، اما برای غلبه بر آن واقعاً به زمان نیاز دارید. اگر فقط کار اشتباهی انجام دادید، خود را ببخشید و باور داشته باشید که فردا نسخه بسیار بهتری خواهید بود.

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/discipline-in-trading/

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

  • استراتژی شما برای گذراندن موفقیت آمیز سطح اول The5ers چه بود؟
    در این دور، من فقط طلا و تقریباً 15 معامله را برای 3 چالش معامله می کنم. ابتدا به ریسک فکر کنید، اما نه به سود. به خاطر داشته باشید که همیشه فرصت تجارت وجود خواهد داشت. اگر آن را از دست دادم، فقط منتظر راه اندازی بعدی هستم. گاهی اوقات من خیلی مشتاق هستم که RRR را به حداکثر برسانم، اما همیشه کار نمی کند. من دریافتم که تجارت با RRR کمتر و عمدتاً تمرکز بر مدیریت ریسک (استفاده از ATR همانطور که قبلاً توضیح داده شد) یک استراتژی مناسب برای عبور از چالش Bootcamp است.

16 فوریه 2023 | ساعت 3:51 بعد از ظهر
مصاحبه با معامله گران

Bootcamp اعتماد به نفس و نظم و انضباط من را در تجارت افزایش داد

“من دریافتم که تجارت با RRR کمتر و عمدتاً تمرکز بر مدیریت ریسک یک استراتژی مناسب برای عبور از چالش Bootcamp است.” این نصیحت واریا است.

هدف بعدی او رسیدن به سود 5 درصدی برای افزایش حسابش است.

همیشه قبل از اینکه به سود فکر کنید ابتدا به مدیریت ریسک فکر کنید.

استفاده از میانگین روزانه محدوده واقعی برای مدیریت ریسک، کلید برنامه معاملاتی من است. هر معامله ای باید به دقت محاسبه شود تا اطمینان حاصل شود که خطر زیادی برای نقض تعادل خود نداریم. این یک کمک کلیدی به موفقیت در بالای تجزیه و تحلیل دیگر است.

16 فوریه 2023 | 3:51 بعد از ظهر | مصاحبه با معامله گران

برای درس‌های الهام‌بخش و مصاحبه‌های بیشتر از ما اینجا را کلیک کنید معامله گران حرفه ای با بودجه.

حساب سرمایه‌گذاری شده در Bootcamp Variya The5%ers - ذهنیت مدیریت ریسک

حساب سرمایه‌گذاری شده در Bootcamp Variya The5%ers - ذهنیت مدیریت ریسک

آرم 5ers