قطعنامه تجارت فارکس 2019 خود را بسازید و به آن پایبند باشید » تجارت در بازار را بیاموزید

امیدواریم، ایده‌ها و بینش گنجانده شده در درس امروز، شروعی را که برای مقابله با سال 2019 با یک ذهن روشن و طرز فکر معاملاتی مناسب نیاز دارید، به شما بدهد. به یاد داشته باشید، اهداف بزرگی مانند «تبدیل شدن به یک معامله گر موفق یا سودآور» یک شبه یا یکباره به دست نمی آیند. در عوض، آنها نقطه اوج بسیاری از اهداف کوچکتر هستند که شما با پشتکار برای تکمیل آنها تلاش کرده اید. هر هدف والا باید به قطعات کوچکتر و «مصرف‌پذیر» تقسیم شود که هر روز واقعی‌تر و قابل اندازه‌گیری‌تر باشند. امیدوارم درس‌هایی که امسال در این وبلاگ برای شما آورده‌ام و در دوره‌های تجارت حرفه‌ای من توضیح بیشتری داده شده است، به شما این توانایی را بدهد که بر هر جنبه‌ای از تجارت که برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر سودمند نیاز دارید، تسلط داشته باشید.

وقتی صحبت از تصمیمات سال نو می شود، اکثر مردم تا پایان ژانویه از واگن افتاده اند. هر صاحب باشگاه تناسب اندام به شما خواهد گفت که عضویت در هفته اول سال بسیار افزایش می یابد، اما اکثر افراد در عرض یک یا دو ماه دیگر به طور منظم از آن استفاده نمی کنند. این یک واقعیت غم انگیز اما واقعی در طبیعت انسان است که اکثر مردم به سادگی فاقد “ابزار” ذهنی برای برنامه ریزی و پایبندی به آن هستند.

می‌خواهم در سال 2019 با سال 2018 متفاوت باشید. مهم نیست به چه اهدافی فکر می‌کنید در سال 2018 نتوانستید به آن دست یابید، می‌خواهم آن را فراموش کنید زیرا گذشته است. گذشته به قول خودشان گذشته است. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به آینده نگاه کنیم و سعی کنیم رفتار خود را اصلاح کنیم تا در سال جدید به برنامه‌های خود پایبند باشیم و خود را بهبود ببخشیم.

آیا می خواهید پول در بیاورید یا توسط بازار “سلاخ” شوید؟ به نظر می رسد یک پاسخ واضح است، درست است؟ خب، بیشتر تجار طوری رفتار می کنند که انگار می خواهند توسط بازار سلاخی شوند. در اینجا نحوه جلوگیری از آن در سال 2019 آمده است:

  • بدیهی به نظر می رسد، اما بیایید صادق باشیم، احتمالاً این کار را نمی کنید زیرا اکثر معامله گران این کار را نمی کنند. ریسک خود را در هر معامله کنترل کنید. در هر معامله چقدر دلار در معرض خطر هستید؟ آیا این مقدار چیزی است که بتوانید شبها راحت با آن بخوابید بدون اینکه هوس بدی داشته باشید تا ساعت 3 صبح لپ تاپ خود را روشن کنید و بررسی کنید که بازارها چه می کنند؟ زیرا اگر در این مورد مقصر باشید، خیلی بیشتر از خواب ضرر خواهید کرد، پول معاملاتی خود را از دست خواهید داد و اگر نتوانید خود را کنترل کنید، احتمالاً چیزهای بیشتری را از دست خواهید داد.
  • اگر بیش از حد معامله می‌کنید، حریص هم هستید، فقط کمی متفاوت با آن رفتار می‌کنید. معامله گران تمایل دارند فکر کنند که اگر زیاد ریسک نمی کنند، حریص نیستند، اما حتی اگر ریسک خود را به خوبی کنترل می کنید، اگر زیاد معامله می کنید، باز هم حریص هستید. شما می خواهید در سال 2019 یک رویکرد معاملاتی با فرکانس پایین را اتخاذ کنید. این روش، همراه با مدیریت ریسک، برای از بین بردن اثرات مخرب حرص و طمع بر حساب تجاری شما کار خواهد کرد.

پس دادن سود

به عنوان معامله‌گران، همه ما نقاط ضعفی داریم که می‌خواهیم آن‌ها را تقویت کنیم و سال جدید شروعی تازه برای ما فراهم می‌کند. . من از شما می‌خواهم که این درس را بسیار جدی بگیرید و در واقع تمرین‌های درون آن را انجام دهید، زیرا انجام این کار (یا نه) در واقع می‌تواند حساب معاملاتی شما را برای سال 2019 خراب یا خراب کند.

چند بار آنجا نشسته‌اید و فقط به سیگنال پین باری خیره شده‌اید که چندین نقطه تلاقی در پشت آن وجود دارد، اما به‌جای اینکه معامله را انجام دهید، بیست دلیل را پیدا کرده‌اید که چرا معامله «ممکن است به نتیجه نرسد»؟ بسیاری از معامله گران این کار را انجام می دهند زیرا می ترسند پول خود را از دست بدهند. بله، شما می توانید در معاملات ضرر کنید، اما از قبل باید بدانید که ورود به بازار و تنها راه برای به حداقل رساندن تأثیرات احساسی آن، کاهش ریسک در هر معامله به سطحی است که می توانید از نظر احساسی مدیریت کنید. در اینجا چند قدم عملی وجود دارد که می توانید برای کاهش و امیدواریم از بین بردن ترس ناشی از خراب کردن عملکرد معاملاتی خود در سال آینده انجام دهید:

  • بیش از حد به یک تجارت فکر نکنید. اگر سیگنال عمل قیمت واضح و باکیفیت را مشاهده کردید که با معیارهای طرح معاملاتی شما مطابقت دارد، معامله را تنظیم کنید و راه بروید. آنجا ننشینید و در گوگل جستجو کنید تا دلایلی را بیابید که چرا تجارت ممکن است کارساز نباشد! من برای شما خبری دارم، هر معامله ای می تواند بازنده باشد! اما کاری که ما در اینجا انجام می‌دهیم، معامله با لبه‌های ما است و شما باید سود خود را معامله کنید تا در بلندمدت شانس کسب درآمد داشته باشید. اگر خودتان را از هر تجارتی خارج از کار فکر کنید و مانند آهو در چراغ های جلو رفتار کنید، پول در نمی آورید.
  • بیش از آن که با ضرر در هر معامله راحت هستید، ریسک نکنید. این کار باعث می شود تا میزان ترسی که در طول فرآیند تجارت و تجزیه و تحلیل تجارت احساس می کنید، تا حد زیادی کاهش یابد. اگر می‌دانید که ریسک هر معامله شما به مقدار دلاری محدود می‌شود که می‌توانید با آن راحت بخوابید، پس خوب هستید.

عدم واقع بینانه بودن در مورد ماهیت تجارت

آیا حساب معاملاتی شما دائماً بالا می رود و سپس به همان جایی که شروع شده است برمی گردد؟ شما دوست دارید که به طور مداوم بالاتر حرکت کند و تنها با افت های نزولی خفیف در بین آن ها حرکت کند، درست است؟ خوب، پس باید از پس دادن همه سود خود دست بردارید. دلایل زیادی وجود دارد که معامله گران سود خود را پس می دهند، اما در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا در سال 2019 بر این مشکل غلبه کنید:

  • پس از یک معامله برنده باید خود را از رایانه و نمودارها حذف کنید. فوراً به دنبال معامله دیگری ننشینید، به احتمال زیاد تجارت دیگری وجود ندارد، اما اگر آنجا بنشینید و به دنبال معامله باشید، احتمال آن وجود دارد که یکی را آشکار کنید. معامله گران مستقیماً پس از خروج از یک معامله برنده، در معرض بالاترین خطر معامله بیش از حد هستند. آنها احساس خوبی دارند، احساس خوبی دارند، و در حالی که همه چیز خوب است، شما باید از آن انرژی مثبت برای چیز دیگری، خارج از تجارت استفاده کنید، وگرنه در نهایت آن سودهایی را که صبورانه منتظر به دست آوردن آن هستید، پس خواهید داد.
  • اگر از سود خود چشم پوشی می کنید زیرا به سادگی آنها را تضمین نمی کنید، باید برنامه ای برای تضمین آن سود تهیه کنید. مدتی پیش مقاله‌ای در مورد یک استراتژی خروج ساده از تجارت نوشتم که می‌توانید از آن برای کمک به شما در تضمین سود واقعی استفاده کنید، نه اینکه اجازه دهید آنها از بین بروند.

نداشتن استراتژی یا رویکرد معاملاتی مناسب

البته، اگر استراتژی معاملاتی مناسبی نداشته باشید (بسیاری از معامله گران ندارند) به سرعت به جایی نخواهید رسید. تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از معامله گران به سادگی در بازار “از باسن تیراندازی می کنند”، به عبارت دیگر، آنها به طور تصادفی بدون رویکرد یا روش معاملاتی مستحکم واقعی وارد می شوند.

اگر عملکرد معاملاتی شما در سال 2018 آنطور که می خواستید نشد، تنها یک کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. از آن درس بگیرید و ادامه دهید. هیچ معنایی در مورد «آنچه ممکن است وجود داشته باشد» وجود ندارد و اشتباهات گذشته را بارها و بارها تکرار می کنیم. فقط از اشتباهات خود درس بگیرید و به عنوان یک معامله گر رشد کنید، از آنها به عنوان ابزاری برای بهبود خود استفاده کنید، اما اجازه ندهید آنها شما را پایین بیاورند.

لطفا نظر خود را در مورد این درس در زیر بنویسید…

آرزوی من این است که برای تک تک شما سال نو مبارک و پر سودی داشته باشید. از اینکه من را دنبال کردید و درس هایم را خواندید متشکرم، امیدوارم آنها به شما کمک کرده باشند و مشتاقانه منتظر کمک بیشتر شما در سال 2019 هستم. – نیل فولر

حدس بزن چی شده؟ شما برخی از معاملات را از دست خواهید داد. با آن مقابله کنید. اما با جدیت تمام، یادگیری درست باخت پیش نیاز کسب درآمد به عنوان یک معامله گر است. اگر نتوانید ریسک خود را مدیریت کنید و انگیزه های خود را برای تجارت بیش از حد کنترل کنید، در نهایت پول زیادی از دست خواهید داد و حساب خود را منفجر خواهید کرد. در اینجا چند گام عملی آورده شده است که می توانید در سال جاری انجام دهید تا با ماهیت بازار و آنچه در واقع ممکن است آشنا شوید…

  • به یاد داشته باشید: توزیع تصادفی برد و باخت برای هر لبه معاملاتی وجود دارد. مهم نیست که با استراتژی‌های اکشن قیمت من معامله می‌کنید یا روش دیگری، همیشه بردها و باخت‌ها را به‌طور تصادفی توزیع خواهید کرد. این به این معنی است که شما ممکن است در طول یک سال 60 درصد نرخ برد داشته باشید، اما نمی دانید کدام معامله برنده خواهد شد و کدام بازنده. بنابراین، با نرخ برد 60٪، می توانید 4 معامله متوالی از 10 معامله را از دست بدهید و در طول 100 معامله می توانید بیش از 4 معامله متوالی را از دست بدهید و همچنان در نرخ برد 60٪ باشید. بنابراین، باید از خود بپرسید: “آیا من آنقدر مرد هستم که بتوانم یک سری شکست را تحمل کنم؟” این به مدیریت صحیح بانکرول شما و عدم انجام معاملات بیش از حد بستگی دارد!
  • دیگر انتظار ثروتمند شدن سریع را نداشته باشید. “سریع پولدار شوید” از نظر یک معامله گر متوسط ​​فارکس چگونه است؟ به نظر می رسد: فقط به دلیل بالا بودن به موقعیت خود اضافه می کنید، سپس بازار می چرخد ​​و ناگهان موقعیت دوم منفی می شود، حالا چه می کنید؟ شما تجارت خود را خراب کردید زیرا سعی داشتید سریع پول دربیاورید و حریص بودید. در مورد آنچه ممکن است واقع بین باشید و علائم دلار را در چشمان خود مشاهده نکنید. به یاد داشته باشید، بازار فروکش می کند و زمانی که یک موقعیت سودآور است و بسیار بالا می رود، بازار ممکن است به زودی معکوس شود. اگر می‌خواهید هرم را در موقعیتی قرار دهید، باید این کار را پس از عقب‌نشینی در روند در بیشتر موارد انجام دهید، نه فقط زمانی که بازار به نفع شماست و احتمالاً در آن جهت بیش از حد گسترش یافته است.

حریص بودن: ریسک کردن یا معامله زیاد

قطعنامه تجارت سال جدید 2019

قبلاً میلیون‌ها بار گفته شده است و هرگز کمتر از این واقعیت نمی‌شود: گاوها پول می‌گیرند، خرس‌ها پول می‌گیرند اما خوک‌ها سلاخی می‌شوند.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با من در اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/blog/make-your-2019-forex-trading-resolution-stick-to-it

چند بار در طول سال 2018 متوجه شدید که خیلی زود از معاملات خارج می شوید؟ این واقعاً می تواند یک مشکل خسته کننده باشد. خروج از معامله درست قبل از اینکه واقعاً به نفع شما باشد. مطمئناً نمی‌توانید با کسب سودهای ناچیز به‌عنوان یک معامله‌گر پیشروی کنید، زیرا باید هر از چندگاهی «هوم‌ران‌ها» را انجام دهید تا زیان‌های خود را پوشش دهید و شما را در معرض خطر قرار دهید. در اینجا چند نکته عملی وجود دارد که چگونه می توانید زودتر از موعد خارج شوید و به آن حرکت های بزرگ در بازار ادامه دهید:

  • به یاد داشته باشید، انجام معاملات خوب بیشتر از آنچه فکر می کنید طول می کشد. به این معنی که اغلب یک حرکت قوی بسیار فراتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید می‌تواند یا می‌تواند انجام شود، تنها عاملی که نمی‌دانید این است که چقدر طول می‌کشد تا این کار انجام شود، و این همان چیزی است که بیشتر معامله‌گران را به سمت آن سوق می‌دهد. شما نیاز به صبر دارید تا در معاملات برنده بمانید و همچنین باید از نگاه کردن به آنها دست بردارید. به من اعتماد کنید، وقتی می گویم که چک کردن معاملات شما اغلب مانند “بوسه مرگ” برای یک معامله گر است، منظورم این است زیرا من خودم آن را بیشتر از آنچه دوست دارم به خاطر بسپارم آن را تجربه کرده ام.
  • زمانی که وارد معاملات خود می شوید، یا بهتر است بگوییم، قبل از ورود به آنها، یک استراتژی خروج داشته باشید. به این ترتیب شما خروج را به یک تصمیم احساسی لحظه آخری رها نمی کنید، که معمولاً تصمیم اشتباهی خواهد بود. بدیهی است که مواقعی وجود دارد که شرایط بازار می تواند به شدت تغییر کند و ممکن است در خروج زودهنگام توجیه شوید، اما دانستن این امر به زمان و تجربه نیاز دارد و این کاری است که واقعاً نباید انجام دهید تا زمانی که به خودتان ثابت کنید که می توانید پایبند باشید. به یک طرح سفت و سخت تر برای خروج از تجارت. خروج خود را با پاداش ریسک ۱:۲ یا بیشتر در هر معامله‌گری که وارد می‌کنید از قبل تعریف کنید و به سادگی به آن بچسبید. راستش را بخواهید، اگر فقط آن یک کار را برای سال 2019 انجام می دادید، احتمالاً در نهایت بسیار جلوتر از آنچه در سال 2018 انجام دادید، قرار می گرفتید. تعجب خواهید کرد که فقط کمی نظم و انضباط شخصی و پایبندی مداوم به برنامه از پیش تعریف شده خود تا کجا پیش می رود.

ترس از ورود، از دست دادن معاملات خوب

من به شما پیشنهاد می‌کنم که خواندن اکشن قیمت در نمودارها را بیاموزید و از استراتژی مبتنی بر عمل قیمت که آموزش می‌دهم استفاده کنید، زیرا این ساده‌ترین و «دقیق‌ترین» راه برای معامله در بازارها است. شما نیازی به پوشاندن نمودارهای خود در اندیکاتورهای نامرتب ندارید، این فقط کل فرآیند معاملات را پیچیده می کند.

نتیجه

در زیر، فهرستی از مسائل عمده ای را که می دانم دانش آموزانم با آن ها روبرو هستند و همچنین نحوه حل آن ها را خواهید دید که به اهداف کوچک قابل دستیابی تقسیم شده اند که می توانید به صورت روزانه و هفتگی روی آنها کار کنید…

خروج خیلی زود از معاملات

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج